Hallo allemaal,
Mijn 'naam' is Nim en ik ben 24 jaar oud.
Ik heb mij hier eerder voorgesteld, ik geloof zo'n 4-5 jaar terug o.i.d. In de tussentijd ben ik om verschillende redenen gestopt met trainen, en ook met het bezoeken van deze website. (oude berichten van mij bestaan geloof ik ook niet meer)
Nu ben ik sinds ongeveer een half jaartje weer begonnen met krachttraining en begin ik weer helemaal zin te krijgen om mij hier helemaal voor in te zetten. Ik heb meerdere doelen zoals conditie opbouwen, afvallen en gespierder en vooral sterker worden. Mijn hoofddoel is om mij sterker en fitter te voelen.
Ik train nu 3x per week in een sportschool. Iedere dag met een ander rooster (benen/billen, rug/schouders, armen/borst). Ik heb alleen het gevoel dat mijn training wel wat zwaarder kan.
Ik ben op het moment bezig om mijn sport en voedingschema in elkaar te puzzelen, wat ook weer dankzij deze website aardig lukt. Als het af is zal ik het waarschijnlijk wel openbaren voor het geval ik het toch niet helemaal begrepen heb.
Mijn plan is om 3x per week krachttraining te doen en 3x per week cardio. Met de laatste heb ik wat moeite. Ik heb er het geduld niet voor. Maar ik heb gelukkig door het lezen van een aantal topics op deze website de tip gekregen om een groepsles te volgen in plaats van op een machine te zitten. Verder ben ik van plan binnenkort te beginnen met een vechtsport. Ik heb alleen nog niet de juiste gevonden die bij mij past.
Ik hoop dat ik op een dag anderen kan helpen met mijn tips zoals jullie mij nu al helpen!