Rove
-
Total Posts
:
2439
- Scores: 3
-
Reward points
:
724
-
Status: offline
|
Zojuist ontving ik een nieuwsbrief met daarin zowat alle emailadressen van de andere leden. Op zich leuk dat ik een nieuwsbrief ontvang, maar zorg er dan wel voor dat deze via de bcc verstuurd wordt en niet op deze manier. Boven mistte het onderwerp en de afzender. Puur per toeval opende ik deze, normaal gesproken gaan deze ongeopend de spamprullenbak in.
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
- Scores: 0
-
Reward points
:
891
-
|
RE: Nieuwsbrief
vr 21-nov-08 23:26
( permalink)
Ik geef je helemaal gelijk maar kom, het zal wel gewoon een foutje zijn geweest, kudo's voor het idee iig!
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
vr 21-nov-08 23:50
( permalink)
De nieuwsbrief is gewoon een goed idee. Bij mij was admin de afzender en het onderwerp was echt wel vermeld: "Body & Fitness Nieuwsbrief November 2008". Wel een goede suggestie om volgende keer blind copy te gebruiken.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
DjMark
-
Total Posts
:
11154
- Scores: 95
-
Reward points
:
2028
-
|
za 22-nov-08 01:59
( permalink)
Als het goed is hebben jullie na de nieuwsbrief nog een mail ontvangen met deze inhoud: Hallo, Zoals jullie gemerkt hebben is er vandaag een body en fitness nieuwsbrief verzonden. Helaas is er door een technische fout iets misgegaan. Daardoor zijn een aantal emailadressen waar de nieuwsbrief naartoe verzonden is zichtbaar geworden. Uiteraard was dit niet onze bedoeling. Onze welgemeende excuses voor deze fout. Er zijn maatregelen genomen om een dergelijke fout in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Het Body & Fitness Forum Team
|
|
|
|