Nieuw oud lid....

Page: 123 > Showing page 1 of 3
Author
Marcus
Natural born chiller
2015/01/04 12:39:20 (permalink)
5 (1)

Nieuw oud lid....

Ben zolang nauwelijks hier geweest dat ik me maar even opnieuw voorstel blij
Ben Marcus (39 jaar)...ben zo'n 20 jaar geleden begonnen met krachttraining en het heeft me nooit echt losgelaten.
Altijd redelijk fanatiek gesport tot afgelopen jaar of 4 ongeveer toen het sporten (en dit forum) er met full time baan + full time studie ernaast bij inschoten. Studie afgerond, nieuwe baan en nieuw jaar dus goed moment dacht ik om sporten op te pakken en hopelijk de ook forum gezelligheid.
Sporten gaat zich beperken tot krachttraining en misschien wat fietsen aangezien ik langzaam herstellende ben van een volledige achillespees scheuring.
Mijn doelen zijn:
- kracht opbouwen
- belastbaarheid verhogen/blessure gevoeligheid verlagen zodat ik robuust genoeg ben om ook weer BJJ op te pakken
- minder isolatie blij (nu 95kg @16% en wil naar 90kg @ ~10%)

Ben trouwens, erg benieuwd waar de oude forum garde is en hoe het met iedereen gaat!

43 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/04 15:13:55 (permalink)
    0
    Ja.. ik ben hier, en de rest .. euh, kweetniet blij dus of het forum aan je verwachtingen voldoet is maar de vraag. 

Maarre.. achillespees gescheurd oh neee dat is nogal wat. Is het operatief weer aan elkaar gehangen, neem ik aan? Succes in ieder geval met je come back en nieuwe werk  
    Marcus
    Natural born chiller
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/04 17:50:25 (permalink)
    0
    Yep operatief gehecht.
    Thanks!
    Nou als de rest wegblijft gaan we gewoon over ze roddelen...over roddelen en operaties gesproken: heeft 3XL inmiddels al de stap genomen om zijn lichaam in overeenstemming te brengen met zijn B&F profiel?
    Ow en:
    - doucht Harold nog steeds met koud water?
    - loopt Sheru/Madonna nog het liefst zonder kleding rond?
    - heeft ErEf zich inmiddels al naar het lichaam van een jonge God geroeid?
    - hebben DJMark en Oli al toegegeven 1 en dezelfde persoon te zijn?
    sis
    NO Sissy !!
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/04 22:16:10 (permalink)
    0
    Oei, de laatste foto's van 3tje waren van zijn rug, dus dat is niet zo goed te beoordelen..

Harold zou dat zelf even moeten melden, zo vaak douche ik niet met hem super blij 
    SheRu verdenk ik daar wel van, ja. Overal gewoon ook. 
    ErEf! Date us up! 
    Oli.. die was wel verdacht actief ineens, zij het onder een andere naam. 
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/05 15:56:43 (permalink)
    0
    nee
    Marcus
    Natural born chiller
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/05 20:34:07 (permalink)
    0
    Precies wat Oli zou zeggen! super blij
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/06 15:57:47 (permalink)
    0
    super blij
    Harold
    Amor omnia vincit BFF USER MANAGER
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/08 17:11:29 (permalink)
    0
    Proest, alsof Marcus ook echt nieuw is hemaf! zoals hij zich voorstelt!

Wel netjes overigens, beleefd zelfs, euh Marcus ben jij het echt??? Komt de wijsheid dan met de jaren of was het de studie, ik raak er van door de war, zal ook wel komen dat ik niet koud meer douche en andere activiteiten heb gevonden om van dat lamme tak gevoel af te komen.

Heb altijd gedacht dat Wreckie en oom Oli een persoon was en Mark is/ was nog wel mijn vriend, niet netjes Mark!!! Hier hebben wij het nog wel even over.

En Marcus het zou tijd worden man, wat moet er nou van de wereld en het forum terecht komen als jij niet traint en eet en zo, ik vraag mij ook af hoe het met je balletlessen gaat dan wel verder gaat, zag er goed uit altijd, jou staat ook alles.

Maar goed, ik ben blij man dat je er weer bent en dan ook echt blij en dit is oprecht, heb je gemist!  Hopen dat andere oud leden ook weer eens komen kijken. Ik denk aan Sheru, Stan, John, Moob, Lai, soms een heel klein beetje aan Wreckie, als ik buikpijn heb dan, 3tje natuurlijk en onze grote vlaamse vriendin Mie en Kala, broeder Eref, mijn eigen meisje natuurlijk, Gert ouwe mopperkont.

Tjee, wat mis ik dit zeg, maar Marcus is terug, me happy en Sis die blijft gewoon altijd, good en inmiddels very old Sis maf!

Marcus, welkom terug man!

Marcus
    Natural born chiller
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/08 19:04:46 (permalink)
    +1 (1)
    Goedzo...koud douchen is niks! Gok dat dat andere beter is.
    Ballet is niks geworden...een jaar niet onder je oksels scheren en je ligt eruit blijkbaar!Strakke balletbroek stond me erg goed inderdaad, dankje!
    Maar goed, ik ben blij man dat je er weer bent en dan ook echt blij en dit is oprecht, heb je gemist!  Hopen dat andere oud leden ook weer eens komen kijken. Ik denk aan Sheru, Stan, John, Moob, Lai, soms een heel klein beetje aan Wreckie, als ik buikpijn heb dan, 3tje natuurlijk en onze grote vlaamse vriendin Mie en Kala, broeder Eref, mijn eigen meisje natuurlijk, Gert ouwe mopperkont.
    Mee eens!Heb je ook gemist ouwe! Wat doe jij eigenlijk nu zoal?
    Harold
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/08 20:10:42 (permalink)
    0
    Vechten Marucs, nog steeds, weet vaak niet eens waar ik moet beginnen met vertellen. Volgens mij heb je nog mee gekregen dat mijn oude vennoot en boekhouder mij met bijna € 200.000 aan brokken hebben laten zitten, iets meer dan 2 jaar geleden en vanaf dat moment vechten en alleen maar vechten.

Weet nu dat Nederland helemaal geen vechtersland is, nog schuldeisers, rechters, advocaten, incassobureaus, belastingdienst, gemeente ambtenaren begrijpen niet dat jij wilt vechten, tot de laatste snik, vecht mij kapot, ben in iets meer dan 2 jaar bijna self made jurist en accountant geworden, heb mij kapot gevochten en vecht nog steeds tegen de onwil en onmacht.

Had per direct niks meer, in mijn onschuld dacht ik, als ik eerlijk opbiecht dat ik ben genaaid word ik wel geholpen, door mijn bank bijvoorbeeld, maar die trokken gelijk de stekker er uit, oh ja mijnheer Lam, wat rot voor U, maar dan stoppen wij er ook mee, na 14 jaar zaken met ze te hebben gedaan, boem weg bank, weg huis, weg sportschool weg pensioenen, nog een huisuitzetting, sportschool weg, beslagen op mijn bedrijf en privé bezittingen, weg alles weg, maar ik heb nooit opgegeven.

Ben een nieuwe onderneming gestart en niemand kan er met zijn poten aankomen, want zoals ik al zei, ik heb veel bij geleerd en ik leer nog steeds, diverse faillissementsaanvragen overleefd, nu iets langer dan een half jaar geleden eindelijk een advocaat gevonden die met mij mee vecht, die snapt niet dat ik het volhou, die begrijpt niet hoe het mij steeds weer lukt iets te vinden waardoor ik weer een benauwde dans ontspring, maar ik red het steeds weer.

Ik kost inmiddels op die hele burgertrut hautaine maatschappij met de arrogantie van het geklaag, stelletje hand op houders zijn het, ondernemen mag niet in Nederland, overleven ook niet, alle snelle jongens ten spijt, het zijn en blijven klein burgerlijke mannetjes die het alleen via een advocaat kunnen, maar face to face gaan ze er snel vandoor.

Ik kan een heel boek schrijven Marcus en dat ga ik ook doen want zoals er in Nederland met mensen in moeilijkheden omgesprongen word is bij de beesten af, van al die zogenaamde vrienden die ik had is er nog 1 over en Helen natuurlijk of India zoals jullie haar kennen.

Wat ik doe Marcus is vechten en nog eens vechten en in de tussentijd probeer ik weer een goed en gezond bedrijf op te bouwen, vader te zijn van 4 dochters en lief te hebben die ik nog lief heb.

Als jij je afvraagt of ik pissed  ben, dan moet ik jou helaas gelijk geven, maar ik ben blij met mijn trainingsachtergrond, want zonder die discipline van het simpelweg al die jaren volhouden en weten dat pijn ook weer weg gaat had ik nooit volgehouden. Trainen als levensles, ja ik weet het nu zeker, trainen is over grenzen heen gaan, jezelf uitdagen tot beter, zonder die achtergrond was ik kansloos geweest en hadden ze gewonnen en bij god je snapt wel dat veel mensen mij liever kapot zagen gaan, maar het is ze niet gelukt en het gaat ze ook niet lukken.

Ik loop hier in het midden van de winkelstraat van het begin tot het einde met opgegeven hoofd wat ik toen alle schande aan het licht kwam niet meer durfde, maar ik doe het weer en aan het einde van de winkelstraat stop ik, bij mijn armzalige automatiseringswinkel, het is nog niks, ik werk er met autistische jongeren en schrijf een rapport voor het UVW en de begeleiding van deze jongeren hoe werken met deze jongeren toch commercieel kan en markt onderscheidend kan werken en ik ben trots op mijzelf en die jongens want wij komen van heel ver en heel diep, maar wij hebben plezier en het bedrijf groeit want wij zijn verdomde goed en volgende week moet de gemeente met een zak met geld over de brug komen omdat ik ook dat gevecht gewonnen heb omdat hen mij niet wilde geven waar ik recht op had en ik heb inmiddels een dwangakkoord weten te bewerkstelligen zodat ik mijn faillissement af kan kopen en dan kan ik verder met leven.

Twee jaar vechten en in het gevecht alles kwijt geraakt wat ik had en dacht af en toe dat er stupid op mijn voorhoofd stond en ik moest een plaat voor mijn kop nemen zo vreselijk dik, maar zo lang je niet opgeeft kan je nooit verliezen.

Euh nou dat dus, eneuh welkom terug Marcus en ooooh wat heb ik vaak aan jou gedacht, ik denk verdomme de wijsheid van Marcus heb ik nodig, zijn argumenten en zijn logisch beredeneren, maar ik wilde je niet lastig vallen met mijn shit, wij krachtsporters zijn niet sociaal toch ) )

En nu wil ik ook weer trainen, weeg geen 90 kg meer man, maar ook dat komt goed.

sis
    NO Sissy !!
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/08 22:45:22 (permalink)
    0
    Creatief, die nieuwe start super dat dat gelukt is en succesvol. 

Enne.. old, old? Ik moet nog zien dat ik zo oud word als jij je voelt  
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/09 12:13:45 (permalink)
    0
    Marcus terug is zeker leuk!

De topickaping van Harold is er nu toch, dus toch maar even mijn hart onder de riem vanaf hier.
    Wat een heftig verhaal Harold...Gelukkig lijkt het erop dat je de weg omhoog wel weer hebt weten te vinden, het einde van je verhaal is gematigd postief, en dat is helemaal top!
    Sterkte verder nog met alles.

Tof dat je weer lekker gaat trainen Marcus, veel succes daarmee!
    Of het forum ooit weer richting de gezelligheid van haar glorietijd gaat betwijfel ik, maar erg leuk om zo af en toe weer eens wat te lezen van 'de oude garde' blij

3XL
    Senior Moderator
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/09 19:56:36 (permalink)
    0
    Welkom.

Leer voor je domme vragen gaat stellen eerst de sticky's uit je hoofd en lees je in in het gedachte goed van de meer ervaren leden hier.

super blij super blij super blij super blij

PS: hoest met Tyson?
    Marcus
    Natural born chiller
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/11 19:54:54 (permalink)
    0
    @Harold
    Da's niet misselijk allemaal...en dan weer nieuw bedrijfje beginnen middenin een recessie: BALLS OF STEEL!
    Goed om te horen dat alles nog steeds goed gaat met Helen! Dat betekent volgens de filosoof Jay-Z dat je nog maar 99 problemen hebt super blij
    Ook blij om te horen dat je gewoon je originele plan doorgezet hebt om te gaan werken met autistische jongeren!
    Zo te horen is er dus ook nog het een en ander om niet pissig over te zijn!

@3XL
    Had inderdaad nog een vraagje voor je!
    In de Chicken Sandwich van Burger King, die ik elke dag als ontbijt eet zitten 25.7g eiwitten:
    http://www.freedieting.co.calories/burger_king.htm
    terwijl je per maaltijd maar 20g eiwit kan verwerken. Betekent dit dat ik de laatste hap beter pas tegen de middag door kan slikken?

Tyson is pas 8 geworden en heeft een beete grijzige snuit gekregen:

maar eigenlijk nog net zo vrolijk & druk als altijd!
    Hier foto van z'n verjaardag waar ik hem z'n favoriete cadeau gaf: kartonnen dozen!

Jill moet nu bijna 15 jaar zijn of niet?
    post edited by Marcus - 2015/01/11 20:12:14
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/12 10:33:31 (permalink)
    0
    super blij super blij
    Ik vind dit nu al een hele leuke thread blij

3XL
    Senior Moderator
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/14 08:33:58 (permalink)
    0
    Marcus@3XL
    Had inderdaad nog een vraagje voor je!
    In de Chicken Sandwich van Burger King, die ik elke dag als ontbijt eet zitten 25.7g eiwitten:
    http://www.freedieting.co.calories/burger_king.htm
    terwijl je per maaltijd maar 20g eiwit kan verwerken. Betekent dit dat ik de laatste hap beter pas tegen de middag door kan slikken?

KAn zien dat je een tijdje weg ben geweest. Vroeger werd idd gedacht dat de laatste hap later slikken het 20gr probleem zou oplossen, maar uit recenter onderzoek is gebleken dat de eerste hap vroeger inslikken het 20gr probleem oplost.

Marcus
    Tyson is pas 8 geworden en heeft een beete grijzige snuit gekregen:

maar eigenlijk nog net zo vrolijk & druk als altijd!
    Hier foto van z'n verjaardag waar ik hem z'n favoriete cadeau gaf: kartonnen dozen!

Nice !!! blij blij

Marcus
     Jill moet nu bijna 15 jaar zijn of niet?

Jill wordt in maart 14 en nog steeds ADHD aanvalen super blij super blij (ze worden wel wat minder)
    Harold
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/14 20:22:21 (permalink)
    0
    Stomme gelul, je moet gewoon de ene laatste hap niet nemen, jullie altijd met dat pseudo wetenschappelijke gewauwel, hoe moeilijk kan het zijn zeg.

Je kunt nog zoveel geleerd hebben maar ja als je vergeet te denken tja dan word het nog niks.

Pfffff wie de vibrams past trekt ze aan zeg maar maf!maf!maf!
    Marcus
    Natural born chiller
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/15 06:46:18 (permalink)
    0
    Stomme gelul, je moet gewoon de ene laatste hap niet nemen

En meer dan 20% van m'n eten weggooien?? Ben je de hongerwinter alweer vergeten Harold? maf!

He! Zover ik me kan herinneren ben ik helemaal niks vergeten! super blij
    DjMark
    ** Retired Moderator **
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/15 10:19:24 (permalink)
    0
    Welkom Marcus!
    Harold
    Re: Nieuw oud lid.... 2015/01/15 10:33:05 (permalink)
    0
    @ Marcus, Tyson heeft ook zijn eiwitjes nodig he, dus van weg gooien is geen sprake, nee die kan ik maar niet vergeten de hongerwinter, zit er nog middenin maf!Maar alles went en zelfs een vent en gebakken stoeptegel is te doen heur.

Zeg Mark, je hebt Marcus al begroet heur, seniel aan het worden?  Of wil je nou duidelijk maken dat jij ook veel geleerd hebt.

Maar je hebt gelijk, cool topic dit en ik ben blij dat jullie er in elk geval nog zijn.

Oh wacht, in een keer valt het kwartje, Mark probeert zijn oude admin taken weer vorm te geven door een hint te geven dat dit een voorsteltopic is, pffffffff en die hint had ik als soort van admin moeten begrijpen, tja heb ook veel geleerd he.
    Page: 123 > Showing page 1 of 3
    Jump to:
    © 2017 APG vNext Commercial Version 5.0