|
Author |
Shalynn
-
Total Posts
:
97
- Scores: 0
-
Reward points
:
506
-
Status: offline
|
Mening over deze squatschoenen?
wo 30-nov-11 19:24
( permalink)
Heeft iemand een mening over deze squatschoenen? http://www.ieljastriksports.nl/Powerlift_Schoenen Power perfect 2 Adidas Ik ben aan het trainen voor een wedstrijd en is mij verteld dat deze aan te raden zijn dus misschien maak ik de switch van hardloopschoenen naar deze. En ik vroeg me af of je deze ook echt wel nodig hebt ook al heb je geen moeite om diep genoeg te gaan in de squat?
||---|| You must do the thing you cannot do - Eleanor Roosevelt
|
|
|
|
Xtreme
-
Total Posts
:
381
- Scores: 30
-
Reward points
:
981
-
|
Re:Mening over deze squatschoenen?
wo 30-nov-11 19:42
( permalink)
EDIT ook dat was het , kan Godverdomme geen reply geven hier of ik krijg een slappe reply terug , het was me een genoegen !!!!!!
<message edited by Xtreme on wo 30-nov-11 22:00>
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11212
- Scores: 580
-
Reward points
:
2058
-
Status: online
|
wo 30-nov-11 21:30
( permalink)
JA, joh, op een wedstrijd...
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11017
- Scores: 1133
-
Reward points
:
2076
-
|
wo 30-nov-11 21:51
( permalink)
Euh als je niet in staat bent om met je voeten plat aan de grond een kniebuiging te maken zonder schijfjes onder je voeten te leggen dan heb je een probleem. Iedereen zou dat van nature moeten kunnen, maar als je het niet kan moet je het oplossen en al helemaal niet met schijfjes gaan liggen kloten, ik zie mijzelf in elk geval niet kniebuigen met 250 kg of meer en dan met schijfjes, moet er niet aan denken. En lieve Espi, mocht je dit lezen, het is echt niet peroonlijk bedoeld, ik ken jou probleem, maar ik bedoelde het echt een algemene zin.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11017
-
Reward points
:
2076
-
|
wo 30-nov-11 21:54
( permalink)
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11212
-
Reward points
:
2058
-
|
wo 30-nov-11 22:40
( permalink)
Shalynn Heeft iemand een mening over deze squatschoenen? http://www.ieljastriksports.nl/Powerlift_Schoenen Power perfect 2 Adidas Ik ben aan het trainen voor een wedstrijd en is mij verteld dat deze aan te raden zijn dus misschien maak ik de switch van hardloopschoenen naar deze. En ik vroeg me af of je deze ook echt wel nodig hebt ook al heb je geen moeite om diep genoeg te gaan in de squat? Ik squat -en deadlift- zelf op chuck taylors. Ik ben geen fan van squatten op hardloopschoenen, maar liever op harde zolen, of daar een hakje onderzit of niet is inderdaad een kwestie van persoonlijke voorkeur. Eerst proberen, zou ik zeggen, voor je ze koopt. Maar ik zou wel zoetjes aan niet op loopschoenen tillen.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
- Scores: 59
-
Reward points
:
1036
-
|
do 01-dec-11 10:34
( permalink)
Mijn maat heeft het probleem dat hij niet dieper dan half kan zakken omdat zijn kuit spieren te kort zijn of is dat wat anders want zijn hakken komen naar boven als hij dieper gaat.
WIE HET KLEINE NIET EERT IS HET GROTE NIET WEERD
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11017
-
Reward points
:
2076
-
|
do 01-dec-11 10:51
( permalink)
Zeg Extreme waar heb jij last van man. Jij doet af en toe net of de hele wereld tegen jou is, jou gedrag is meer dan kinderachtig te noemen. Als jij een reply geeft op een post, mogen anderen daar dan niet op reageren? Of ben jij zo arrogant dat jij bij voorbaat denkt als jij wat schrijft dat het dan ook zo is. Deze dame zoekt schoenen omdat ze schijnbaar powerliftaspiraties heeft, dus wedstrijden als jij dan post dan ze niet zo ingewikkeld moet doen en dan maar schijfjes onder haar voeten moet leggen, dan zeg ik dat Sheru met haar reactie meer dan gelijk heeft. Niks meer en niks minders, het is geen persoonlijke reactie over jou, maar over jou post. Nu is dit ook al de zoveelste keer dat jij hier dreigt met opstappen, eerst duw je ons veren in de reet, dat wij het beste zijn en blablabla, hetzelfde poste je ook op bodyresource en nu zie ik dat je in een zelfde tendens ook op muscleboard aan het posten bent. Toen bodyresource voor een tijdje off was en hun database beschadigd is, ging je hun ook verwijten dat ze het op jou gemund hadden terwijl er daar veel meer accounts beschadigd waren. De zelfde soort streken flik je nu hier ook weer. JIj post iets mensen reageren en je begint te janken en te dreigen met opstappen. Weet je, ja mag hier komen, maar het hoeft niet he, op dergelijke bijdragen zitten we hier echt niet te wachten. Niemand heeft iets tegen jou persoonlijk, gedraag je als een echte vent of blijf anders inderdaad maar gewoon weg. De keuze is aan jou en hierbij dan ook een officiƩle waarschuwing, bij een volgende waarschuwing kun je een tijdelijke ban verwachten.
|
|
|
|
Shalynn
-
Total Posts
:
97
- Scores: 0
-
Reward points
:
506
-
|
wo 07-dec-11 09:40
( permalink)
Bedankt voor advies... Ik neig nu meer naar de Adistar op diezelfde link. Ik kan ze niet uitproberen want ze zijn alleen online verkrijgbaar. Ik ken ook niemand die dezelfde maat als mij heeft en powerliftschoenen heeft helaas! Dus het wordt maar blind bestellen dan!
||---|| You must do the thing you cannot do - Eleanor Roosevelt
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11212
-
Reward points
:
2058
-
|
wo 07-dec-11 10:47
( permalink)
Hm. Probeer het eerst op gewone harde platte zolen, goeikoper! En wellicht dat je op meet mensen ontmoet, en viavia kan proberen/etc.
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1819
-
|
wo 07-dec-11 12:27
( permalink)
Welke maat heb je eigenlijk? Dat iemand niet diep genoeg kan komen, kan verschillende oorzaken hebben: het kan in de spieren zitten en dan is veel rekken de oplossing, maar het kan ook biomechanisch zijn en dan gaat rekken echt niet afdoende helpen en moet een schoen met hogere hak uitkomst bieden. Dat laatste heb ik zelf. Heb eigenlijk 2 paar staan, een Adistar (Adidas?) maar gebruik zelf nu steeds een ander merk met een iets hogere hak (ingekocht in Duitsland bij Hantel Hartmann maar dat merk, noch het andere kan ik nu terugvinden. Voor gewichtheffen en powerliften ben je wel gebaat met een echt stevige schoen.. voor lichtere gewichten en als je ook blootsvoets goed kan squatten en deadliften, kan je het zelfs zo doen. Althans bij deadliften zijn er heel wat die vinden dat ze het prima zonder schoenen doen.. moet er zelf niet aan DENKEN, maar ieder zijn meug! Maar tip van SheRu is wel heel goed.. eerst eens naar een wedstrijd gaan en rondvragen. Dhr Hartmann ben ik dus ook zo tegen het lijf gelopen en bij hem heb ik toen een andere schoen gekocht.
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6803
- Scores: 350
-
Reward points
:
1854
-
|
wo 07-dec-11 14:38
( permalink)
Heb geen verstand van of ervaring met speciale squatschoenen. Heb wel verstand van natuurkunde en om die reden zou ik zelf in ieder geval altijd gaan voor een schoen met een zo hard mogelijke zool of geen zool (zodat je geen energie-dissipatie hebt dmv demping). Zelf squat ik daarom nog minimalistischer: op vibrams of op blote voeten. Wat betreft de hielverhoging. Je geeft zelf al aan dat je die niet nodig hebt om juiste diepte te bereiken. Zie dan het voordeel niet zo van een verhoging. Hielverhoging betekent dan IMO alleen maar minder rek (en dus minder stretch reflex) bij het omhoogkomen.
Nowhere to go, nothing to do, no one to be
|
|
|
|
floris2
-
Total Posts
:
3651
- Scores: 169
-
Reward points
:
1142
-
|
do 22-dec-11 16:50
( permalink)
maar de hak zorgt wel voor maximale kracht prestatie.. (ik zit in de nachtdienst dus kan het juiste woord ff niet vinden) je hebt de meeste rendement van je kracht met die hak.. Voor de rest klopt wel wat je zegt.. een stabiele harde zool is belangrijk! Nou ken ik deze schoenen wel en het zijn prima schoenen. (ik zie nou pas dat het een oud topic is.. dus shalyn wat heb je in de tussentijd gedaan?)
my passion my life... my game my victory
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|