Luppie
-
Total Posts
:
2332
- Scores: 59
-
Reward points
:
1036
-
Status: offline
|
Pfff moeite een gepast schema te vinden bij welk doel
ma 31-mei-10 10:01
( permalink)
Ik vind het de laatste tijd moelijk om een ge pastschema te vinden, opditmoment is het nog altijd cutten maar dit hoeft voormij niet snelmeer te gaan. Ik hebdaar bij vooral moeite om een goedschemate vinden voor mijzelf, wat dat betreft hebik de laatste tijd ook veel te veel aangekloot maar wel positief want ga nog vooruit. Mischien wel door het aanpassen telkens maar ik wil nu wel iets vasts eingelijk. Ik zit nu in eenvase dat ik twijvel over wat ik wel ofjuist niet moet gaan doen. Daarom maar weer trug naar split want dit vind ik persoonlijk nog het fijnste aan voelen en ik hou er van om éénspier ook afte matten dus dan zit ik ok wel aan split vast als je houd van meerdere oefeningen. Ik heb daarom ook al weer een leuk split schema klaar liggen maar doe eb ik niet zelf gemaakt maar iemand die bodybuilders begeleid. Een tijdtje trug kon ik iigwel lekker gaan op een vast schema maar zit nu al weer een paar maand te kijken van hoe en at maar dat schiet ook niet op. Kennen jullie dit ? Mijn motevatie is iig wel goed want ik kan niet zonder training. Deman vroeg een aantal dingen aan mij endaarop is mijn schema dan ook een beetje aangepast. Hij vroeg eerst of ik bepaalde spieren duidelijker wil zien, ik zo jah schouders vooral. Oké dus een split schemawaar bij de schouders wordgepakt na het weekend zodat deze goedrust heeft gehad en dus ook gelijk zwaarderkan aanpakken en goed hersteld zijn. Verder armen buik en kuiten 2 keer per week omdat deze groepen volgens heb veel sneler hersteld zijn. Vandaar dat ik nu dit schema heb gekregen met eigen ingevulde oefeningen.
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2076
-
|
Re:Pfff moeite een gepast schema te vinden bij welk doel
ma 31-mei-10 10:28
( permalink)
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
ma 31-mei-10 11:12
( permalink)
Hehe idd lijkt mij ok een goed schema enwant vind je vanide ik gekregen heb op advies ? Maandag schouders traps buik en triceps Dinsdag benen kuiten en biceps Woensdag rust Donderdag borst buik en triceps Vrijdag rug kuiten en biceps Een opwarm setje en erna direct naar de werksets toe Voorbeeld bij de basis oefeningen 10x50 3x6-10x80kg 1x10+ 70kg 2a3 min rustinterval tussen de setjes. Armen buik kuiten 2 keer per week vanwage kleine spiergroepen die sneller hersteld zijn. Schouders als eerst van de week omdat deze heftiger aangepakt kunnen worden Maandag schouders traps buik en triceps Dinsdag benen kuiten en biceps Woensdag rust Donderdag borst buik en triceps Vrijdag rug kuiten en biceps Maandag Smith nekpress 3x6-10 Seated db shoulderpress om de week Military press 3x6-10 Db sideraies 3x8-12 Bentover cable sideraises 3x8-12 Shrugs 3x6-10 Weigted crunches 3x15-20 Legraises 3x15-20 Small grip benchpress 3x6-10 Pushdown 3x8-10 Dinsdag Squat 3x6-8 1 Leg Legpress om de week 2 leggs 3x6-10 Lungles 3x8-12 Legextentions 3x8-12 Leg curl 3x8-12 Standing calfraises 3x8-12 Seated calfraises 3x8-12 Standing barbel curl 3x6-10 Dumbel concentration curl 3x8-12 Donderdag Benchpress 3x6-10 Incline smith press omde week incline db press 3x6-10 Incline db flyes 3x8-12 Pecdec 3x8-12 Weighted crunches 3x15-20 Legraises 3x15-20 Weigted dippen 3x6-10 Lying barbel triceps extention 3x8-12 Vrijdag Pullups 3x6-10 Deadlift 3x6-10 om de week 3x3 Barbel Bentover row 3x6-10 Db row 3x6-10 Latpully 3x6-10 Standing calfraises 3x8-12 Seated calfraises 3x15-20 Standing db curl 3x6-10 Cable curl 3x8-12
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
ma 31-mei-10 12:53
( permalink)
Ik hou deze aan en ga op den duur 1/6 1/6 1/6 1/6 toepassen op de eerste compound oefeningen. Weet iemand hoe deze methode heet dan kan ik het ff opzoeken hoe het moet?
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6808
- Scores: 354
-
Reward points
:
1857
-
Status: online
|
ma 31-mei-10 13:07
( permalink)
Nowhere to go, nothing to do, no one to be
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
ma 31-mei-10 13:13
( permalink)
Dank je marcus, had nog gegoogled maar kwam alleen in logjes terecht van andere mensen. Ik zal het ff goed doornemen deze week en erna een keer toepassen. Edit Zo te zien kan ikdit ook mooi toepassen in mijn huidige schema en zaldatdus ook gaan doen. Bvb military press 1x60kg 6x40kg 1x65kg 6x45kg 1x70kg 6x50kg Hierbij begin ik wel met een gewicht dat het nog te verhogen valt na 1 week
|
|
|
|
tiomio123
-
Total Posts
:
3552
- Scores: 25
-
Reward points
:
1311
-
|
ma 31-mei-10 13:50
( permalink)
Goed plan luppie. Misschien nog iets meer wisselen? Je zit volgens mij al ruime tijd op een split. Keertje 3-5 dagen in de week full body kan ook geen kwaad.
23 jaar 1,76 92kg. BP: 155 (7x140) SQ: 2x215 DL: 270
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
ma 31-mei-10 14:03
( permalink)
Ik zat een hele tijd op een dubbel split waar bij ik alles2 keer per week pak maar na de kuur word het nu toch wat te veel nu ik mijn kracht wel heb behouden. Vandaar weer split met alles 1 keer per week, IK denk dat ik idd in de opbouw na de zomer voor fb ga kiesen en dat voor 3 keer per week want kan nooit op zondag trainen, anders had ik wel een keer 4 dagen fb willen doen ma wo vr en zo en dan dinsdag weer maar dit kan ik niet doen en daar baal ik best wel van.
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
wo 02-jun-10 08:38
( permalink)
Mmmm traind toch wel lekker, betergoed hersteld zijn voor de volgede sessie dan iets minder goed. Dan maar wat minder snel in gewichten omhoog maar voorspiergroei een van de betere opties
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
do 03-jun-10 17:41
( permalink)
Zou ik lungles nog een keer extra in de week kunnen pakken, ik vind dit een fijne oefening en komt ook niet zoop mijn rug aan. Zou hem morgen nog een keer willen doen.
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
vr 04-jun-10 09:59
( permalink)
3e training van dit schema achter de rug en vind hem lekker weg trainen tot nu toe. Nog een reactie over die lungles. Die wil ik vandaag er extra bij gaan doen hehehe
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
-
Reward points
:
2076
-
|
vr 04-jun-10 10:44
( permalink)
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
-
Reward points
:
2076
-
|
vr 04-jun-10 10:45
( permalink)
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
vr 04-jun-10 10:47
( permalink)
Hahaha ik vind ze leuk. Mag ik met de knie de grond trouwens oo krustig aantikken (niet leunen) want dan weet ik dat telkens diep genoeg zak ? Mijn doel is met lungles 24kg te pakken binnen 8 weken doe nu 3x10x16kg
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
-
Reward points
:
2076
-
|
vr 04-jun-10 10:56
( permalink)
In mijn ogen mag dat. Doe het zelf ook zo, vind trouwens walking lunges een nog betere optie. Statische lunges veranderen al snel in een balansoefening en daar heb ik in elk geval met walking lunges minder last van.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30869
- Scores: 616
-
Reward points
:
2070
-
|
vr 04-jun-10 21:13
( permalink)
Zit wat in, Hermke. @ Lup, lukt het jou makkelijk om nog goed in de beginpositie terug te komen als je echt de grond aantikt?
|
|
|
|