JohnnyBravo
-
Total Posts
:
602
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Pettige kerstdagen en...een vraag!
zo 25-dec-05 17:39
( permalink)
Allereerst iedereen fijne kerstdagen gewenst! Ik was vandaag aangezien er toch weinig te beleven valt even aan een cutschema begonnen. Zoals een aantal van jullie wel weten werk ik vornamelijk in de nachturen en krijg automatisch de grootste hoeveelheid voeding 's nacht binnen. Nou is mijn doel om vanaf volgend jaar het vetpercentage omlaag te brengen en de cardio er dus bij in te gooien. Het is voor mij alleen niet duidelijk wat ik dan het beste kan doen, ofwel 's morgens na het werk voordat ik ga slapen een half uur cardio of 's avonds na het trainen. Nomaal gesproken sta ik rond 16.00 uur op en is mijn training rond 18.30 uur. Iemand tips??
"Wanna feel my muscles? Only a dime a minute!"
|
|
|
|
Darkthugg
-
Total Posts
:
479
-
Reward points
:
674
-
|
RE: Pettige kerstdagen en...een vraag!
zo 25-dec-05 18:27
( permalink)
aangezien je 2.5 uur nadaat je opstaat gaat trainen lijkt het mij t beste om cardio te gaan doen na je training. Omdat als je in de ochtend (middag) cardio gaat doen in jou geval zul je denk ik niet voor de volle 100% kunnen trainen. Want als je gaat cardio doen werk je de overtollige KH weg maar daarna moet je die weer aanvullen omdat je KT gaat doen. Dus vandaar voor jou is het beste gewoon 30 minuten na je KT cardio te gaan doen.
....::::[я][ι][∂][є] [ω][ι][т][н] [м][є] [σ][я] [ยข][σ][ℓ][ℓ][ι][∂][є] [ω][ι][т][н] [м][є]::::....
|
|
|
|
mariska
-
Total Posts
:
4215
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
zo 25-dec-05 20:13
( permalink)
Lijkt me inderdaad ook het handigst. Als je het doet als je opstaat zit er niet veel tijd tussen cardio en KT. Vlak voordat je je bed ingaat vind ik persoonlijk helemaal niks, bovendien is het dan ook nog net na je werk en ik zou dan gewoon lekker je bed ingaan  Je kunt het ook wat langere tijd na je KT doen (aantal maaltijden/uren later bedoel ik), ik weet niet hoe je verdere "dagritme" er dan uitziet?
-The one unchangeable certainty is that nothing is unchangeable or certain.- John F kennedy - I like long walks. Especially when they're taken by people who annoy me.
|
|
|
|
JohnnyBravo
-
Total Posts
:
602
-
Reward points
:
0
-
|
zo 25-dec-05 21:17
( permalink)
Normaal wordt ik rond 16.00 uur wakker en ga beginnen met het ontbijt, Vervolgens een uur of twee later een kleine maaltijd voor het trainen. Als ik rond 19.30 uur thuis kom van het trainen volgt een postworkout shake en een uur later een volwaardige maaltijd voordat ik naar het werk ga om 23.00 uur. Het is zo dat ik normaal gesproken dus om 23.00 uur 's avonds met de dienst begin. Vervolgens ben ik om 07.00 uur klaar met werken en zou ik dus kunnen gaan cardio-en voordat ik ga slapen.
|
|
|
|
mariska
-
Total Posts
:
4215
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
ma 26-dec-05 11:31
( permalink)
Als het kan zou ik cardio en KT zoveel mogelijk apart doen. Dus als je dat geen probleem vind zou ik het doen voordat je gaat slapen (wat eiwit erna zou ik wel doen).
-The one unchangeable certainty is that nothing is unchangeable or certain.- John F kennedy - I like long walks. Especially when they're taken by people who annoy me.
|
|
|
|
JohnnyBravo
-
Total Posts
:
602
-
Reward points
:
0
-
|
ma 26-dec-05 16:15
( permalink)
Thanks Maris, zat zelf namelijk te twijfelen omdat er vaak de voorkeur wordt gegeven aan cardio op een nuchtere maag maar dat wordt bij mij dan wel moeilijk aangezien ik hoofzakelijk 's nachts eet. (bouw de maaltijden in de loop van de nacht uiteraard wel goed af)
|
|
|
|