Pffffffff weet je wat het is he, je moet het gewoon allemaal lekker zelf weten, het belangrijkste is en blijft of jij je er goed bij voelt, wil je zuipen dan zuip je, wil je het niet dan doe je het niet.
Ik was zelf altijd een echte kroegtijger en heerlijke avonden gehad met veel drank en lol en je weet dat het niet heel goed of verstandig is maar als je toch de keuze maakt om het te doen moet je niet zeiken. Doordeweeks trainde ik mij te barsten en op vrijdagavond zat ik op 18.00 uur in de kroeg tot zaterdagochtend een uurtje of 8 en ik heb zoveeeeeeel lol gehad en zoveel plezier beleefd en dat weegt in mijn ogen nog steeds niet op tegen alle gezondsheidsrisico's.
Alleen is het nooit en/ en het is altijd en/ of en dat je dan wellicht minder goed vooruit gaat, al had ik daar trouwens absoluut geen klagen over, maar mocht dat zou zijn dat moet je dat maar accepteren.
Ik zuip nu al 2 jaar niet meer, maar ik mis de gezelligheid van de kroeg echt wel en voor nu vind ik dat wel even waard, maar ik duik straks echt wel weer vrolijk de kroeg in.
Als jij jezelf altijd maar restricties op blijft liggen dan word je ook een stuk chaggerijn en daar hebben we hier voorbeelden genoeg van.
Zuip of zuip niet maar accepteer de concequenties in beide gevallen, zo moeilijk is het allemaal niet.