Meniscusproblemen
Author Message
Daan.93

• Total Posts : 1
  • Scores: 0
  • Reward points : 11
  • Status: offline
Meniscusproblemen wo 11-jan-12 19:47 (permalink)
0
Hallo,

ruim 2 jaar geleden heb ik met voetbal een blessure opgelopen aan mijn meniscus. Ik ben onderzocht door de huisarts en fysiotherapeut. Ook heb ik een MRI-scan gehad. De uitslag van dit alles was dat ik een scheurtje had in mijn meniscus. Hiervoor heb ik toen fysiotherapie gehad, wat goed heeft geholpen.  1 jaar later ben ik er echter weer 'doorheen' gezakt na een verkeerde beweging. Na weer veel oefeningen ging het weer beter. Totdat ik een paar maanden geleden met voetbal er wéér doorheen zakte. Mijn voet blijft staan maar mijn knie lijkt dan naar buiten te schieten. Mijn knie wordt dan dik (net als de 2 andere keren) van het vocht en kan hem moeilijk bewegen. Het gaat nu weer beter, ik kan gewoon hardlopen, fietsen en springen. Ik fitness 3-4 keer in de week. Ik zit nu in mijn eindexamenjaar en wil hierna de officiersopleiding bij de KMA gaan doen. Ik ga dus de landmacht in en ben me hierbij bewust dat ik geen zwakke knie kan hebben. Heeft een van jullie nog goede oefeningen die ik kan doen die de spieren rond mijn knie verstevigen? (bij fysio was het verstevigen van de spieren ook het primaire doel, zodat de spieren de taken van de meniscus kunnen overnemen).

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
    • No New Messages
    • Hot Topic w/ New Messages
    • Hot Topic w/o New Messages
    • Locked w/ New Messages
    • Locked w/o New Messages
    • Read Message