Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 21
|
Author |
sis
-
Total Posts
:
30863
- Scores: 616
-
Reward points
:
2067
-
Status: offline
|
NIEUW!! Wetenschappelijk forum!
wo 13-jun-07 21:13
( permalink)
Zojuist geopend: een nieuw forum in de sectie "Overig"! Het initiatief komt van de moderators, de naam is Learn & grow, en er kunnen wetenschappelijke artikelen geplaatst worden of artikelen die net even wat dieper gaan dan gemiddeld. Als jullie nog ergens een artikel of topic weten te vinden dat in die sectie past, geef het dan aan bij 1 van de moderators, dan wordt het verplaatst. Veel lees en post plezier >> klik <<
|
|
|
|
teddybeerke
-
Total Posts
:
4764
- Scores: 88
-
Reward points
:
1657
-
|
RE: NIEUW!! Wetenschappelijk forum!
wo 13-jun-07 21:29
( permalink)
Goede toevoeging aan het forum!!!
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
- Scores: 0
-
Reward points
:
891
-
|
wo 13-jun-07 21:32
( permalink)
ah, kan 3xl zijn artikelen daar voortaan in kwijt
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6804
- Scores: 350
-
Reward points
:
1854
-
Status: online
|
wo 13-jun-07 21:55
( permalink)
Ik vind het niks zo'n forum. Al die wetenschappelijke onderzoeken spreken elkaar toch tegen, dus je hebt er niks aan. En waarom alles in het engels en zo lang? Gewoon hardcore trainen en niet teveel nadenken, da's mijn mening.
Nowhere to go, nothing to do, no one to be
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
- Scores: 160
-
Reward points
:
2022
-
|
wo 13-jun-07 22:02
( permalink)
ik ben het met marcus eens niets aan toe te voegen.
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1329
-
|
wo 13-jun-07 22:03
( permalink)
Da's leuk voor 3XL, maar dan moet ie er wel een samenvatting in het nederlands onderplaatsen voor hen die niet zo makkelijk dat wetenschappelijk engels lezen. (en die samenvatting moet dan wel in begrijpelijk nederlands zijn natuurlijk) Zelf kom ik nooit door die lappen tekst heen, heb er het geduld niet voor. En als ik er al doorheen kom begrijp ik de helft niet. En zo zijn er nog velen denk ik.
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30863
- Scores: 616
-
Reward points
:
2067
-
|
wo 13-jun-07 22:13
( permalink)
Ieder wat wils, je hoeft het niet te lezen als je het niet interessant vindt, maar voor wie het wel wil, staat het mooi op een rij nu
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6804
-
Reward points
:
1854
-
|
wo 13-jun-07 22:28
( permalink)
Sluit me aan bij kalajengkin, vind dat 3XL dat best kan doen, er een korte begrijpelijke nederlandse samenvatting bij plaatsen. Of beter nog het hele artikel vertalen in z'n koffie en/of lunch pauze met wikipedia links naar alle moeilijke woorden.
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1329
-
|
wo 13-jun-07 22:33
( permalink)
Het interesseert me wel degelijk, maar begrijp er geen jota van! Misschien kan 3XL hier een cursus geven, 1 à 2 delen per week, in normaal nederlands, zodat wij na het volgen van zijn cursus ook zijn topics kunnen volgen?
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6804
-
Reward points
:
1854
-
|
wo 13-jun-07 22:35
( permalink)
vandaar die wikipedia hyperlinks, want als je dat allemaal zelf op moet zoeken...daar gaat veel teveel tijd en moeite in zitten.
|
|
|
|
Glenn
-
Total Posts
:
3198
-
Reward points
:
0
-
|
wo 13-jun-07 22:38
( permalink)
ORIGINEEL: Marcus Ik vind het niks zo'n forum. Al die wetenschappelijke onderzoeken spreken elkaar toch tegen, dus je hebt er niks aan. En waarom alles in het engels en zo lang? Gewoon hardcore trainen en niet teveel nadenken, da's mijn mening. hehe 3XL zet er meestal wel een conclusie bij of hij maakt de belangrijke zinnen dikgedrukt. Lijkt me genoeg voor de mensen die geen zin hebben om het hele artikel te lezen.
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
wo 13-jun-07 22:44
( permalink)
ORIGINAL: Marcus Ik vind het niks zo'n forum. Al die wetenschappelijke onderzoeken spreken elkaar toch tegen, dus je hebt er niks aan. En waarom alles in het engels en zo lang? Gewoon hardcore trainen en niet teveel nadenken, da's mijn mening. hehe zo kennen we je marcus!  thumb:
Als ik wakker word en het zonnetje zie schijnen en de vogeltjes hoor fluiten, denk ik maar 1 ding, geef mij een geweer en ik schiet die klerebeesten uit de boom - Hermanus 
|
|
|
|
Nootje
-
Total Posts
:
929
-
Reward points
:
0
-
|
wo 13-jun-07 23:14
( permalink)
Zal er zelf niet zo veel in te vinden zijn (zie bovenstaande reacties), maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die het wel interessant vinden om te lezen en daar het geduld voor kunnen opbrengen Het is meestal zo'n lap tekst...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen - Loesje Dance first, think later...
|
|
|
|
Gert
-
Total Posts
:
7746
- Scores: 93
-
Reward points
:
1749
-
|
do 14-jun-07 05:24
( permalink)
ORIGINAL: kalajengkin Da's leuk voor 3XL, maar dan moet ie er wel een samenvatting in het nederlands onderplaatsen voor hen die niet zo makkelijk dat wetenschappelijk engels lezen. (en die samenvatting moet dan wel in begrijpelijk nederlands zijn natuurlijk) Zelf kom ik nooit door die lappen tekst heen, heb er het geduld niet voor. En als ik er al doorheen kom begrijp ik de helft niet. En zo zijn er nog velen denk ik.
....lekker makkelijk ja.....maar je kan ook zelf een cursus engels nemen toch? Hangt er volgens mij ook vanaf hoe serieus je ermee bezig bent. Als je het echt graag wil weten dan lees je het wel, ook al moet je het tig keer lezen om het te begrijpen. En elke keer als je zo'n stuk leest gaat het je makkelijker af, zo is het bij mij tenminste.........maar ik lees ze ook niet allemaal hoor....
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11212
- Scores: 580
-
Reward points
:
2058
-
|
do 14-jun-07 08:59
( permalink)
En, als je even scrollt, aan 't einde van de meeste fatsoenlijke onderzoeken staat een conclusie, en meestal is 'r ook wel een abstractje aan 't begin te vinden. SCheelt tijd, moeite, en hoofdbrekens. Dat neemt overigens niet weg dat ik 't idee van Nederlandse conclusies wel oké vindt. Maar goed, dat kan natuurlijk door iedereen gefixt worden, indien nodig.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Jaco
-
Total Posts
:
2099
- Scores: 12
-
Reward points
:
828
-
|
do 14-jun-07 11:17
( permalink)
De stukken waar ik me in wil verdiepen die print ik uit en neem ik mee naar m'n werk waar ik de vaak wel moeilijke teksten op m'n gemakje kan doornemen. Achter het pc scherm komt er weinig van.
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
-
Reward points
:
2022
-
|
do 28-jun-07 16:23
( permalink)
ik moet zeggen die theorien interresseren me niet zo veel!! ik neem niet eens de moeite om het te lezen als je het in de praktijk maar goed doet.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11212
- Scores: 580
-
Reward points
:
2058
-
|
do 28-jun-07 16:24
( permalink)
ORIGINAL: henk_a ik moet zeggen die theorien interresseren me niet zo veel!! ik neem niet eens de moeite om het te lezen Alleen maar handig dus, dat ze dan netjes in een apart forumpje staan opgeruimd. Maar in de praktijk goed doen is wel lastig als je geen informatie hebt, dus 't kan best nuttig zijn.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
-
Reward points
:
2022
-
|
do 28-jun-07 16:26
( permalink)
anders gezegt: als je het belangrijkste maar weet want je moet het waarmaken in de praktijk.
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6804
-
Reward points
:
1854
-
|
do 28-jun-07 18:08
( permalink)
Hoe langer je traint, hoe ingewikkelder het wordt om training en dieet zo te organiseren dat je nog vooruitgang blijft boeken. Om dat voor elkaar te krijgen heb je informatie nodig. (dat of anabolen, of gewoon tevreden zijn met geen of zo goed als geen vooruitgang jaar in jaar uit) Snap heel goed waarom je denkt zoals je denkt, want hoelang train je? Maand of 6? Bijna alles gaat dan nog vanzelf en je ziet dan dus ook nog niet de noodzaak in van ingewikkeld doen.
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|