Change Page: 12345 > | Showing page 1 of 5, messages 1 to 20 of 97
|
Author |
Woppie
-
Total Posts
:
436
- Scores: 2
-
Reward points
:
662
-
Status: offline
|
OF het één OF het ander?
ma 29-jun-09 17:27
( permalink)
Misschien wel een beetje een suf vraagje maar als je zoals ik niet bepaald cup c hebt en je traint toch (eindelijk) wel je borst behoorlijk, blijft er van cup b vrij weinig over..waar ik af en toe wel van baal. Is het nou echt het één of het ander of andere oefeningen? Of gewoon maar accepteren..
everyday a new challenge
|
|
|
|
Nadia
-
Total Posts
:
3925
- Scores: 11
-
Reward points
:
612
-
|
RE: OF het één OF het ander?
ma 29-jun-09 17:34
( permalink)
Ik heb juist het tegenovergestelde, dat mijn borsten door het trainen wat voller ogen.. Mijn borstspier wat eronderzit groeit en het vet wat er op zit gaan mee naar 'buiten'. Ik ben zelf ook echt niet vol bedeeld, daarom zorg ik er wel voor dat ik niet te laag in vet% ga .. Anders blijft er idd weinig van over.. Plaatselijk vetverbranden gaat niet.. Voor de meeste dames helaas voor de buik en heupen, maar gelukkig voor de borsten..
|
|
|
|
Woppie
-
Total Posts
:
436
-
Reward points
:
662
-
|
ma 29-jun-09 17:40
( permalink)
Ja, aan de bovenkant dan weer wel, puur de spieren. Ik heb een superlaag vet percentage. (gut, lekker dit want iedereen kan meelezen  Echt vetter worden gaat moeilijk bij mij omdat ik (meerdere) voedsel intoleranties heb. De rest wordt toch echt minder naar mijn gevoel.
everyday a new challenge
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
- Scores: 32
-
Reward points
:
737
-
|
di 30-jun-09 10:28
( permalink)
Bij mij worden ze tot nu toe niet kleiner, mss als ik echt flink ga afvallen wel, maar niet door training. Het is net als wat Nadia zegt t oogt wat voller en steviger.
|
|
|
|
Nadia
-
Total Posts
:
3925
- Scores: 11
-
Reward points
:
612
-
|
di 30-jun-09 11:41
( permalink)
Tja, ik zou me ook niet vast pinnen op puur het vetter worden, aangezien je helaas niet kan bepalen WAAR je vetter wordt. Ik word het namenlijk sneller op mijn buik en op mijn borsten helaas niet. Gewoon goed trainen en zover mogelijk goed eten!
|
|
|
|
pipi
-
Total Posts
:
2299
-
Reward points
:
655
-
|
do 02-jul-09 13:51
( permalink)
Ik heb me een hele tijd terug laten vertellen dat je als vrouw een mooiere vorm in je borst houdt als je enkel plat of decline je borstspier traint. Kom je waarschijnlijk niet mee weg als je het podium op wilt, maar voor de gewone stervelingen onder ons wellicht iets om te proberen. Ik ben zelf iig positief te spreken over het effect.
Pipi neemt risico's .Punt. ~ SheRu
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6808
- Scores: 354
-
Reward points
:
1857
-
Status: online
|
do 02-jul-09 14:02
( permalink)
Zodat de medemens zonder borsten deze toch wat abstracte discussie ook kan volgen: misschien is het een idee om ter verduidelijking (hoge resolutie) foto's te posten?
Nowhere to go, nothing to do, no one to be
|
|
|
|
pipi
-
Total Posts
:
2299
-
Reward points
:
655
-
|
do 02-jul-09 14:16
( permalink)
 alsof jij een plaatje nodig hebt om je vrouwelijke vormen voor te kunnen stellen ...
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6808
-
Reward points
:
1857
-
|
do 02-jul-09 14:26
( permalink)
Dus dat is een " nee"?
|
|
|
|
Woppie
-
Total Posts
:
436
-
Reward points
:
662
-
|
do 02-jul-09 14:39
( permalink)
ORIGINAL: Marcus Zodat de medemens zonder borsten deze toch wat abstracte discussie ook kan volgen: misschien is het een idee om ter verduidelijking (hoge resolutie) foto's te posten? Grapjas hahaha.. nee hoor plaats geen foto's, krijg ik sowieso niet voor elkaar. Want dan zou ik ook "voor" en "na"moeten plaatsen toch? @Pipi, geen idee of je gelijk hebt qua oefeningen. Bankdrukken doe ik plat en schuin maar maak me ook schuldig aan peckdecks..
everyday a new challenge
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2076
-
|
do 02-jul-09 15:07
( permalink)
Eeeeeeeeens met Marcus, kom maar op met die knoekeboekers Of mag ik dit niet roepen als Usermanager. Nou ja met plaatjes er bij word het gewoon duidelijker toch en i.v.m. de kwaliteit van het forum heb ik nu besloten dat ik het wel kan maken
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
do 02-jul-09 15:16
( permalink)
 waar ben ik terecht gekomen...
|
|
|
|
pipi
-
Total Posts
:
2299
-
Reward points
:
655
-
|
do 02-jul-09 15:20
( permalink)
@ Marcus;  en ik maar denken dat mannen het woord nee niet begrepen @Whoppie; Ik heb tot op heden geen wetenschappelijke onderbouwing gevonden. Een mogelijke verklaring ligt in het feit dat een vrouwelijke borstspier significant verschilt van een mannelijke borstspier. Dit om plaats te maken voor de melkfabriek zeg maar. Wel hoor ik van veel dames dat ze het idee hebben minder de vrouwelijke vorm weg te trainen als ze de nadruk leggen op decline en daarnaast wat flat. Iets wat ik zelf dus ook merk.
|
|
|
|
melinda87
-
Total Posts
:
426
- Scores: 0
-
Reward points
:
348
-
|
do 02-jul-09 15:21
( permalink)
Ze kunnen het natuurlijk altijd proberen he
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
-
Reward points
:
2076
-
|
do 02-jul-09 15:22
( permalink)
@ Marcus, ik denk dat Pipi wilt dat je een beetje aandringt en dan komt het vast goed!!!!
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6808
-
Reward points
:
1857
-
|
do 02-jul-09 15:35
( permalink)
|
|
|
|
pipi
-
Total Posts
:
2299
-
Reward points
:
655
-
|
do 02-jul-09 15:41
( permalink)
 touche! Maar goed, tegen de tijd dat ik gevraagd word voor de Playboy weet ik je te vinden
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
-
Reward points
:
2076
-
|
do 02-jul-09 15:45
( permalink)
Zeg ik wil de boel niet verder opnaaien ofzo maar Pipi zit tegenover mij. Marcus leg eens uit van die babyolie en zo, ik zorg wel dat de foto's dan OOK in de playboy komen.
|
|
|
|
pipi
-
Total Posts
:
2299
-
Reward points
:
655
-
|
do 02-jul-09 15:47
( permalink)
*note to self: print screen voordat ouwe z'n opmerking edit!* *bewijs vastgelegd* Ouwe zullen we het eens gaan hebben over loonsverhoging?! Dit soort uitspraken zijn namelijk erg goed voor de gouden handdruk van vertrekkend vrouwelijk personeel
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
-
Reward points
:
2076
-
|
do 02-jul-09 15:50
( permalink)
Lieve Pipi en ik zeg dit puur in het belang van de wetenschap, dan heb ik daar echt wel een loonsverhoging voor over, ik bedoel alles voor het forum, regel jij de olie of moet ik dat ook nog doen???
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|