Nederlandse vrouwen kunnen niet ........
Change Page: 1234567 > | Showing page 1 of 7, messages 1 to 20 of 130
Author Message
Gilles

• Total Posts : 667
  • Scores: 0
  • Reward points : 0
  • Status: offline
Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ ma 30-jun-03 21:41 (permalink)
0
Ja als het over mannen gaat, gaat deze man de knuppel maar eens in het vrouwenhok gooien.

Nederlandse vrouwen kunnen niet flirten. Nederlandse vrouwen lopen in een spijkerbroek en een shirtje. Grote mate van de hap klare kleding brokken.

Voor mijn werk mag ik naar het Mekka van de flirtende vrouwen, Italie!

Daar voelt een man zich als een tijger tussen een kudde schapen. Het kwijl staat in zijn mondhoeken en een keuze maken is moeilijk.
Kijk nou eens naar de italiaanse vrouw, meestal op en top vrouwelijk gekleed, hakken, kousen, rokjes en net even te ver openvallende blouses.

GROMMMMMMMMM

Ze worden zelfs pissig als je ze niet uitbundig bekijkt en het liefst willen ze dat jij je opkomende hitsigheid kracht bij zet met een kreet als "MAMA MIA"

Dus vrouwen, doe er wat aan.

Oh ja, ik ben wel heel bij dat mijn vriendin wel snapt hoe ze zich heerlijk kan kleden.

Mike_NL

• Total Posts : 866
    RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ ma 30-jun-03 21:53 (permalink)
    0
    Over het flirten ben ik het niet helemaal met je eens, maar wat de kleding betreft:

AFSCHUWLIJK

Heb zelf helemaal nix tegen nederlandse vrouwen, maar inderdaad.. Stappen in een spijkerbroek, shoppen in een roze joggingsbroek... Echt stijl hebben er maar weinig..

Hier in Ierland (vrijwel) hetzelfde, het enige verschil is dat als de meiden/dames hier gaan stappen, zijn ze kortweg PRACHTIG... Mantelpakjes, (stijlvolle) jurkjes, en ze dragen tenminste hakken..(en dan praat ik niet over die idiote laarzen met die punten, en een 5mm hoge hak, past goed bij een pofbroek, maar dames: JE LOOPT ERMEE VOOR LUL!! )

Espi

• Total Posts : 21401
      • Scores: 147
      • Reward points : 1819
      RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ ma 30-jun-03 21:53 (permalink)
      0
      Tja daar heb je me Gilles.. heb een afgrijselijke hekel aan tuttige kleren waar je niks leuks mee kunt doen en nog een grotere hekel aan schoenen met hoge hakken.. ik zou geen halve meter halen voor ik omviel.

Ergo, ik heb altijd vrijetijdskleding aan.. maar ik ga me al iets meer optutten tegenwoordig..

In Italiƫ vinden vrouwen het idd heerlijk om zich op te tutten en complimenten te geven/krijgen.. zei WEG2 ook al.
      Die mannen daar zijn ook heel appetijtelijk trouwens!

Espi

sis

• Total Posts : 30863
        • Scores: 616
        • Reward points : 2067
        RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ ma 30-jun-03 22:02 (permalink)
        0
        quote:
        Oorspronkelijk geplaatst door: Gilles

Kijk nou eens naar de italiaanse vrouw, meestal op en top vrouwelijk gekleed, hakken, kousen, rokjes en net even te ver openvallende blouses.

Ik zou zeggen... trek zelf eens een rok, kousen en hakken aan. Dan snap je wel waarom wij ook gewoon broeken en shirts dragen IRL.
        Incidenteel opleuken, ok, maar structureel, nee. Ik zie me al hout hakken in een rokje super blij

Maarre, wat heeft kleding nou te maken met flirten? Flirten is vooral nonverbaal maar niet per definitie alleen gelinkt aan kleding.

iedje

• Total Posts : 979
          RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ ma 30-jun-03 22:03 (permalink)
          0
          hhmmm moet zeggen dat k t toch nie met je eens bent.....
          ik vind t heeeeeerlijk om met mooie kleren aan de lopen complaat met naaldhakken en al...
          alleen ik heb met een apart geval te maken die nie van hakken en rokjes houdt.....
          en wat flirten betreft.... daar laat k me nie over uit (stel je voor dat pat meeleest! lol)
          j/k

patrick

• Total Posts : 2811
            • Scores: 7
            • Reward points : 778
            RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ ma 30-jun-03 22:32 (permalink)
            0
            quote:
            Oorspronkelijk geplaatst door: iedje

hhmmm moet zeggen dat k t toch nie met je eens bent.....
            ik vind t heeeeeerlijk om met mooie kleren aan de lopen complaat met naaldhakken en al...
            alleen ik heb met een apart geval te maken die nie van hakken en rokjes houdt.....
            en wat flirten betreft.... daar laat k me nie over uit (stel je voor dat pat meeleest! lol)
            j/k

lol super blij

pippi langkous

• Total Posts : 1322
              RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ ma 30-jun-03 22:45 (permalink)
              0
              Misschien willen sommige vrouwen helemaal de aandacht niet trekken, Gilles, weet je hoe lastig dat kan zijn aandacht....? Het is toch meer dan alleen de kleertjes die je aanhebt of je iets sensueels uitstraalt of niet. Ik ben pas een weekendje in Amsterdam geweest, lekker terrasje gepakt op het Rembrandtplein in de nacht.... en mensen kijken. Je ziet vrouwen met de juiste verleidkleding hijsteren als bouwvakkers op hun hakjes en schichtig en onzeker rondkijken: niet aantrekkelijk. Je ziet meiden met blote-buik-shirtjes die het eigenlijk niet kunnen hebben maar er toch uitzien dat je dr wel een beschuitje mee wil eten. Je ziet mooie vrouwen met foute kleren dat je denkt "meid, dat haalt je niet op", je ziet niet speciaal mooie vrouwen met niet speciaal bijzondere kleren die gewoon "iets leuk brutaals" hebben en meteen je aandacht trekken.... Het is echt meer dan de kleren alleen. O, vergeet de mannen bijna... haha. Kaal, lang haar, gelstekels, housetiepjes, klassieke tiepjes, sportieve tiepjes. Van alles.... maar ik beken: heb vooral naar de muscles gekeken, erg he..... En er liep wel wat rond dat de moeite waard was, maar weer: de blik doet het 'm. Of je dr net iets langer naar kijkt tot ie uit het zicht verdwenen is....
              Das mijn idee.
              Groetjes weer.... en ja, ik heb weer een werkende pc al is het tijdelijk (geleend).

Espi

RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ ma 30-jun-03 22:58 (permalink)
                0
                Gelukkig Pippi is weer even terug.

Idd.. ik voel me erg opgelaten in typische sexy vrouwenkleding
                Bovendien heb ik nu even alleen een onhandige fiets met bovenbuis, dan kun je ook niks aan en daar moet ik zelfs ook steeds clipless sandalen bij aan
                maar ik wil eens gaan kijken naar fietsrokjes.. die heeft het amerikaanse merk Terry nu.. schijnt heel 'sexy' te staan. Dus toch vt-kleren en sexy.. beste van de 2.

Espi

PS: en die mannen hebben makkelijk praten, idd hijs je zelf maar eens in zo'n onmogelijk strak rokje en ditto onmogelijke hakjesgevallen. Wel jarenlang trouwens met een vrij strak spijkerrokje rondgelopen.. met knietjes tegen elkaar fietsen (X-benen) ging nog net.. maar dan alleen op stads- of vouwfiets (het moet ook altijd fietsbaar zijn).. en dat verklaart exact waarom NLse vrouwen ook veelal een broek aan hebben: WIJ FIETSEN!!! potverdrie!

pippi langkous

• Total Posts : 1322
                  RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ ma 30-jun-03 23:12 (permalink)
                  0
                  Whoehahaha, Espi, dat heb ik onlangs ook nog ontdekt (het wiel opnieuw uitgevonden): fietsen met een strak spijkerrokje GAAT NIET. Vooral ineens moeten afstappen is erg problematisch.... maj, ben toch weer heel thuisgekomen gelukkig. Voortaan weer gewoon de broek aan met het fietsen, zonder twijfel.

Espi

RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ ma 30-jun-03 23:26 (permalink)
                    0
                    Het gaat wel, maar je moet dus idd niet ineens willen afstappen. Mijn redelijk strakke groen spijkerrokje kwam tot net boven de knie en ik heb er echt jaren mee rondgelopen tot er zowat de gaten invielen.
                    En ik heb wel eens bijna een gat erin gehad toen ik wel onverwachts moest afstappen.
                    En een fatsoenlijke stadsfiets met jasbeschermers, daar kun je ook lange rokken op aan.. toen ik nog op een lab werkte, waren die meiden daar echte tutjes en ik droeg plooirokken onder mijn labjas (nou ja.. hoe stom kan iemand zijn.. elke week uren aan strijken kwijt! Doe ik nooooooooit meer!)

Ik heb nu weer een spijkerrok, maar wel een lange en een volledige rits voorop.. die kan onder een stuk open, dan is het ook weer fietsbaar.
                    En nu die band van de vouwfiets plakken! Potverdrie, staat al maanden lek.. ben te lui om te plakken (is een naaf achterin) maar te trots om er mee naar de fietsenzaak te gaan..

's zomers draag ik eigenlijk altijd wel een rok als ik me met een normale fiets kan vervoeren (of thuis ben) Is gewoon veel luchtiger dan een broek.

Maar we hadden het over FLIRTEN niet over die rottige kleren!

Espi

Purple

• Total Posts : 5037
                      • Reward points : 355
                      RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ di 01-jul-03 00:44 (permalink)
                      0
                      Nou ja Gilles niet alle vrouwen zijn zo... Ik draag nooit van die rare puntschoenen en pofbroeken, dat is voor zwarte piet... Mijn sportkleding draag ik alleen in de sportschool. Ik heb 1 spijkerbroek en die heb ik alleen aan als ik niet de deur uit ga. Maar korte rokjes draag ik ook zelden voel me er niet altijd goed in, maar vind wel dat ik eigenlijk wel netjes en vrouwelijk gekleed uitzie.

Jack79

• Total Posts : 58
                        RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ di 01-jul-03 08:12 (permalink)
                        0
                        @purple : je ziet er altijd netjes uit hoor ((B))

@ gilles : yep, ik ben ook een italie fan, ben er 2 keer geweest, maar dat is echt top daar, ook het uitgaan. Zowiezo ligt er heel andere kleding daar in de winkels, wel grappig opzich, 2 vrienden van me hadden hele nette (overdreven) kleren gekocht daar, dus een zwarte pantalon, witte zijden blouse, slangenleren schoenen, etc.. en ze zijn daar een avond mee uitgeweest voor de gein, maar ze kregen veel meer aandacht van de italiaanse vrouwen dan daarvoor, terwijl de nederlandse vakantie girls hen juist weer links lieten liggen.. super blij

Gilles

RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ di 01-jul-03 08:36 (permalink)
                          0
                          quote:
                          Oorspronkelijk geplaatst door: sis

quote:
                          Oorspronkelijk geplaatst door: Gilles

Ik zou zeggen... trek zelf eens een rok, kousen en hakken aan. Dan snap je wel waarom wij ook gewoon broeken en shirts dragen IRL.
                          Incidenteel opleuken, ok, maar structureel, nee. Ik zie me al hout hakken in een rokje super blij

Maarre, wat heeft kleding nou te maken met flirten? Flirten is vooral nonverbaal maar niet per definitie alleen gelinkt aan kleding.

Helaas mag ik nooit de rokjes van mimi lenen. Anders zou ik het wel eens voor je proberen super blij Heeft misschien iemand iets in mijn maat?

Maar wij mannen zijn visuele beesten. Wat we zien is wat ons prikkelt. En als er een vrouw op me af komt lopen gaat het eerst van top tot teen en als ze dichterbij komt is het vaak het gezicht.
                          En zie ik dus eerst jeans, gympen en een shirt dan is mijn belangstelling dus niet gewekt. Kleding is zeker een non verbale manier van flirten. Een manier van aandacht trekken.

@ pippi, ik denk dat het gros van de nederlandse man uit de stront getrokken boeren zijn die weinig tot geen respect hebben voor een vrouw die zich op een uitdagende manier presenteerd. Wat dat aangaat mogen wij mannen ook wel eens een lesje hebben van de italianen.

Electra

• Total Posts : 225
                            RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ di 01-jul-03 09:53 (permalink)
                            0
                            Volgens mij gaat flirten verder dan alleen kleding

Maar euh, spijkerkleding draag ik in principe niet, af en toe koop ik een hippe spijkerbroek, meestal hippiemodel met iets wijduitlopende pijpen, en die draag ik dan eens in de twee maanden ofzo...
                            verder ben ik allergisch voor spijkerkleding,

ik draag bijna altijd hakken, 's avonds als ik ga trainen draag ik sportschoenen en in het weekend als ik een relaxdagje heb knipoog...

Voor het uitgaan draag ik tegenwoordig graag lakkleding, of iets met leer, of gewoon een kort rokje met een haltertopje....
                            met als doel mijn schouders, borsten, buik en benen goed uit te laten komen...
                            :rotf

Verder ben ik een non-verbale flirter, blikken moeten genoeg zeggen...blij
                            heb het een keer op zo'n manier gedaan dat ik opeens stond te zoenen terwijl de groep waarmee ik was de flirtpartij voorafgaande aan het gebeuren helemaal gemist had blij...

Maar nu ben ik al weer een paar jaar ouder, en inmiddels heel erg lief en onschuldig geworden...
                            :]))

Jack79

• Total Posts : 58
                              RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ di 01-jul-03 09:59 (permalink)
                              0
                              wat gilles zegt : italianen vinden nederlanders ook gewoon echte boeren!

als je daar uitgaat denk je dat je op een gala bent, iedereen in kostuum en jurkjes, echt top!

het gaat natuurlijk wel verder dan kleding, zoals electra zegt, maar het is wel een onderdeel.

maarja, nederlandse mannen lopen er ook niet zozo bij, meestal ook spijkerbroek/ wibra shirt met uitpuilende buik en gympies.. super blij

John

• Total Posts : 878
                                RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ di 01-jul-03 10:01 (permalink)
                                0
                                Gilles ben het helemaal met je eens wat die italiaanse vrouwen betreft maar een ding hebben ze nog niet uitgevonden het scheermes!

Moet je eens goed onder hun armen kijken......

Gilles

RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ di 01-jul-03 10:03 (permalink)
                                  0
                                  quote:
                                  Oorspronkelijk geplaatst door: John

Gilles ben het helemaal met je eens wat die italiaanse vrouwen betreft maar een ding hebben ze nog niet uitgevonden het scheermes!

Moet je eens goed onder hun armen kijken......

Wahaha bro, heb jij een oksel fetisj? Maar je hebt gelijk. En die plukken tabak daar vind ik wel weer smerig. Hoewel ik ook genoeg gladde italiaanse okseltjes gezien heb.

In spanje schijnen de vrouwen eigenlijk weer heel fanatiek te scheren. Zou het een cultuur ding zijn?

Espi

RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ di 01-jul-03 10:08 (permalink)
                                    0
                                    Weet je wat Gilles, ik zal het eens aan mijn Baskische vriendin vragen!
                                    Ik ken trouwens weinig vrouwen die zich zo koket gedragen als zij. We zijn nu zulke goede vriendinnen, dat ze me nogal wat tips hierover geeft.. dus, vriendinnen hebben uit andere landen is ook wel interessant. Uiteraard is ze ook Esperantiste, zo goed is mijn Spaans nu ook weer niet knipoog

Espi (Esperantistino weet je nog)

soulreaver

• Total Posts : 3342
                                      • Scores: 2
                                      • Reward points : 810
                                      RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ di 01-jul-03 11:09 (permalink)
                                      0
                                      ik vind niks geilers als een strakke lichtblauw spijkerbroek mooi om de kont van een vrouw super blij dus qua kleren ben ik het niet met je eens..

Smalluser

• Total Posts : 5677
                                        • Scores: 12
                                        • Reward points : 797
                                        RE: Nederlandse vrouwen kunnen niet ........ di 01-jul-03 11:18 (permalink)
                                        0
                                        quote:
                                        Oorspronkelijk geplaatst door: soulreaver

.... ik vind niks geilers als een strakke lichtblauw spijkerbroek mooi om de kont van een vrouw super blij ....

((B)) Agreed ... en natuurlijk gladde oksels super blij super blij

Groet

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark
                                          Change Page: 1234567 > | Showing page 1 of 7, messages 1 to 20 of 130

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                                          • No New Messages
                                          • Hot Topic w/ New Messages
                                          • Hot Topic w/o New Messages
                                          • Locked w/ New Messages
                                          • Locked w/o New Messages
                                          • Read Message
                                          • Post New Thread
                                          • Reply to message
                                          • Post New Poll
                                          • Submit Vote
                                          • Post reward post
                                          • Delete my own posts
                                          • Delete my own threads
                                          • Rate post

2000-2012 ASPPlayground.NET Forum Version 3.9