Nederlandse mannen kunnen niet flirten?
Change Page: < 12345 | Showing page 5 of 5, messages 81 to 93 of 93
Author Message
Euan

• Total Posts : 615
  • Scores: 0
  • Reward points : 0
  • Status: offline
RE: Nederlandse mannen kunnen niet flirten? ma 30-jun-03 19:21 (permalink)
0
quote:
Oorspronkelijk geplaatst door: Mike_NL

Dan is het toch maar goed voor de nederlandse vrouwen dat er zoveel marokanen in Nederland zijn he.. Want ja, laten we eerlijk zijn, met hun uiterlijk en mentaliteit, Tsja, daar kunnen wij Nederlandse mannen niet tegen op...

Ehm, waarom zouden wij daar niet tegenop kunnen? Ik denk dat er veel vrouwen zijn die niet zitten te wachten op die (vaak) opdringerige types..

sis

• Total Posts : 30863
    • Scores: 616
    • Reward points : 2067
    RE: Nederlandse mannen kunnen niet flirten? ma 30-jun-03 19:53 (permalink)
    0
    Agree with Euan. Ik zie ook niet in waarom ik meer interesse zou moeten hebben in een marokkaan. Doe mij de Hollandert maar... $ zonder ze over 1 kam te willen scheren.

iedje

• Total Posts : 979
      RE: Nederlandse mannen kunnen niet flirten? ma 30-jun-03 20:01 (permalink)
      0
      k vind hollandse mannen juist lief, schattig bijna. ze echt zo klungelig doen

Espi

• Total Posts : 21401
        • Scores: 147
        • Reward points : 1819
        RE: Nederlandse mannen kunnen niet flirten? ma 30-jun-03 21:15 (permalink)
        0
        Haha..
        Maar ik denk dat ik het er al eens over heb gehad. Nu ik me lekkerder voel qua uiterlijk durf ik sneller op een leuke (jonge)man af te stappen.
        En vooral: het blijkt enorm goed te werken om jezelf te trainen mensen vaak complimentjes te geven.
        Door het vele reizen (en vooral liften en gebruik maken van gratis onderdak voor fietsers en Esperantisten etc.) maak ik nu makkelijk contact.
        Op het erotische vlak ben ik nog steeds hyperverlegen, maar ik zei al, door te leren vaak en veel complimentjes te maken leer je het flirten vanzelf.
        En die complimenten dus ook aan vrouwen uitdelen ook gewoon om jezelf er lekkerder door te laten voelen.. immers: iedereen hoort graag complimenten.

Wel oprecht zijn.. er valt altijd wel wat leuks te verzinnen.. al is dat moeilijk als mensen zich chagrijnig opstellen.. wat in NL te vaak het geval is , zeker in het OV.

OK, ik heb gezegd

Espi

serge

• Total Posts : 427
          RE: Nederlandse mannen kunnen niet flirten? vr 04-jul-03 00:41 (permalink)
          0
          quote:
          Oorspronkelijk geplaatst door: sis

@ ijsje... met negers... ;-)

met serge ja...die negers komen wel net iets te kort

later

Big Cat

• Total Posts : 258
            RE: Nederlandse mannen kunnen niet flirten? vr 04-jul-03 01:15 (permalink)
            0
            quote:
            Oorspronkelijk geplaatst door: Mike_NL

Dan is het toch maar goed voor de nederlandse vrouwen dat er zoveel marokanen in Nederland zijn he.. Want ja, laten we eerlijk zijn, met hun uiterlijk en mentaliteit, Tsja, daar kunnen wij Nederlandse mannen niet tegen op...

Dat Nederlandse mannen niet kunnen flirten slaat natuurlijk helemaal nergens op, het is een generalisatie, gebaseerd op hooguit 1000 individuen!!

Dat komt dan uit dezelfde test waaruit blijkt dat Nederlandse vrouwen het slechts presteren in bed.. Staan zelden open voor nieuwe dingen, en "nemen" veel te graag.. Ook voor dit geld hetzelfde, een generalisatie!!!

Kweenie hoor, heb nog maar twee Nederlandse vriendinnen gehad, maar geen van beiden was om over naar huis te schrijven. Maar ik geef het niet op hoor super blij

Had ook ergens poll gelezen dat de geprefereerde activiteit van de Belgische vrouw in bed sex was, terwijl dit bij de nederlandse vrouw het lezen van een boek was. Nu versta ik waarom zoveel Nederlandse mannen in Belgie komen wonen. Belastingsvoordeel, zal wel.

SizeMatters

• Total Posts : 234
              RE: Nederlandse mannen kunnen niet flirten? vr 04-jul-03 03:53 (permalink)
              0
              quote:
              Oorspronkelijk geplaatst door: wateengedoe2

Ik ben naar Italië geweest en daar zie je pas hoe het flirten in zjin werk gaat! Ik zat t.o. een meisje in de trein, die (zoals de meeste Italiaanse vrouwen) er tiptop uitzag. Naast haar, met het middenpad ertussen zat een man. Ze lachte eens lief naar hem, hij lachte terug en zei iets tegen haar. Zij zei ook weer iets en hij raakte haar aan aan haar schouder. Dit alles gebeurde in een zeer lawaaierige trein in een tunnel, dus ik heb geen idee wat ze zeiden (nou is mijn Italiaans toch al niet om over naar huis te schrijven ...). Mgoed, ze gingen zo familiair met elkaar om, dat ik niet wist of ze elkaar kenden of niet (mij leek van wel). En wat denk je, die man legt zijn hand op de schoot van het meisje wat aan de andere kant naast hem zat. Dat was blijkbaar zijn vriendin super blij

Nou is dit geen aanmoediging voor Ned. manenn om onder het oog van hun vriendin te flirten hoor, maar het is gewoon opvallend hoe vrij de Italianen met elkaar omgaan. Niet alleen in flirtsituaties, maar verder ook. Niemand keek raar op als je ze groette en mensen keken elkaar aan en glimlachten naar elkaar bijv. in de bus, terwijl je hier gegarandeerd een chagrijnige blik terugkrijgt, of mensen gewoon wegkijken. Een heeeel groot verschil!

En ja, ik heb ook nog geflirt, met een paar leuke politiemannen, whaha! Ze hebben nog een fotro van ons (3 meiden) genomen, jammergenoeg durfde ik toch geen foto van hen te nemen.

Een leuk land, Ita'lie! blij

Ik vind Italianen maar irritant mannenvolk, ben je de hele vakantie bezig je territorium af te bakenen, omdat die zielige banale mannetjes tegen je blonde vriendin zitten te slijmen :flush:

Gelukkig zijn er ook intelligente blonde dames, die er alleen maar om lachen :smile7a:

wateengedoe2

• Total Posts : 3846
                RE: Nederlandse mannen kunnen niet flirten? za 05-jul-03 19:49 (permalink)
                0
                Haha, inderdaad territorium afbakenen, nou dat moet je daar als vrouw óók hoor! Als je ten minste gewoon de straat over wilt kunnen steken, wachten bij een zebrapad, ho maar. Wel een 'probleempje' mee gehad .. ik was dat gerace kotsbeu en had al een aantal keer bewust mijn schouders gerecht en superarrogant overgestoken (dan stoppen ze wel). Deed ik weer een keer, iemand leek niet te stoppen en ik steek als een politieagent mijn had op ... Die auto stopt, toetert niet .. en ik ben aan de overkant en zie dat er nou net bij dat zebrapad een stoplicht stond wat (voor mij) op rood stond super blij Foutje, bedáánkt! En ja, mannetjes van 1.50m die breed op de stoep lopen en je er zo vanaf zouden lopen als je jezelf ook niet breed opstelt (wat ik dus na 2 dagen wel deed).

cloggy

• Total Posts : 333
                  RE: Nederlandse mannen kunnen niet flirten? zo 06-jul-03 01:40 (permalink)
                  0
                  voor de mannen die hun flirten nog willen verbeteren, lijkt me wel lachen als je het zo allemaal leest: http://www.masterflirt.nl/

X

• Total Posts : 290
                    RE: Nederlandse mannen kunnen niet flirten? zo 06-jul-03 02:01 (permalink)
                    0
                    quote:
                    Oorspronkelijk geplaatst door: cloggy

Moet niet meer op vakantie gaan, want dan mis ik dit soort 'absolute bullshit' threads. Dit is echt een opeenstapeling van vooroordelen, nog wel uit de mond van mr X die zogenaamd zo open en tolerant is? (super blij)

'Nederlandse mannen kunnen niet flirten', 'engelsen zijn houterig', tja, straks gaan we nog zeggen dat alle belgen dom zijn, alle negers lui, alle marokanen messenstekers, om over homo's(!) nog maar te zwijgen. Ik hou mijn mond maar, voordat ik echt pissig wordt. Fucking stupid topic.

Als je niet eens snapt dat ik een topic begin om een discussie mee uit te lokken dan snap ik je reactie wel.... we houden het maar bij het depri zijn. super blij

X

• Total Posts : 290
                      RE: Nederlandse mannen kunnen niet flirten? zo 06-jul-03 02:07 (permalink)
                      0
                      quote:
                      Oorspronkelijk geplaatst door: serge

quote:
                      Oorspronkelijk geplaatst door: sis

@ ijsje... met negers... ;-)

met serge ja...die negers komen wel net iets te kort

later

Die?..... Welke? super blij

Big Cat

• Total Posts : 258
                        RE: Nederlandse mannen kunnen niet flirten? zo 06-jul-03 13:51 (permalink)
                        0
                        quote:

voor de mannen die hun flirten nog willen verbeteren, lijkt me wel lachen als je het zo allemaal leest: http://www.masterflirt.nl/

Die site van SIRC die ik aan Weg2 gegeven heb in die andere thread is wel iets professioneler, minder commercieel en stukken wetenschappelijker. Zou daar eerst eens naar kijken. En niet alleen in de context van flirten, maar algemene relationele handelingen.

cloggy

• Total Posts : 333
                          RE: Nederlandse mannen kunnen niet flirten? zo 06-jul-03 23:17 (permalink)
                          0
                          quote:
                          Oorspronkelijk geplaatst door: X

quote:

Moet niet meer op vakantie gaan, want dan mis ik dit soort 'absolute bullshit' threads. Dit is echt een opeenstapeling van vooroordelen, nog wel uit de mond van mr X die zogenaamd zo open en tolerant is? (super blij)

'Nederlandse mannen kunnen niet flirten', 'engelsen zijn houterig', tja, straks gaan we nog zeggen dat alle belgen dom zijn, alle negers lui, alle marokanen messenstekers, om over homo's(!) nog maar te zwijgen. Ik hou mijn mond maar, voordat ik echt pissig wordt. Fucking stupid topic.

Als je niet eens snapt dat ik een topic begin om een discussie mee uit te lokken dan snap ik je reactie wel.... we houden het maar bij het depri zijn. super blij

X, was een beetje domme reaktie toen van me. Snapte ff de context niet. Heb dat toen ook uitgelegd. Vind het nu wel een grappige thread super blij Tja, hormonale probleempjes net na de kuur, was aan het PMS-en ((B))

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark
                            Change Page: < 12345 | Showing page 5 of 5, messages 81 to 93 of 93

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                            • No New Messages
                            • Hot Topic w/ New Messages
                            • Hot Topic w/o New Messages
                            • Locked w/ New Messages
                            • Locked w/o New Messages
                            • Read Message
                            • Post New Thread