|
Author |
fucking ecto
-
Total Posts
:
364
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Nieuw schemaatje!!!
ma 17-mrt-03 11:43
( permalink)
ook huer dan mijn nieuwe trainingsschema. Ma:Borst & Biceps ------------------ bench press 4x 6-9 incline dumbell press 3x 6-9 dumbell flyes 3x 6-9 barbell curls 3x 6-9 dumbell curls 3x 6-9 preacher curls 3x 6-9 Di: Benen, kuiten, buik ---------------------- squats 4x 8-12 leg press 3x 8-12 leg extensions 3x 8-12 leg curls 3x 8-12 standing calf raises 3x 10-15 seated calf raises 3x 10-15 Rope crunches 3x 15 hanging leg raises 3x 25 Do: Schouders & triceps ------------------------- millitary presses 3x 6-9 dumbell side lateral raises 3x 6-9 dumbell front raises 3x 6-9 bent over dumbell raises 3x 6-9 dips 3x 6-9 skullcrushers 3x 6-9 cable pushdowns 3x 6-9 Vr: Rug & Buik -------------- deadlifts 4x 6-9 barbell rows met omgekeerde greep 3x 6-9 Pulldowns 4x 6-9 seated cable rows 3x 6-9 shrugs 3x 8-12 Rope crunches 3x 15 hanging leg raises 3x 25 Wat vinden jullie van dit schema?? :bandit:
|
|
|
|
AndreNL
-
Total Posts
:
2041
-
Reward points
:
0
-
|
RE: Nieuw schemaatje!!!
ma 17-mrt-03 11:54
( permalink)
Lijkt me een goed schema je wild massa kweken toch? Ik heb bijna hetzelfde schema alleen doe ik wat meer buik trainingen erbij grtz, Andre
|
|
|
|
Scighera
-
Total Posts
:
3726
-
Reward points
:
0
-
|
ma 17-mrt-03 13:13
( permalink)
benen : lunges schouders Arnold Press (Recept: 1. in elke hand een schijf (dumbell kan ook) 2. bovenarmen op shouder hoogte, elleboog 90 gradn, onderarmen wijzen omhoog. handpalmen naar voren. 3. armen omhoog bewegen 4. boven aangekomen, armen naar elkaar toe draaien en handplamen naar je toe. 5. armen naar beneden, voor je gezicht lans (handplamen blijfen naar je toe) tot nek hoogte. 6. armen draai je weer naar buiten en handpalmen naar voren. 7. ga weer naar stap 2 )
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
ma 17-mrt-03 14:51
( permalink)
Train je naturel? is zo'n schema qua volume niet een beetje veel van het goede? Lees eens de trainingsprincipes van HIT of HST. ik denk dat je daar als naturelle ectomorf heel wat meer aan hebt. Ik heb zelf twee jaar geploeterd met zo'n schema en het enige wat ik ontwikkelde was een schouderblessure, geen spieren. Nu fitness ik 1 keer per week (ik heb m'n schema gepost onder de naam: natural all body 45 minuten), mijn training is losjes gebaseerd op de HIT en HST principes. en hoewel mijn trainigsschema verre van perfekt is ga ik in kracht en massa wel langzaam maar zeker vooruit.
|
|
|
|
cloggy
-
Total Posts
:
333
-
Reward points
:
0
-
|
ma 17-mrt-03 15:30
( permalink)
Ik vind het schema op zich niet te zwaar, alleen voor je schouders. Zelf pak ik voor mijn borst nog 1 isolatie oefeningetje erbij, verder zelfde oefeningen. Werkt voor mij prima. Zie dat we ook dezelfde been en triceps oefeningen doen
|
|
|
|
fucking ecto
-
Total Posts
:
364
-
Reward points
:
0
-
|
ma 17-mrt-03 16:32
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: lauw Train je naturel? is zo'n schema qua volume niet een beetje veel van het goede? Lees eens de trainingsprincipes van HIT of HST. ik denk dat je daar als naturelle ectomorf heel wat meer aan hebt. Ik heb zelf twee jaar geploeterd met zo'n schema en het enige wat ik ontwikkelde was een schouderblessure, geen spieren. Nu fitness ik 1 keer per week (ik heb m'n schema gepost onder de naam: natural all body 45 minuten), mijn training is losjes gebaseerd op de HIT en HST principes. en hoewel mijn trainigsschema verre van perfekt is ga ik in kracht en massa wel langzaam maar zeker vooruit.
Ik ben geen fan van Hit, heb het ook een tijdje gedaan. Sinds ik met meer volume ben gaan trainen, ben ik van in begin de 70 naar 88 kg gegaan...maar goed ben ook heel erg laat in de groei en dat heeft ook een deel meegespeeld denk ik en natuurlijk de grote hoeveelheid voedsel dat ik naar binnen werk :cookiemon
|
|
|
|
fucking ecto
-
Total Posts
:
364
-
Reward points
:
0
-
|
ma 17-mrt-03 16:33
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: cloggy Ik vind het schema op zich niet te zwaar, alleen voor je schouders. Zelf pak ik voor mijn borst nog 1 isolatie oefeningetje erbij, verder zelfde oefeningen. Werkt voor mij prima. Zie dat we ook dezelfde been en triceps oefeningen doen
Ja, ik ga nog ff door met dit schouderschema, misschien gooi ik de frontraises wel later eruit, ben ff aan het experimenteren [^]
|
|
|
|
lauw †
-
Total Posts
:
5725
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
di 18-mrt-03 09:05
( permalink)
quote: Ik ben geen fan van Hit, heb het ook een tijdje gedaan. Sinds ik met meer volume ben gaan trainen, ben ik van in begin de 70 naar 88 kg gegaan...maar goed ben ook heel erg laat in de groei en dat heeft ook een deel meegespeeld denk ik en natuurlijk de grote hoeveelheid voedsel dat ik naar binnen werk :cookiemon va 70 naar 88 kilo? dan ben je geen echte ectomorf :beerchug:
|
|
|
|
fucking ecto
-
Total Posts
:
364
-
Reward points
:
0
-
|
di 18-mrt-03 10:21
( permalink)
nee, ben ook wel minder ecto dan ik d8  , maar ik ben wel smal gebouwd, en eerst was ik echt mager
|
|
|
|
Smalluser
-
Total Posts
:
5677
- Scores: 12
-
Reward points
:
797
-
|
di 18-mrt-03 14:55
( permalink)
Als je goed gaat op dat schema gewoon effe blijven doen, ik vind het er zeker niet verkeerd uitzien ((B)) Groet
|
|
|
|
BorgQueen
-
Total Posts
:
195
-
Reward points
:
0
-
|
di 18-mrt-03 22:33
( permalink)
Qua schouders kun je anders ook kijken dat je naast de press de ene week bv front en side raise doet, de week daarop front en bent over raise en de week daarop side en bent over raise etc. Of doe 2 sets ipv 3 voor die raises. Dit dus voor als de schouders toch iets teveel is voor je. Ziet er verder goed uit dat schema.
|
|
|
|
fucking ecto
-
Total Posts
:
364
-
Reward points
:
0
-
|
di 18-mrt-03 22:50
( permalink)
schoudertraining vind ik verder niet te zwaar ofzo, maar ik hoor veel dat de frontraise niet echt nodig is. Misschien doe ik in de plaats daarvan wel een paar setjes side cable raises, naast de dumbell lateral raises. En de bent over lateral raises laat ik er zeker in. Moet die achterste schouderkoppen eens flink aanpakken :boxing:
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|