Moob
-
Total Posts
:
14763
- Scores: 91
-
Reward points
:
1420
-
Status: offline
|
Overwinning gaat toch naar LeBanner?
di 16-mei-06 01:27
( permalink)
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
- Scores: 0
-
Reward points
:
891
-
|
RE: Overwinning gaat toch naar LeBanner?
di 16-mei-06 09:41
( permalink)
PFF als dit serieus is... dan eis ik een extra K1-titel voor Aerts en 1 voor Hoost!!! hoeveel winst partijen zijn hun al door de neus geboord IN JAPAN door de japanse scheidsrechters!? en dan kunnen ze direct alle winstpartijen van alle jappaners behaald in japan halveren! tss die man neem ik dus ook niet meer serieus... prutser
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
DjMark
-
Total Posts
:
11154
- Scores: 95
-
Reward points
:
2028
-
|
di 16-mei-06 09:54
( permalink)
|
|
|
|
Rob
-
Total Posts
:
197
-
Reward points
:
0
-
|
di 16-mei-06 12:16
( permalink)
droevig
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
-
Reward points
:
1420
-
|
di 16-mei-06 16:01
( permalink)
De bron is ook niet zo betrouwbaar natuurlijk: de site van LeBanner. Ik kan ook niks vinden op de officiële K1 site. Bonjasky staat gewoon als winnaar daar. en anders mogen ze idd Aerts en Hoost nog een extra titel geven en vriend Musashi zijn win-lijst... daar blijft weinig van over dan.
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
-
Reward points
:
1420
-
|
RE: Overwinning gaat toch naar LeBanner!!!
vr 02-jun-06 01:37
( permalink)
|
|
|
|
Sharkie
-
Total Posts
:
3710
-
Reward points
:
891
-
|
vr 02-jun-06 07:45
( permalink)
Velen zouden er bij gebaat zijn om meer energie te steken in keihard trainen en minder in eindeloze discussies over welk schema optimaal is. Want zelfs op de meest "perfecte routine" kan je trainen als een slappe vaatdoek. - the locust
|
|
|
|
Remco
-
Total Posts
:
2686
-
Reward points
:
921
-
|
vr 02-jun-06 20:20
( permalink)
Vreemd dat dit zo kan. Bij voetbal roepen ze toch ook achteraf geen goal terug, omdat blijkt dat het tóch buitenspel was o.i.d.?
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
-
Reward points
:
1420
-
|
vr 02-jun-06 21:46
( permalink)
Inderdaad. Dit is natuurlijk het startsein voor veel vechters om discutabele beslissingen aan te vechten. Dat gaat de K1 een hoop extra werk opleveren denk ik. Aan de andere kant kan je het positief zien: de K1 ziet in dat er 'fouten' gemaakt worden (partijdige jury) en zal dus maatregelen moeten treffen. Internationale juryleden, ook in Japan. Schijnt overigens dat LeBanner zou stoppen met K1 als hij niet de overwinning alsnog toegewezen zou krijgen.
|
|
|
|
P@djenr1
-
Total Posts
:
1432
-
Reward points
:
0
-
|
di 06-jun-06 15:43
( permalink)
Overigens verbaasde het me wel enigszins dat bonjaski de winnaar was van deze partij. Dus kan me wel vinden in de uiteindelijke uitslag. Al kun je je idd afvragen of dit niet een hoop gezeik gaat opleveren...
|
|
|
|