ichiban
-
Total Posts
:
13
- Scores: 0
-
Reward points
:
601
-
Status: offline
|
Nieuw thuistrain schema
wo 05-okt-11 17:37
( permalink)
Geachte lezers van het forum! Ik ben begonnen met thuis te trainen omdat het voor me tijdsefficienter is en goedkoper (typische nederlander he  ) Ik kwam op internet een linkje tegen om simpel te beginnen met dumbells thuis. Het schema ziet er als volgt uit: Dag 1: 4 x Pushups 3 x Incline Flyes 3 x Shoulder Press 3 x Front & Side raises 3 x Tricep Extensions Buik Hardlopen Dag 2: 4 x Bent Over Rows 3 x Single Arm Dumbbell Rows 3 x Dumbbell Shrugs 3 x Dumbbell Curls 3 x Romanian Deadlifts 3 x Lunges 3 x Single Calf Raises Buik dit zijn dus allemaal sets van 12, de pushups heb ik erin gedaan omdat dat voor mij op dit moment zwaar genoeg is om bankdrukken te vervangen, als het makkelijker gaat worden dit dumbell chest presses. Lijkt het een beetje ergens op of is het ongebalanceerd? Ik moet er ook nog bij zeggen dat dag 3 hetzelfde is als 1 en dag 4 hetzelfde als 3, een ABAB schema dus, 4 keer per week. Graag commentaar en (opbouwende) kritiek
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30863
- Scores: 616
-
Reward points
:
2067
-
Status: offline
|
Re:Nieuw thuistrain schema
wo 05-okt-11 18:29
( permalink)
Ik vind shoulder press, en front raise en side raise en opdrukken vrij ruimschoots belasten van je schouders/delts. Zou zelf de front en side raise weglaten om die reden
|
|
|
|