Mr.Olympia 2013 (26-29 september)

Page: << < ..67 Showing page 7 of 7
Author
Guido
Middle Weight
Re:Mr.Olympia 2013 (26-29 september) 2013/10/03 16:18:08 (permalink)
0
Hij heeft ook maar 12 weken getraind voor deze wedstrijd als ik het goed heb. Was dit trouwens nog steeds vanwege zn bicep of had hij inmiddels iets anders opgelopen?

En die 1 week out foto's zijn vaak heel verschillend van als ze op het podium staan. 1 week out allemaal hard als steen maar als de olie erop zit en de spots erop staan verliezen ze heel veel van die look.

Dave Hawk
IFBB/NBBF wereldrecordhouder
Re:Mr.Olympia 2013 (26-29 september) 2013/10/08 12:09:34 (permalink)
0
Guido

Hij heeft ook maar 12 weken getraind voor deze wedstrijd als ik het goed heb. Was dit trouwens nog steeds vanwege zn bicep of had hij inmiddels iets anders opgelopen?

En die 1 week out foto's zijn vaak heel verschillend van als ze op het podium staan. 1 week out allemaal hard als steen maar als de olie erop zit en de spots erop staan verliezen ze heel veel van die look.

Jay heeft een goede voorbereiding kunnen draaien, die biceps blessure was vorig jaarknipoog....probleem is denk ik, dat hij toen te veel massa is verloren, daarbij kwamen ook nog eens de problemen met zijn vrouw...op dit niveau is dat dan moeilijk om in te lopen, terwijl de concurrentie vol door gaat, daarbij begint Jay natuurlijk ook wat ouder te worden. Had hij die shape van one week out doorgetrokken, had hij zeker de top 3 moeten bereiken.
Page: << < ..67 Showing page 7 of 7
Jump to:
© 2018 APG vNext Commercial Version 5.0