Change Page: 123 > | Showing page 1 of 3, messages 1 to 20 of 41
|
Author |
zeghetmaar
-
Total Posts
:
924
- Scores: 4
-
Reward points
:
828
-
Status: offline
|
Opgezette buik
wo 27-okt-10 22:09
( permalink)
Ik heb altijd last van een opgezette buik. Met name het bovenste gedeelte. Ik heb niet meer het idee dat het aan mijn eten licht. (Dit was eerder wel zo, maar toen had ik er ook een opgeblazen gevoel bij) Iemand een idee of het zelfde probleem?
EXPERIENCE IS THE KEY TO SUCCES...
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30869
- Scores: 616
-
Reward points
:
2070
-
|
Re:Opgezette buik
wo 27-okt-10 22:13
( permalink)
Wat bedoel je precies, dat je dat deel wat naar voren ziet bollen? Bij mannen wil het lichaam het eventuele vet wel graag op de buik opslaan. Zijn het geen dikke abzzzzz
|
|
|
|
zeghetmaar
-
Total Posts
:
924
-
Reward points
:
828
-
|
wo 27-okt-10 22:31
( permalink)
Is dat een rotopmerking sis?!? Nee, echt naar voren bollen zeg maar... En als je er op drukt, is hij keihard!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30869
-
Reward points
:
2070
-
|
wo 27-okt-10 22:38
( permalink)
Ik zeg het nog op mijn allersubtielst he Mijn eerste idee was dat het met je voeding te maken kan hebben maar dat sluit je zelf al min of meer uit. Wellicht heeft iemand anders nog een idee erover.
|
|
|
|
Beaudien
-
Total Posts
:
275
- Scores: 17
-
Reward points
:
1078
-
|
do 28-okt-10 07:23
( permalink)
Nee, als het een opgezet "maagje" is, is dat vaak een mannending, volgens mij. Net onder de ribben en dat gaat dan door tot onderaan de buik, meestal is dat inderdaad een vetopslag en zwakke spieren, maar je zegt zelf dat dit het niet kan zijn. Gas zit meestal lager, dus dan heb ik echt geen idee.
|
|
|
|
zeghetmaar
-
Total Posts
:
924
-
Reward points
:
828
-
|
do 28-okt-10 21:11
( permalink)
Ja ja dames... lekker subtiel allemaal! Ik wil deze zomer onder de 8% uitkomen, we zullen dus zien wat het is. Oké, er zit een beetje vet. Maar dat is het randje op mijn onderbuik. Dat is ook zacht.
|
|
|
|
Beaudien
-
Total Posts
:
275
-
Reward points
:
1078
-
|
do 28-okt-10 22:03
( permalink)
Ja, nou, subtiel of niet, we geven gewoon antwoord op je vraag, hoor. Als we fluwelen handschoentjes aan moeten trekken om je tere zieltje niet te kwetsen, moet je dat in je eerste post er misschien even bij zetten? Dan hou ik daar rekening mee. Nu heb ik gewoon eerlijk geantwoord wat het zou kúnnen zijn.
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2076
-
|
do 28-okt-10 22:18
( permalink)
Ik heb het ook en denk eigenlijk dat het gewoon je maag is of in elk geval niet iets waar ik mij al te druk over maak, meestal heb ik het in de avond, ik denk dat jij zelf wel kan constateren of het vet dan wel vocht is, maar ik zou het in eerste instantie gewoon op je maag houden. Waarom wil je onder de 8% uit komen?? Wedstrijdambities??
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30869
-
Reward points
:
2070
-
|
do 28-okt-10 22:51
( permalink)
Hehe, Beaudien, laat die handschoenen maar in de kast hoor, die kale is een grote jongen, die kan wel een stootje hebben Da's wel een goeie, Hermke, als het in de loop van de dag toeneemt kan het misschien toch met voeding te maken hebben.
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
- Scores: 314
-
Reward points
:
1855
-
|
vr 29-okt-10 00:33
( permalink)
Ik zeg; Als je je zorgen maakt.. medische molen in! Ga naar je huisarts.. (allergie misschien??) Anders ; Luister (lees) is naar Beaudien of Hermke! Oh enne... volgens mij wordt hier toch écht serieus op jouw topic gereageerd!
"Never regret. If it's good, it's wonderfull. If it's bad, it's experience"
|
|
|
|
zeghetmaar
-
Total Posts
:
924
-
Reward points
:
828
-
|
vr 29-okt-10 00:34
( permalink)
@Beaudien; Kan wel wat hebben hoor... Het word idd erger op de dag! 's ochtends is mijn buik van boven tot onder zeg maar plat. Later op de dag is het bovenste gedeelte dikker. Ziet er voor mijn gevoel ook meer opgeblazen uit. Ik ben al gestopt met melkproducten omdat ik daar niet zo goed tegen kan. Het opgeblazen gevoel is er in ieder geval niet meer, maar dat zou je niet zeggen als je mijn buik ziet... @Hermke; Nee, geen wedstrijd ambities. Maar tijdens de zomer loop ik er graag netjes bij.  Met 10% vet zie je nog steeds dat irritante babyvet om mijn middel. Ik hoop als dat er eens af is, het niet meer zo plaatselijk terug komt in de winter. Vandaar...
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1855
-
|
vr 29-okt-10 01:04
( permalink)
zeghetmaar Het word idd erger op de dag! 's ochtends is mijn buik van boven tot onder zeg maar plat. Later op de dag is het bovenste gedeelte dikker. Ziet er voor mijn gevoel ook meer opgeblazen uit. Ik ben al gestopt met melkproducten omdat ik daar niet zo goed tegen kan. Het opgeblazen gevoel is er in ieder geval niet meer, maar dat zou je niet zeggen als je mijn buik ziet... Weet niet hoe je op t moment in t leven staat, kan ook stress zijn.. (ga gewoon even langs je huisarts en bespreek dit)
|
|
|
|
Beaudien
-
Total Posts
:
275
-
Reward points
:
1078
-
|
vr 29-okt-10 09:42
( permalink)
zeghetmaar @Beaudien; Kan wel wat hebben hoor... Gelukkig maar! *stopt fluwelen handschoentjes weer terug helemaal onderin een grote kast* Ik denk dat de meeste buiken wel meer opgezet raken gedurende de dag, ik heb dat zelf ook wel. Maar dat is dan meer een lager deel van de buik, zeg maar. Heb je last van maagzuur of dat helemaal niet?
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2076
-
|
vr 29-okt-10 09:54
( permalink)
Tja. zou het ook niet gewoon kunnen dat je een dagje ouder word  en daarmee bedoel ik dat ik eigenlijk wel een beetje hetzelfde heb. Ik denk dat het een combinatie is van je maag die wat opzet en je vochthuishouding. Ik weet niet precies hoe vaak jij traint en zo maar met trainen trek je ook vocht je spieren in en tja als je een beetje een getrainde buik hebt dus ook daar. Ik zou eens wat stoeien met je kh inname en wellicht kh uit vooral groente nemen en kh uit zetmeel e.d. wat minderen, dat scheelt bij mij sowieso enorm. En wat betreft het vetpercentage, dat verschilt natuurlijk wel wat per persoon en waar je normailter de meeste vetopslag heb, ik vind lager dan 8% alleen maar voor de looks zeg maar best heel erg laag en ik vind bouwen en gezond zijn belangrijker dan een paar weken flashen met een sixpack waar hier in dit klote klimaat toch niemand wat van ziet ( nou ja bijna niemand dan) Maar goed dat is puur persoonlijk natuurlijk.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
vr 29-okt-10 11:23
( permalink)
Hermke Ik zou eens wat stoeien met je kh inname en wellicht kh uit vooral groente nemen en kh uit zetmeel e.d. wat minderen, dat scheelt bij mij sowieso enorm. I second that vet is het niet, want dat loopt niet door je buik heen. 's morgens niet en 's avonds wel aanwezig? nee Ik eet op dit moment weinig tot geen koolhydraten uit zetmeel per dag en dat scheelt enorm. Die bult die direct onder de ribben begint is een stuk minder.
|
|
|
|
tiomio123
-
Total Posts
:
3552
- Scores: 25
-
Reward points
:
1311
-
|
vr 29-okt-10 17:25
( permalink)
Inhoud van je maag (incl. gas) kan een opgeblazen buik veroorzaken. De maag moet ook een bepaalde zuurgraad behouden, wanneer je veel is het ook belangrijk veel groenten te eten en vezels om je stofwisseling op peil te houden.
23 jaar 1,76 92kg. BP: 155 (7x140) SQ: 2x215 DL: 270
|
|
|
|
milo
-
Total Posts
:
770
- Scores: 8
-
Reward points
:
843
-
|
vr 29-okt-10 21:17
( permalink)
|
|
|
|
zeghetmaar
-
Total Posts
:
924
-
Reward points
:
828
-
|
vr 29-okt-10 22:12
( permalink)
Bedankt voor alle reakties! @India; Stress? Waarom zou het daaraan kunnen liggen? Het is ook niet dat ik mij zorgen maak, maar ik maak mij er alleen maar druk over! Momenteel die ik vaker en zwaardeer buikspier oefeningen. Ik hoop dat de boel dan wat meer ingehouden wordt zegmaar.... Zelf heb ik wel het idee dat ik genoeg groente en fruit eet. Grote hoeveelheden neem ik ook niet per keer. Koolhydraten valt ook wel mee. Ik neem 100 gram gekookte rijst per maaltijd, 50 gram groente en 125 kip. Als ik mellkproducten neem krijg ik wel last, maar dat zit meer onderin de buik. (lees darmen) Daarvoor is volgens mij die activia bedoelt. Maar goed, ik neem gewoon geen melkproducten meer... Misschien moet ik er gewoon mee leren leven. Of mijn borst harder trainen, dan valt het niet zo op!
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1855
-
|
za 30-okt-10 00:54
( permalink)
zeghetmaar Bedankt voor alle reakties! @India; Stress? Waarom zou het daaraan kunnen liggen? Het is ook niet dat ik mij zorgen maak, maar ik maak mij er alleen maar druk over! Momenteel die ik vaker en zwaardeer buikspier oefeningen. Ik hoop dat de boel dan wat meer ingehouden wordt zegmaar.... Denk dat t eerder aan een allergie ligt dan aan stress, maar ook bij stress kan zoiets "uitbuiken" Snap jou niet! Altijd bezig met je lichaam en op een forum vragen hoe en wat? Ga langs je huisarts! En oh ja, zorgen en/of druk maken in deze is voor mij t zelfde!!
|
|
|
|
zeghetmaar
-
Total Posts
:
924
-
Reward points
:
828
-
|
za 30-okt-10 08:31
( permalink)
Zo vreemd is dat niet hoor India. Ik ga echt niet voor alles naar de huisarts. Ik ben ook via het forum er achter gekomen dat ik niet tegen melkproducten kan. Daarvoor wist ik echt niet wat het was. Als ik dan weer steken in mijn onderbuik kreeg, ging ik maar op mijn buik op bed liggen. Dan na een klein uurtje was het weer over. Daar komt nog bij. Volgens mij is het forum er ook om vragen te stellen. Een huisarts weet ook niet alles hoor. Regelmatig vraag ik mijn schoonvader wel eens om zijn mening, hij is namelijk ook huisarts, maar dan vind ik het antwoord niet bevredigend. Dus kom dan niet met; "Altijd bezig met je lichaam en op een forum vragen hoe en wat?" Want volgens mij door vragen en antwoorden hou je een forum in leven!
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|