Nieuw oud lid....

Page: < 123 > Showing page 2 of 3
Author
Marathonman
Heavy Weight
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/20 17:43:40 (permalink)
0
Welkom terug, Marcus haha..

Ik kom ook nog eens kijken.. Het gaat eigenlijk niet zo supergoed. In september kin en beide kaken gebroken. Was eigenlijk net in de vorm van mijn leven, qua hardlopen..  Had een halve marathon gelopen(traag als long slow distance duurloop) zonder eten en erna nog niet gegeten en Duvel beginnen drinken. Ben dan gevallen na het roken van een joint.

Nu recent de meniscussen van kaken goed laten zetten want die waren misgroeid. Nog 4 weken revalideren en dan is alles weer goed.  Conditie is zwaar gezakt, maar loop nog wel wat. Vanaf 1 februari zal het terug ernstig worden. Ben zelfs terug beginnen (zaal)voetballen en wat met gewichtjes aan het trainen (maar dat laatste leek hier nooit iemand te geloven dat ik dat wel eens deed af en toe)!

Maar vind het toch nog altijd een beetje flauw dat ik na al die jaren nog altijd mijn nickname niet terugkrijg... (
post edited by Marathonman - 2015/01/20 18:00:40
Harold
Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/20 20:25:21 (permalink)
0
Kan best hoor Oli, je kan wat mij betreft je oude nick en profiel terug krijgen, daar zat een perm ban op dus zeg het maar maf!maf!
Marathonman
Heavy Weight
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/21 01:54:40 (permalink)
0
Kun je toch zo opheffen, je hebt het over dingen van 7 jaar geleden ofzo....
Lees ook dat je nu een automatiseringsbedrijf hebt waar je mensen aanneemt die psychisch wat mankeren. Heb je misschien nog een vacature openstaan eventueel? Zit weer ff zonder werk..

post edited by Marathonman - 2015/01/21 02:04:55
Harold
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/21 16:04:44 (permalink)
0
Omdopen dan maar naar slow chat, niet solliciteren Oli, moet geen dwangbuismateriaal hebbensuper blij

Gekke is dat je refereert aan die 7 jaar dat het geleden is, maar wel een nick terug wilt van 7 jaar geleden, euh.........

Dat is raar heur.

Maar van mij mag het, ben echter niet alleen baas hier, het groots bewaarde geheim op het forum is natuurlijk dat Marcus dat is, dus die verantwoording ligt bij hem nu, ik kan dat met mijn tere gestel niet aan.
Marathonman
Heavy Weight
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/21 22:10:21 (permalink)
0
Waarom vind je dat raar?, ik heb hier al gekkere dingen gevraagd ooit...
Harold
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/22 11:12:48 (permalink)
0
Nee oli, ik wil niet door jou gepaald worden, dat weet je nu toch wel!
Marathonman
Heavy Weight
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/23 02:13:44 (permalink)
0
Oh, maar mijn testosteronlevels zijn door de jaren heen al wel wat gedaald hoor. Is het niet opgevallen dat ik het sinds mijn terugkomst nog slechts sporadisch over palen heb gehad?
Pipo de C
Heavy Weight
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/27 08:55:35 (permalink)
0
2002 was een prima jaar om je aan te melden op dit forum..... blij
Jaco
Big Sailor
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/27 17:03:36 (permalink)
0
Welkom terug! Hoort 2005 ook nog bij de oude garde?
Harold
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/27 18:15:36 (permalink)
0
Ouwe zeebonk tuuuurlijk
Marcus
Natural born chiller
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/28 11:42:15 (permalink)
0
Hey Leuk!!! Pipo de C(omputernerd) knipoog en Jaco de Zeebonk!
Pipo de C
Heavy Weight
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/28 16:24:09 (permalink)
0
Ben je nog een beetje aan het roeien, Marcus?? Ben zelf daar wat mee bezig en kwam hier en daar op jouw oude posts uit waarvoor dank blij Grappig dat je je nu weer aanmeld!

Overigens ben ik met m'n 78K/1.84M niet erg indrukwekkend op een C2 als ik jouw 2k en 500M tijd zo zie, pfoe!

Marcus
Natural born chiller
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/29 20:27:16 (permalink)
0
Heb mijn C2 ergometer uitgeleend aan ErEf afgelopen paar jaar, dus die kan maar beter een afgetrainde roeigod zijn inmiddels!
Geen idee wat mijn 500m tijd zou zijn nu en aan een 2K roeien wil ik niet eens meer denken...dat was altijd zo'n intens massochistische happening!
Hier nog wat C2 tijden om je aan op te trekken super blij

http://en.wikipedia.org/wiki/Rob_Waddell
sis
NO Sissy !!
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/30 09:37:59 (permalink)
0
Hihi, flashback naar mijn eerste roeipoging die meteen een clubrecord opleverde super blij dat waren maffe tijden.. pakkumbeet 2008 ofzo. Leuk dat er meer belegen leden langs komen waaien blij 
Pipo de C
Heavy Weight
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/30 13:53:17 (permalink)
0
Rob Waddell. hahaha.. nee, ik bedoel HAHAHAHA. "aan optrekken" zegt ie dan.. 5min36 voor een 2K..  Ik deed 'm vorige week op 7min05 en heb een dag met dat lekkere kuchje rondgelopen, althans nadat ik 10min in foetushouding gelegen heb zeg maar..  M'n 500M is nog minder indrukwekkend met 1.29 maar ja, het is wel verslavend op een sadistische manier!

Marcus
Natural born chiller
Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/31 13:08:43 (permalink)
0
Hahaha, dat kuchje ken ik
Ja bizarre ergoscore: 1:24/500m snelheid en dat gewoon ruim 5.5 minuut volhouden
Nou als je pijn als verslavend ervaart, gaan jij en 2K roeien goeie matties worden! super blij
Hoe gaat het verder?

Pipo de C
Heavy Weight
Re: Nieuw oud lid.... 2015/02/04 08:19:26 (permalink)
0
Te bizar om voor te stellen ja, 1.24/500... en dat minuten lang. Roeien was meer uit noodzaak omdat lopen niet zo handig meer was/is maar ja, blijkt een stuk leuker te zijn dan lopen of fietsen. Apart dat de roeiers in de sportschool vaak de minst gebruikte apparaten zijn. jammer!

Alles OK, hoop geleerd de afgelopen jaren zullen we maar zeggen...  we worden oud! blij
Marcus
Natural born chiller
Re: Nieuw oud lid.... 2015/02/05 20:32:26 (permalink)
0
Ben zelf ook begonnen met roeien na jaar last te hebben gehad van scheenbeenvliesontsteking. Vind het ook stuk leuker dan hardlopen of fietsen!
Het is een stuk moeilijker jezelf voor de gek te houden qua hoe goed je conditie is dan met andere cardio apparaten en het vereist ook beetje techniek dus snap de lage populariteit wel.

Mooi zo! (dat je oud wordt)

Wat heb je dat lopen niet zo handig was/is?
Pipo de C
Heavy Weight
Re: Nieuw oud lid.... 2015/02/06 09:00:06 (permalink)
0
een jaar last van ontstekingen.. brr. hoe bedoel je demotiverend! ugh!  En ja, wat je zegt over techniek is herkenbaar ja, scheelt nogal wat secondes op een 2K... of 500M for that matter. M'n doel is voorlopig onder de 1.25min zien te komen, ik roei elke 2 weken een 500M or PR.. daartussen in wissel ik af met 2K, 5K en tabata's. Best handig om een C2 te hebben thuis.. Las dat jij ook een home gym hebt?

Heb overigens als probleem dat ik tussen L5 en S1 erg weinig tussenwervelschijf meer over heb. Flexie en extensie van m'n lumbale stuk is pijnlijk, die ruimte heb ik niet meer. Ben nu nogal een form-nazi geworden als het om oefeningen gaat en doe veel stretching (met powerbands), foam rolling en ben met mobility bezig. (Ken je het boek "Becoming a supple leopard" van Kelly Starrett? Is een aanrader!

Las dat jij ook oud aan het worden bent.. beetje op een box zitten tussen de sets door... *smh* super blij
Marcus
Natural born chiller
Re: Nieuw oud lid.... 2015/02/06 18:28:15 (permalink)
0
Las dat jij ook oud aan het worden bent.. beetje op een box zitten tussen de sets door... *smh* super blij

Het is nog veel erger: tussen de reps zit ik op een box!
Tussen de sets zit ik meestal op een bankje in het park duiven te voeren super blij

Erg irritant idd ontstekingen, maar goed dat roeien wel gaat!
Ken boek niet maar wel een fan van foam rolling.
Heb idd een homegym.
Page: < 123 > Showing page 2 of 3
Jump to:
© 2017 APG vNext Commercial Version 5.0