Ogen laten laseren

Author
ErEf
Growing pains BFF AD
2015/05/01 15:46:02 (permalink)
0

Ogen laten laseren

Ik was toe aan een nieuwe bril maar het lezen gaat ook een issue worden. Al met al zou dat ook een flinke investering worden en voor 2x dat geld kan je je ogen laten laseren.
Dus de knoop maar doorgehakt en op onderzoek gegaan wat ogen laseren allemaal inhoudt.
Uiteindelijk wat toko's naast elkaar gelegd en naar vorige week Vision ooglaseren in amsterdam gegaan.
Ik dacht er ook nog aan om naar istanbul te gaan. Maar als je dan wat hebt dan moet je daar weer helemaal naar terug. Dus toch maar voor NL gekozen.
Ik vond 't best eng moet ik eerlijk toegeven, er zijn heel wat horrorverhalen, maar voor de operatie een tabletje valium doet wonderen blij Geef mij er maar 2
Gemengde gevoelens over de behandeling, die overigens binnen een paar minuten voorbij is. het laseren zelf duurt minder dan 1 minuut. Mijn rechteroog ging zonder pijntje, maar mijn linkeroog heeft ie een of ander apparaat op gezet om een flapje van de opperhuid te maken, maar daar zette hij (oogchirurg) meer kracht op, dus daar ook meer napijn aan gehad. 2 dagen later was dat allemaal over en nu zie ik beter dan dat ik met bril kon zien.
Na 3 maanden moet alles uitgewerkt zijn en kun je echt zeggen wat het resultaat is geworden. Mocht het resultaat niet geheel goed zijn dan kan dat bijgewerkt worden door een herbehandeling, bij de meeste oogklinieken zijn die kostenloos.

4 Replies Related Threads

Marcus
    Natural born chiller
    Re: Ogen laten laseren 2015/05/01 19:46:58 (permalink)
    0
    Gefeliciteerd Ries!
    sis
    NO Sissy !!
    Re: Ogen laten laseren 2015/05/01 22:57:55 (permalink)
    0
    Dapper zeg, lijkt me eng! Maar wel een verbetering dus. Waarschijnlijk. 
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    Re: Ogen laten laseren 2015/05/04 17:54:40 (permalink)
    0
    yes..
    ik kan nu niet zeggen dat ik 't iedereen aanraad, want het is niet zonder risico, alhoewel die tegenwoordig een stuk minder zijn.. maar op basis van mijn ervaring raad ik het iedereen aan super blij
    ErEf
    Growing pains BFF AD
    Re: Ogen laten laseren 2015/05/04 17:54:58 (permalink)
    0
    Marcus
    Gefeliciteerd Ries!

rat knipoog
    Jump to:
    © 2017 APG vNext Commercial Version 5.0