Oké.
Ik denk dat een combinatieschema een beetje blabla is, populairdoenerij, en ben niet onder de indruk van het schema.
Daarbij voetbal je op de dagen dat je niet sport, dus zou ik ervoor kiezen om je benentraining te verdelen over meerdere dagen, zodat je niet strompelend van de spierpijn over 't veld hobbelt.
Verder vind ik 4 tot 5 oefeningen per spiergroep, en dan nog 's 4 sets per oefening behoorlijk veel voor een beginner.
Ik denk dat je er goed aan doet, om voorlopig zo weinig mogelijk oefeningen per trainingsdag te doen, met een minimum van 1.

Het is daarbij dan wel belangrijk dat je een zo groot mogelijk deel van je lichaam inzet bij die oefening.
In deze link vind je een draad van iemand die ook van fitness-island een schema heeft gehaald. Een groot deel van de kritiek op zijn schema is ook op dat van jou van toepassing.
Er vanuitgaande dat je beginner bent, zou ik ook liever zien dat grote oefeningen vooraan in je schema staan, zodat je nog fris bent, en je de techniek correct kan uitvoeren, want dat is het belangrijkste.