Hoi, ik ben Alessandro aka Sanno, 19 jaar (volgende week 20

) en wil binnenkort gaan beginnen met bodybuilden/fitnessen. Vroeger, zo van m'n 13e tot m'n 16e, was ik redelijk sportief, ging vaak zwemmen en mountainbiken maar op m'n 16e het brommercertificaat gehaald en sindsdien alleen nog maar gebrommert (nu auto natuurlijk) Zwemmen kwam er ook niet meer van omdat we van rijkswaterstaat niet meer in het jachthaventje mogen zwemmen

en m'n fiets werd vlak voor ik 16 werd gejat, dus sindsdien ook nooit meer gefietst haha. Rook vanaf m'n 15e (dom, dom ik weet het) en m'n conditie en lichaam zijn best wel achteruit gegaan. Ben nooit echt supergespierd geweest maar ben wel vrij sterk van mezelf en redelijk wat spieren, alleen nu zit er dus een laagje vet over dat ik graag weg wil hebben.
M'n doelen:
-stoppen met roken, gaat me wel lukken denk ik
-homegym opbouwen, powerrack etc. ga ik zelf maken (kennis is lasser en aan staal kan ik ook komen voor een gunstige prijs)
-vetlaag wegwerken, vroeger kon ik nog een klein beetje Bl0kjuZZ zien maar die zitten nu verstopt achter een laagje vet
-conditie opbouwen dmv samen met m'n buurman te gaan joggen hier langs de mooie zeeuwse kust
-en een mooi gespierd lichaam krijgen, weet zelf wel dat je dat niet zomaar voor elkaar krijg dus ik denk ook echt aan jaren ipv aan maanden.
Dat was het wel zo'n beetje, toedeloe
edit; hebben jullie hier ook iets van een homegym topic oid? kan het nergens vinden.