sorry dat ik zolaat reageer (kom van de groepsgesprekken terug)
ik heb nog even na-gegoogled om eventueel wat te kunnen vinden, helaas voor mij. maar sis heeft bij deze gelijk!
nu is het voor mij veel duidelijker wat sis bedoelt. en nu weet ik zeker dat ze gelijk heeft, want ik kan het nu zelf zien.
@marcus er is niks mis met extra duidelijkheid.
het is hetzelfde als jij bij bepaalde discussies ook een bron/onderbouwing wil, omdat je niet zomaar iets van iemand aanneemt, net als ik dit. (en dat is ook vaak genoeg voorgekomen)
sis vond mijn bron slecht en onzin, dus wilde ik haar bron uiteraard zien en weten wat er niet aan mijn stukje klopte.
trek mijn reactie niet persoonlijk aan. ik heb in het verleden op het forum veel van je reactie's geleerd die
hard op mij gericht waren. daar ben ik je wel dankbaar voor en dat heeft mij veel aan het nadenken gezet over mezelf.
ik stel een vraag aan sis en wil
graag antwoord van haar, dus niet van iemand anders. (die ik ondertussen dus gekregen heb) dus ik dacht idd dat je drm juist de kant van sis koos.
maar ik snap wel dat anderen erom moesten lachen, zou ik namelijk ook doen als iemand anders mij was.
sis 1 marco 0