Annemiekie
-
Total Posts
:
2
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Online fitness?
wo 23-jun-10 11:17
( permalink)
Hoi! Een tijdje terug heb ik voor het eerst gehoord van VirtuaGym, een online platform die je helpt met afvallen, conditie of spieren kweken. Quote van VirtuaGym.com: 'VirtuaGym is een online platform, waarmee je op een leuke en eenvoudige manier aan je gezondheid kunt werken. Beginnende bewegers worden extra gemotiveerd, terwijl de fanatieke sporters in VirtuaGym een ideale aanvulling op hun sportieve lifestyle vinden. Daarnaast kun je met VirtuaGym online tegen elkaar sporten. Bewegen wordt daarmee zo leuk dat je geen excuus meer hebt om op de bank te blijven hangen!' Wat vinden jullie ervan of hoe lijkt het jullie?
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10381
- Scores: 953
-
Reward points
:
1754
-
|
Re:Online fitness?
wo 23-jun-10 11:21
( permalink)
Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Annemiekie
-
Total Posts
:
2
-
Reward points
:
0
-
|
wo 23-jun-10 11:25
( permalink)
Voor zo ver ik weet is het gratis Maar ik zag ook iets over een pro lidmaatschap ofzo, daar moet je waarschijnlijk wel voor betalen
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
wo 23-jun-10 15:15
( permalink)
Ik heb me net even aangemeld, maar ga me weer afmelden. Het lijkt mij een soort hyves/faceboek/badoo, maar met een sporttintje. Kan heel gezellig zijn, maar ik besteed mijn tijd lever nuttiger Edit: de Twitter, Hyves en Facebook icoontjes staan er zelfs onder
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30114
- Scores: 495
-
Reward points
:
1746
-
|
wo 23-jun-10 18:38
( permalink)
Het lijkt meer een community inderdaad. Ik denk dat je personal online trainer je een hoop kan vertellen, behalve of je techniek juist is. Voor het sociale aspect en het contact met anderen zal het best zijn doelgroep raken, maar voor het sport en progressie element heb ik daar mijn twijfels bij.
|
|
|
|
Cowgirl Herb
-
Total Posts
:
2647
- Scores: 21
-
Reward points
:
1008
-
|
do 24-jun-10 13:24
( permalink)
Lijkt me niks. Als de persoon bent die excuses zoekt om op de bankt te blijven hangen, dan vind je die sowieso wel. Tegen elkaar sporten klinkt een beetje als wat je ook kunt doen met een spelcomputer. Om verder te gaan met die vergelijking: De Wii Fit is wel grappig, maar voor fanatieke sporters zal dit ook niet genoeg bieden. Natuurlijk kun je zonder al te veel poespas en hulpmiddelen een fanatieke training in elkaar draaien. Als ik denk aan programma's als P90X, dan is dat zeker mogelijk. Persoonlijke aandacht en begeleiding zullen voor de meeste mensen echter vele malen beter werken. Daarbij komt dat discipline voor veel mensen beter op te brengen is als iets (veel) geld kost.
Don't underestimate the power of patience!
|
|
|
|
Marieke_M
-
Total Posts
:
7
-
Reward points
:
0
-
|
vr 06-aug-10 16:06
( permalink)
Dat virtualgym heb ik een tijd gedaan maar ik moet zeggen dat het niet zo is als dat het lijkt. Er wordt ontzettend veel gesproken en denk dat het beter motiveert om naar de sportschool toe te gaan. Veel mensen hebben vaak het probleem dat ze uit hun werk komen, geen zin hebben meer om te sporten en lekker op de bank gaan liggen. Absoluut niks mis mee maar als je dan toch graag vet wilt verbranden dan moet je de keuze maken of wel of niet naar de sportschool. Na lang wikkel en zwoegen heb ik een programma gevonden waarin je in 8 weken stap-voor-stap wordt geholpen met het verbranden van buikvet. Allemaal complete work-outs die je thuis mee kan doen. Ik ben nu 4 weken bezig en ben al 5 kilo kwijt, ben er echt heel blij mee! Zo kreeg ik ook een video dat het beter was om 6 eetmomenten per dag te nemen ipv 3 bijvoorbeeld. Dat schijnt beter te zijn voor de stofwisseling en dat heb ik ook wel gemerkt. Het is echt heel waardevol en kan het echt iedereen aanraden die af wilt vallen. Kijk anders maar eens ff op
|
|
|
|
Marieke_M
-
Total Posts
:
7
-
Reward points
:
0
-
|
vr 06-aug-10 16:18
( permalink)
Kan helaas nog geen link meegeven, die zal ik je morgen dan wel sturen
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30114
- Scores: 495
-
Reward points
:
1746
-
|
vr 06-aug-10 22:01
( permalink)
Thuis doen? Ik heb er totaal geen probleem mee om naar de sportschool te gaan  maar da's voor iedereen natuurlijk een eigen keuze. Die 5 kilo is voor jou alvast een lekker resultaat
|
|
|
|
Marieke_M
-
Total Posts
:
7
-
Reward points
:
0
-
|
ma 09-aug-10 17:18
( permalink)
Ik ben er ook ontzettend blij mee. Had niet verwacht dat ik me er zo snel naartoe kon zetten, gelukkig is het me wel gelukt. Het begin is het altijd lastig om te beginnen maar het is me nu gelukkig wel gelukt! Ik kan het echt iedereen aanraden. Je kunt de oefeningen natuurlijk ook in de sportschool doen als je dat liever wilt, als je de training maar aanhoud met de verschillende oefeningen. De link naar dat programma is http://www.vet-buik.nl Kijk maar eens rustig en misschien is het ook iets voor jou. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over. Op naar nog meer afvallen
|
|
|
|