Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 24
|
Author |
Tat2gilbert
-
Total Posts
:
749
- Scores: 0
-
Reward points
:
909
-
Status: offline
|
Open NK Alkmaar
vr 01-sep-06 09:33
( permalink)
Hé mensen ik vroeg me af wie er naar de Open Noord-Hollandse Powerlift Kampioenschappen in Alkmaar gaat. Als deelnemer welliswaar. Vanuit Essbra gaat er 1 dame, jaja! Ik zou ook heel graag meegaan want het zou mijn eerste powerlift meet worden. Maar niet als deelnemer uiteraard
Beauty is skin deep. A tattoo goes all the way to the bone.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30869
- Scores: 616
-
Reward points
:
2070
-
|
RE: Open NK Alkmaar
vr 01-sep-06 10:42
( permalink)
Wanneer is dat ook alweer? (ik ga niet meedoen hoor  )
|
|
|
|
Tat2gilbert
-
Total Posts
:
749
-
Reward points
:
909
-
|
vr 01-sep-06 11:09
( permalink)
16 en 17 september in SSS te Alkmaar.
|
|
|
|
Brear
-
Total Posts
:
1616
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
za 02-sep-06 08:18
( permalink)
Ik ga ook heen om te kijken, dit doe ik al een aantal jaren, ik vindt het mooi om te zien, en het is dichtbij voor mij. Deelnemen heeft geen enkele zin voor mij omdat ik maar een totaal heb van 415 kilo bij 94 kilo. Groet; Brear.
|
|
|
|
Miss Deadlift
-
Total Posts
:
77
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-sep-06 19:35
( permalink)
Het is de open Noordhollandse he,dat is toch iets anders dan NK.... Ik wordt wel geacht er aan mee te doen maar ik heb er ook niks te zoeken Maar misschien ga ik er toch wel heen.Om mezelf voor lul te zetten ofzo Dat heb ik vorig jaar ook gedaan dus waarom niet....
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30869
- Scores: 616
-
Reward points
:
2070
-
|
zo 03-sep-06 19:37
( permalink)
Toch succes dan met dat aparte doel
|
|
|
|
powerstrikkie
-
Total Posts
:
22
-
Reward points
:
0
-
|
zo 03-sep-06 22:31
( permalink)
Ik ielja Strik ga niet mee doen aan deze wedstrijd maar ben wel aanwezig om mensen te helpen en coachen. Ik neem even wat meer rust om mezelf klaar te stomen voor het W.K powerliften in Novenber, Ik kan jullie wel vertellen dat de wedstrijd alleen op zondag 17 september gehouden gaat worden dus er is maar 1 dag wedstrijd. groetjes Ielja Strik
|
|
|
|
Tat2gilbert
-
Total Posts
:
749
-
Reward points
:
909
-
|
zo 03-sep-06 22:38
( permalink)
Ow ik meende ergens gelezen te hebben dat het 16 en 17 was, naja boeiend 1 dag dus Dus je spaart je krachten voor het WK, waar word dit gehouden ? Ik heb van de week het halve levens verhaal van Harry van den Brand gehoord, wow die man heeft echt de hele wereld over gereis en overal wel een wedstrijd gedaan.
|
|
|
|
Brear
-
Total Posts
:
1616
-
Reward points
:
0
-
|
ma 04-sep-06 08:36
( permalink)
ORIGINAL: powerstrikkie Ik kan jullie wel vertellen dat de wedstrijd alleen op zondag 17 september gehouden gaat worden dus er is maar 1 dag wedstrijd. groetjes Ielja Strik Bedankt voor de info, dit was vorig jaar ook zo, waarschijnlijk heeft het met het aantal deelnemers te maken denk ik. Ik vind overigens dat er weining info over verstrekt wordt door de NPB, ook op hun webside niet ( over de wedstrijd dagen dan bedoel ik) of ik moet het misschien niet kunen vinden, ik weet niet. Vorig jaar heb ik van te voren naar Wim Wamsteeker gebeld, anders had ik het toen ook niet geweten. Brear.
|
|
|
|
siegler
-
Total Posts
:
942
-
Reward points
:
655
-
|
ma 04-sep-06 08:40
( permalink)
ORIGINAL: BvB Het is de open Noordhollandse he,dat is toch iets anders dan NK.... Ik wordt wel geacht er aan mee te doen maar ik heb er ook niks te zoeken Maar misschien ga ik er toch wel heen.Om mezelf voor lul te zetten ofzo Dat heb ik vorig jaar ook gedaan dus waarom niet.... Kom op. Gewoon er heen om wat oude bekenden te ontmoeten, babbeltje en that's it. Voor de rest focus je zelf op het gewichtheffen leer de techniek, dat gaat prima hoor ik uit eerste hand en straks doe je het hen daar voor. Overstappen naar het PL kan je altijd nog maar viceversa gaat niet. Althans zeer weinig atleten is ze dat gelukt. Techniek remember  . Ik denk niet dat ze verwachten of verlangen dat je meedoet of wel Brear? In elk geval doe jij het nu met gewichtheffen RAW zoals je wilde.
|
|
|
|
Brear
-
Total Posts
:
1616
-
Reward points
:
0
-
|
di 05-sep-06 09:02
( permalink)
ORIGINAL: siegler Ik denk niet dat ze verwachten of verlangen dat je meedoet of wel Brear? In elk geval doe jij het nu met gewichtheffen RAW zoals je wilde. Nee hoor zitten ze zeker absoluut niet op te wachten, ik ben er alleen de afgelopen twee jaar bij betrokken geweest omdat 1 van mijn trainingsmaten aan het bankdrukken meedeed bij de NPB, en hem ik hem begeleidde naar de wedstrijd toe. Ikzelf ben niet eens lid van de NPB, ik ben alleen een liefhebber van het powerliften, daarom ga ik kijken. Zelf heb ik meegedaan aan een powerliftwedstrijd van de GPC voor liefhebbers 15 juli jl, daar haalde ik 415 kilo vandaar mijn opmerking. Brear.
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1819
-
|
za 16-sep-06 21:36
( permalink)
Weet iemand hoe het programma ongeveer verloopt? dwz. volgorde qua deelnemers?
|
|
|
|
siegler
-
Total Posts
:
942
-
Reward points
:
655
-
|
zo 17-sep-06 19:02
( permalink)
De Dames tot 75 kg Gefeliciteert dames.. ook gij BvB  ]
|
|
|
|
siegler
-
Total Posts
:
942
-
Reward points
:
655
-
|
zo 17-sep-06 19:12
( permalink)
Oh ja voor dat ik het nog vergeet.. de heren die nog wel op tijd op mijn netvlies kreeg op het podium. De rest was me te snel van het podium af. [image]local://538/8C3224AF3AB74B66B5AE4AB302AC27DE.jpg[/image]
|
|
|
|
Brear
-
Total Posts
:
1616
-
Reward points
:
0
-
|
ma 18-sep-06 08:10
( permalink)
Ik vond die twee nieuwe Ned records bankdrukken mooi om te zien. Pjotr van den Hoek met 235 kg in de tot 100 kg. En dan natuurlijk Joanne Schaeffer met een bank van 180 kg, ook een nieuw Ned record in haar gewichtsklasse, ik moet zeggen dat ik dit buitengewoon indrukwekkend vond om te zien voor een vrouw. Deze dame is zo en zo een zeer goede powerlifster imo, ook een zeer goede squat en deadlift vind ik. Brear.
|
|
|
|
Tat2gilbert
-
Total Posts
:
749
-
Reward points
:
909
-
|
ma 18-sep-06 23:49
( permalink)
Geweldige ervaring om eens mee te maken ! Dit was mijn eerste kennismaking met een wedstrijd en alles wat er bij komt kijken. Misschien dat ik over een paar jaar ook mee kan doen  Jammer dat de pupil van Essbra op de 2e plaats is gekomen, want eigenlijk hadden we verwacht dat Mariet Spronk een klasse hoger zou zitten. Dan was ze op de eerste plaats geeindigd, maar voor een eerste wedstrijd is het toch een hele mooie prestatie ! Mijn motivatie is met 100% gestegen en ik ga er hard voor werken nu. De bankdrukwedstrijd voor studenten in Nijmegen was ook leuk om mee te maken. Vooral toen Ilse zag dat de dames maar rond de 30-35 kilo drukten, mét benchshirt! Daar warmt zij mee op.. Trouwens wel stoer om te zien van Joanne die bench met 180kg, respect !
|
|
|
|
floris2
-
Total Posts
:
3651
- Scores: 169
-
Reward points
:
1142
-
|
di 19-sep-06 00:46
( permalink)
Ik heb meegedaan in de B klasse tot 100 kg
my passion my life... my game my victory
|
|
|
|
Brear
-
Total Posts
:
1616
-
Reward points
:
0
-
|
di 19-sep-06 07:40
( permalink)
Ja, ik heb je gezien, ( als ik de goeie voor mij heb tenminste) er deed iemand mee die heette Floris, toen dacht ik al aan jou. Het zag er heel goed uit in ieder geval, en volgens mij ben ik nog meegelopen met een begeleider van je, hij wist niet precies waar de sportschool was, en is samen met mij meegelopen. Groet; Brear.
|
|
|
|
floris2
-
Total Posts
:
3651
- Scores: 169
-
Reward points
:
1142
-
|
di 19-sep-06 09:16
( permalink)
Thanx Ja het pakte niet helemaal zo uit als dat ik gewild zou hebben (met name bij het benchen) maar ja, ik heb mn punten in ieder geval en in december weer een kans om mijzelf te verbeteren in de A klasse
my passion my life... my game my victory
|
|
|
|
Brear
-
Total Posts
:
1616
-
Reward points
:
0
-
|
wo 20-sep-06 08:32
( permalink)
Dat is een goeie instelling floris, veel succes met trainen. Brear.
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|