Sohee, das alweer een tijdje terug zeg! Het vele krachttrainen en het altijd maar er mee bezig zijn werd me een beetje teveel en ik verloor het plezier erin. Eten, rusten, trainen, pfff....verder een hoop prive gebeurd waardoor trainen niet altijd op de eerste plek kwam.
Heb een jaar lang vanalles en nogwat gedaan. Me aan de triathlontraining gewaagd (en gefaald....werd me ook teveel), hardgelopen, veel gefietst, beetje krachttraining, veel squash en roeien.
Nu het winter wordt wil ik weer iets van een losse structuur aanbrengen. Doel is om overall sterk te worden en gewoon lekker bezig te zijn. Dit wil ik gaan doen door 2x in de week FB te gaan trainen, op maandag en donderdag. De dinsdag en/of woensdag wil ik lekker gaan cardioen (spinnen/fietsen/lopen) met een optie tot nog meer cardio in het weekend (fietsen, roeien, lopen, of lekker niks).Ik heb een klein schemaatje in elkaar geknutseld op basis van ervaring en gevoel.
Komt ie:
Dag 1: alles 3x10, behalve als anders aangegeven
1. Incline bench
2. Deadlift
3. Lunges
4. Dips (3x max reps)
5.1 Isometric BB curls (7 reps: 1e rep 12sec hold, 2e rep 10 sec hold, 3e rep 8 sec hold, etc.)
5.2 Reverse bb curls (10 reps)
5.1 + 5.2 5 sets.
Dag 2: alles 5x5, behalve als anders aangegeven
1. Squat
2. Seated row
3. Benchpress
4. Military press
5. Pull up (3x max reps)
6.1 Isometric nose breaker (zelfde als boven)
6.2 Cable extension (10 reps)
6.1 + 6.2 5 sets
Dat was m, ben benieuwd wat jullie vinden!