Change Page:
< 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 22 of 22
SheRu
-
Total Posts
:
11216
- Scores: 580
-
Reward points
:
2058
-
Status: online
|
RE: Olympic Lifting Outline - Christian Thibaudeau
ma 07-jan-08 13:18
( permalink)
ORIGINAL: DonaldTrump misschien een idee om een forum meeting te houden en de squatclean en powersnatch te leren onder begeleiding Kan wel een kennis van me vragen als de plannen concreter zijn (hij gaf de gewichthefcursus am uni hier).
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1819
-
Status: offline
|
RE: Olympic Lifting Outline - Christian Thibaudeau
ma 07-jan-08 14:48
( permalink)
Heb een goede kennis die ook ook Nederlands kampioen Olympisch gewichtheffen is en mensen (ook vrouwen) traint, maar ja.. ik ben zo'n beginneling dat het niet eens in me is opgekomen om het te vragen. OK, stiekem ook weer wel. Het leuke is dat hij een vrouwenhalter heeft: die weegt iets minder (15kg) en is een stuk smaller dan een 'mannen'halter. Als je het toch over 'vrouwen'halters hebt. Het is ontzettend veel gemakelijker om een kote halter te balanceren en vast te houden vanwege de smallere diameter. Zolang je geen wedstrijd-aspiraties hebt of zo, zou ik het echt aan kunnen raden om het jezelf zo een stuk makkelijker te maken.
|
|
|
|