Oei oei oei wat bevalt dat goed.
Change Page: < 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 29 of 29
Author Message
Lai

• Total Posts : 2300
  • Scores: 334
  • Reward points : 1095
  • Status: offline
Re:Oei oei oei wat bevalt dat goed. ma 23-aug-10 17:37 (permalink)
0
Genieten van 1 glas lukt bij mij beter met port, dan wel een tawny. Een rijke, volle smaak met een lange afdronk. Lekker nippen de hele avond

'Expect Nothing, Receive Everything'

Luppie

• Total Posts : 2305
    • Scores: 59
    • Reward points : 924
    • Status: online
    Re:Oei oei oei wat bevalt dat goed. ma 23-aug-10 17:54 (permalink)
    0
    Mmm ik drinak goedkope huiswijn bij de poisz weg. Ik vind deze lekker ondat zij niet zo zuur is. Of zijn er velebetere soorten.
    Ik ben geen wijnkenner
    WIE HET KLEINE NIET EERT IS HET GROTE NIET WEERD 

zeghetmaar

• Total Posts : 924
      • Scores: 4
      • Reward points : 627
      Re:Oei oei oei wat bevalt dat goed. ma 23-aug-10 20:01 (permalink)
      0
      Heb het boek supermarkt wijnen ooit eens gekocht en heb mij eens flink ingelezen...

Nou, ik vond er niet één lekker!!! vies bah
      EXPERIENCE IS THE KEY TO SUCCES...

Espi

• Total Posts : 21279
        • Scores: 114
        • Reward points : 1522
        Re:Oei oei oei wat bevalt dat goed. ma 23-aug-10 20:36 (permalink)
        0
        Net als zeghetmaar heb ik wijn ook nooit lekker gevonden. Voor het gezonde heb je er toch nooit genoeg van.

Ben zelf meer van de zoete alcoholische drankjes als het dan toch alcohol moet bevatten: koffielikeur etc. Nadeel is dat het zo'n grote fles is en dan neem je sneller eens een tweede glaasje.
        Dan vind ik speciaalbieren juist wel weer wat hebben en er zijn er duizenden soorten van.

Alcohol kan an sich weinig kwaad als je het met mate drinkt. Alleen.. er zijn heel veel mensen met een drankprobleem. Daar behoor ik liever niet toe.

Super van je Luppie, dat je er nu ook vanaf blijft en ik snap best dat je dan liever niet uit gaat..  enige is nu: hoe zie je je vrienden dan? Zou je ze niet eens kunnen uitnodigen om samen naar de film te gaan? Toch iets leuks doen samen...

Luppie

Re:Oei oei oei wat bevalt dat goed. ma 23-aug-10 20:57 (permalink)
          0
          Ik ga meestal door de weeks ff bij mijn vrienden langs of ze komen bij mij thuis.
          Heb sowiso 1 vriend die ook niet graag drinkt elken afen toe een biertje maar
          mee rdan 1 wil hij nooit omdat hij 1 biertje al flink kan vernemen. Andere vrienden
          ga ik dan maar door de weeks heen en idd kan ze eens vragen of ze een keer zin hebben om een
          filmpje te pakken. Ik ga er verder nog wel heeni n het weekend maar dan blijf ik meestal ook niet lang.
          vind het minder gezellig dan als iedereen dan lekker zit te pimpelen en ik ga mij dan snel
          vervelen. Gelukkig snappen hun het wel en bieden mij dan ook niets aan en neem ik een watertje
          want  frisdrank drink ik verder nooit ik hou niet van te zoet namelijk en heb sowiso altijd liever water

Hermanus

• Total Posts : 10390
            • Scores: 954
            • Reward points : 1766
            Re:Oei oei oei wat bevalt dat goed. ma 23-aug-10 21:04 (permalink)
            0
            Pffffffff weet je wat het is he, je moet het gewoon allemaal lekker zelf weten, het belangrijkste is en blijft of jij je er goed bij voelt, wil je zuipen dan zuip je, wil je het niet dan doe je het niet.

Ik was zelf altijd een echte kroegtijger en heerlijke avonden gehad met veel drank en lol en je weet dat het niet heel goed of verstandig is maar als je toch de keuze maakt om het te doen moet je niet zeiken. Doordeweeks trainde ik mij te barsten en op vrijdagavond zat ik op 18.00 uur in de kroeg tot zaterdagochtend een uurtje of 8 en ik heb zoveeeeeeel lol gehad en zoveel plezier beleefd en dat weegt in mijn ogen nog steeds niet op tegen alle gezondsheidsrisico's.

Alleen is het nooit en/ en het is altijd en/ of en dat je dan wellicht minder goed vooruit gaat, al had ik daar trouwens absoluut geen klagen over, maar mocht dat zou zijn dat moet je dat maar accepteren.

Ik zuip nu al 2 jaar niet meer, maar ik mis de gezelligheid van de kroeg echt wel en voor nu vind ik dat wel even waard, maar ik duik straks echt wel weer vrolijk de kroeg in.

Als jij jezelf altijd maar restricties op blijft liggen dan word je ook een stuk chaggerijn en daar hebben we hier voorbeelden genoeg van.

Zuip of zuip niet maar accepteer de concequenties in beide gevallen, zo moeilijk is het allemaal niet.

Testiculos habet et bene pendentes  
            Why train heavy?
            Why stack plates?
            Why bend bars?
            Why train insane?

Because
            I f**king can

Luppie

Re:Oei oei oei wat bevalt dat goed. ma 23-aug-10 21:17 (permalink)
              0
              Ik doe het eingelijk wel puur voor mijn gezondheid. Zoals depressies zijn ook vaak heftiger als ik flink heb gezopen en dat sombere vind ik maar nix dan voor een paar dagen ik ga dan niet trainen en zonder mij dan af op een pc kamertje en dan denk ik waarom vergooi ik nu al die sport dagen door het zuipen. Ook puur om dat het dan de werking vanm ijn medicijn teniet doet. Ik vind het idd wel minder gezellig maar probeer het positiever er uuit te halen dat ik mij daan veel beter in mijn vel voel zitten en minder pieken en dalen dan heb. Voor de training helpt het ook een beetje denk ik.

Ik wilde er ook mee stoppen omdat als ik eenmaal een vrijda flink had gezopen en voelde mij dan er kloten ging ik zaterdag middag of soms zelfs smorgen net zo hard door en dan was ik zonders nog zieker dan die zaterdag. En jah je weet wat er dan gebeurd die zondag, dan ging ik idd weer door met drinken en dan was het weekend voorbij en zit ik 2 dagen lang soms zelfs 3 depressief thuis en mis ik weer 2 of 3 trainingen. Dit heb ik een hele poos gedaan en vind  het welletje. Of het was niet drinken 1a2 soms
              of doorgaan waar ik mee bezig was want ik kan dan geen grens trekken door dat ik mij te beroerd en
              te somber voel. Vandaar dat ik eingelijk wilde stoppen met dat overmatige alcohol gebruik wan als ik dat niet doe blijf ik mij denk ik toch wel 3 dagen lam zuipen met de gevolgen die ik eingelijk liever niet heb. 

Ik denk dat ik mij wel tot een probleemdrinker kan noemen door die misbruik er van.
              Of was het daar voor nog niet gek genoeg ?

Hermanus

• Total Posts : 10390
                • Scores: 954
                • Reward points : 1766
                Re:Oei oei oei wat bevalt dat goed. ma 23-aug-10 21:21 (permalink)
                0
                Dat zeg ik, als je zuipt moet je de concequenties accepteren en in jou specefieke geval is het denk ik veeel en veeeel beter om het niet te doen om alle voorbeelden die jezelf aandraagt.

Ik begrijp eerlijk gezegd zo'n topic nooit zo goed, komt een beetje op mij over dat als ik met mijn kop tegen een muur aan loop doet het zeer. Wat zou dan de oplossing zijn????

Testiculos habet et bene pendentes  
                Why train heavy?
                Why stack plates?
                Why bend bars?
                Why train insane?

Because
                I f**king can

sis

• Total Posts : 30125
                  • Scores: 495
                  • Reward points : 1758
                  Re:Oei oei oei wat bevalt dat goed. ma 23-aug-10 22:05 (permalink)
                  0
                  Mooi gezegd Hermke super blij

Ik vind het wel goed Luppie, dat je er gewoon vanaf blijft omdat je weet dat je gevoelig bent voor verslaving en wat de gevolgens zijn als je toch teveel drinkt blij

@ Lai.. hou op  Oude kaas erbij en je hoort me niet meer. De ultieme junk, hoewel port met chocola ook goed kan maar dat terzijde.

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark
                    Change Page: < 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 29 of 29

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                    • No New Messages
                    • Hot Topic w/ New Messages
                    • Hot Topic w/o New Messages
                    • Locked w/ New Messages
                    • Locked w/o New Messages
                    • Read Message
                    • Post New Thread