sis
-
Total Posts
:
30869
- Scores: 616
-
Reward points
:
2070
-
Status: online
|
Nieuws van Dave Hawk
di 23-jan-07 23:06
( permalink)
Op verzoek van ErEf het volgende bericht: Hallo Allemaal, Na de zo succesvol verlopen recordpoging waarvoor we vorig jaar tijdens Grand Prix van Holland de officiele IFBB/NBBF kregen uit handen van bodybuilding legende Juliette Bergman, ben ik zoals iedereen weet niet stil blijven zitten. Robbert's Tripple, is een borst-programma waarmee ik al jaren succesvol werk en me genoeg resultaten heeft opgeleverd, die een basis vormden voor mijn massa , spierconditie etc. op weg naar het wereldrecord. De tripple gebruikte ik als afwisseling op het reguliere schema en gaf mijn borstspieren een shock om zo weer extra resultaten te boeken. Het leek me een mooi idee om dit schema met alle liefhebbers te delen en bruikbaar te maken voor iedereen die met gewichten traint. Met behulp van een aantal fantastische partners heb ik de mogelijkheid gekregen om het systeem door te ontwikkelen en bruikbaar te maken en straks in filmvorm (voor internet) voor geheel Nederland en Belgie neer te zetten. Partners: Strada Sports Vorden, XXL Nutrition, Sportfood.nl, VMMP, Pascalle Drent Fotografie, Restaurant 't Olde Lettink, DXL Magazine en Eggnation (we hopen natuurlijk dat hier nog een aantal partners bijkomen). Maanden voor de presentatie kunnen we al melden dat alle beoogde site's het filmpje met Robbert's Tripple gaan vertonen. Zo zal de Tripple straks te zien zijn op de site's van Strada Sports, Panatta, Giantpt.com, Body&Fitness Forum en DXL Magazine. Vanavond zijn in overleg met Sander Siebelink van Strada Sports de data doorgesproken m.b.t. de opnamen van het filmpje. 13 en 14 februari zullen de opnamen plaats vinden, waarna Jeroen Vermeer van VMMP de beelden zal gaan bewerken. Binnenkort hopen we ook de data bekent te maken wanneer alles online zal gaan, dit is echter nog afhankelijk hoe voorspoedig alles blijft lopen. Vlak voor dat alles online gaat, zullen we starten met een goede promotie o.a. zullen er updates zijn op Sportfood.nl, health&Fitness, Dutch Bodybuilding Forum en Body&Fitness Forum. De schrijvende pers zal er ook aandacht aan besteden, zeker is dat er in DXL Magazine een uitgebreid artikel zal verschijnen m.b.t. de uitleg, links etc.. Verder zullen 100 fitnesscentra of sportgerelateerde bedrijven een email ontvangen waar zij straks alle info kunnen vinden over Robbert's Tripple. Leuke ontwikkelingen dus met dit weer unieke project, we gaan er dan ook voor de volle 100% voor !. Sportgroeten, Dave Hawk
|
|
|
|
blondje
-
Total Posts
:
115
- Scores: 0
-
Reward points
:
133
-
Status: offline
|
RE: Nieuws van Dave Hawk
wo 24-jan-07 15:44
( permalink)
Nou dat klinkt dan spannend. Laat even weten wanneer het online gaat dan kunnen we kijken. Succes met de opnamens
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
- Scores: 108
-
Reward points
:
2072
-
|
ROBBERT'S TRIPPLE
zo 04-feb-07 12:48
( permalink)
bedankt Sis  , zie het nu pas staan  . We zijn bezig de laatste hand te leggen m.b.t. de supplementie en voorbereidingen aan het treffen om het e.a. zoo duidelijk mogelijk over te laten komen in het filmpje. Erg leuk om aan te werken omdat de ruwe versie van het systeem ons veel gebracht heeft in de voorbereiding op ons wereldrecord. Binnenkort volgt alle info en vlak daarna zal ik laten weten wanneer het filmpje de lucht in gaat ( is nog even afhankelijk hoe voorspoedig de opnamen en bewerking loopt  ). Leuk project dus om te doen, ook omdat iedereen er straks zijn voordeel mee kan doen. Gewoon straks een keer proberen en knalleuuuhh  . Sportgroeten weer ! Robbert-Jan
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30869
- Scores: 616
-
Reward points
:
2070
-
Status: online
|
RE: ROBBERT'S TRIPPLE
zo 04-feb-07 18:45
( permalink)
 lekker vlot ook, maar graag gedaan hoor. Ben benieuwd naar het resultaat
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
-
Reward points
:
2072
-
|
ma 05-feb-07 13:34
( permalink)
Ben zelf ook benieuwd, hoe alles verloopt  . Het systeem is in iedergeval straks voor iedereen bruikbaar en te doen al is het alleen maar als afwisseling op het geen men normaal doet aan borsttraining in de gym. 12-13 februari heb ik o.a. ook overleg met het ons team, dan weet ik waarschijnlijk ook wanneer het e.a. aan info op de site's etc. te vinden zal zijn. Op het moment is het weer een gekkenhuis  , om alles goed te organiseren en iedereen acseptabel te woord te staan. Top dat het door iedereen leuk opgepakt wordt, dat werkt ook waanzinnig op de motivatie. Onze sport kan echt fun zijn op dit soort momenten  .
|
|
|
|
Dave Hawk
-
Total Posts
:
2723
-
Reward points
:
2072
-
|
ROBBERT'S TRIPPLE
za 24-feb-07 21:22
( permalink)
Op 12, 13 en 14 februari hebben we alle opnamen gedaan + een fotoshoot met Pascale Drent waar een aantal zeer goede foto's uit voortgekomen zijn  . Komende maand wordt er door Jeroen Vermeer van VMMP hard gewerkt om alle edit-sessies volgens plan te laten laten verlopen en om daar b.v. ook een aantal foto's in te verwerken. Alles loopt lekker volgens de planning, dus we mogen niet klagen...  .
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
- Scores: 91
-
Reward points
:
1420
-
|
zo 25-feb-07 20:50
( permalink)
Mooi dat alles volgens planning verloopt. ben benieuwd naar het eindresultaat.
|
|
|
|