R0XXXY
-
Total Posts
:
5539
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
Pijn weg door trainen..
zo 15-feb-04 13:48
( permalink)
Vorige week zou ik gaan trainen maar kreeg ineens erg last van mijn linker schouder.. Een soort stekende pijn.. heel vervelend.. Ik ben toch gaan trainen want ik herinnerde me dat ik dit al eens eerder had gehad en dat tijdens de training de pijn over ging.. Zo ook nu .. Ik heb ff opgewarmd met zo'n soort fiets voor je armen .. dus waar je fietsbewegingen mee doet ( weet ff niet hoe dat ding heet ) en ben daarna rustig gaan trainen ( borst/ biceps ) ... en de pijn was echt weg !! Hoe zou dit nou kunnen ??? :2confused
|
|
|
|
Ilya
-
Total Posts
:
426
-
Reward points
:
0
-
|
RE: Pijn weg door trainen..
zo 15-feb-04 13:59
( permalink)
Je hebt de doorbloeding beter op gang laten komen. De vraag is dan echter.........welke pijn verdwijnt door een betere doorbloeding van een tiental minuutjes. Natuurlijk heel je beter, naarmate de doorbloeding beter is, maar na 10 minuutjes...........that's just ridiculous. DUS GELUKSVOGEL !!!
|
|
|
|
R0XXXY
-
Total Posts
:
5539
-
Reward points
:
0
-
|
zo 15-feb-04 14:01
( permalink)
|
|
|
|
R0XXXY
-
Total Posts
:
5539
-
Reward points
:
0
-
|
zo 15-feb-04 14:04
( permalink)
Het is wel zo.. dat.. als ik 's morgens stijf wakker wordt door mijn fibromyalgie.. en ik ga dan trainen.. of anders in beweging blijven.. dat ik dan ook veel sneller weer flexibel ben dan wanneer ik stil blijf zitten/liggen.. Maar ik vond het zo verbazend dat het over ging terwijl ik toch na de warming up gewoon KT heb gedaan ... :weight: :2confused
|
|
|
|
Bloempje
-
Total Posts
:
3829
-
Reward points
:
0
-
|
zo 15-feb-04 14:13
( permalink)
zie ons msn gesprek
|
|
|
|
hehoi
-
Total Posts
:
3606
- Scores: 11
-
Reward points
:
1640
-
|
zo 15-feb-04 14:20
( permalink)
Heel ander soort pijn  , maar als ik buikpijn heb helpt het altijd erg goed als ik ga hardlopen (loopband of buiten). 'k Snap ook niet hoe dit komt. Iemand? Verder heb ik gemerkt dat als je flinke spierpijn hebt van de training en je gaat op je rustdag cardioen (rustig) is de spierpijn veel sneller over. Of vorm ik een uitzondering :eyes:?
|
|
|
|
R0XXXY
-
Total Posts
:
5539
-
Reward points
:
0
-
|
zo 15-feb-04 14:21
( permalink)
|
|
|
|
Bloempje
-
Total Posts
:
3829
-
Reward points
:
0
-
|
zo 15-feb-04 14:24
( permalink)
helaas geen uitzondering:booty: als je niks doet worden je spieren stijf. Ga jij cardioen blijft allees en beweging en gaat herstel sneller door versnelde bloedsomloop en snellere plus nieuwe bouwstenen zeg maar Dus heel logisch Bij de een duurt t 2 dagen bij de ander waaronder ik 5 tot 6 quote: Oorspronkelijk geplaatst door: hehoi Heel ander soort pijn , maar als ik buikpijn heb helpt het altijd erg goed als ik ga hardlopen (loopband of buiten). 'k Snap ook niet hoe dit komt. Iemand? Verder heb ik gemerkt dat als je flinke spierpijn hebt van de training en je gaat op je rustdag cardioen (rustig) is de spierpijn veel sneller over. Of vorm ik een uitzondering :eyes:?
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6808
- Scores: 354
-
Reward points
:
1857
-
Status: online
|
zo 15-feb-04 14:25
( permalink)
Heb wel eens onderrugpijn die direct verdwijnt door onderrug juist licht te trainen mbv bijv. back extensions Ben bij mezelf inmiddels vrij zeker dat dit komt door een verkramping (dus spieren die onwillekeurig hard samentrekken) in m'n hamstrings/onderrug. Die pijn verdwijnt als ik dat als het ware overrule door ze te dwingen op een gecontroleerde manier samen te trekken. Zeg maar net als je de hik (onwillekeurig samentrekken middenrif) hebt en je dwingt jezelf normaal te ademen en de hik verdwijnt. Beetje vage uitleg misschien, maar kan me voorstellen dat je zoiets had bij je schouder. Marcus
|
|
|
|
R0XXXY
-
Total Posts
:
5539
-
Reward points
:
0
-
|
zo 15-feb-04 14:30
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: Marcus Heb wel eens onderrugpijn die direct verdwijnt door onderrug juist licht te trainen mbv bijv. back extensions Ben bij mezelf inmiddels vrij zeker dat dit komt door een verkramping (dus spieren die onwillekeurig hard samentrekken) in m'n hamstrings/onderrug. Die pijn verdwijnt als ik dat als het ware overrule door ze te dwingen op een gecontroleerde manier samen te trekken. Zeg maar net als je de hik (onwillekeurig samentrekken middenrif) hebt en je dwingt jezelf normaal te ademen en de hik verdwijnt. Beetje vage uitleg misschien, maar kan me voorstellen dat je zoiets had bij je schouder. Marcus
Zou idd heel goed kunnen Marcus want de pijn waar ik het over heb is idd een soort verkramping zoals jij het omschrijft.. althans zo voelt het.. Dat zou idd een verklaring kunnen zijn dat het zo snel over is..
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
zo 15-feb-04 19:34
( permalink)
quote: Oorspronkelijk geplaatst door: Bloempje zie ons msn gesprek
dat probeer ik steeds, maar lukt niet.
|
|
|
|
Bloempje
-
Total Posts
:
3829
-
Reward points
:
0
-
|
zo 15-feb-04 19:48
( permalink)
|
|
|
|
Stan
-
Total Posts
:
15294
- Scores: 13
-
Reward points
:
732
-
|
zo 15-feb-04 20:49
( permalink)
hahahahaha vind het ook maar een vage reactie van je bloempje  hoe moeten wij nu weten wat je daarmee bedoelde:eek13: verder heb ik ook vaak dat pijn weggaat tijdens het trainen, ook in de rug zoals marcus zegt...mss vaste ruggewervels of zo... ook vaak pijn in gewrichten die dan weer weggaat, en af en toe ook al es een schouder die vastzit... trainen is gezond  ]))
|
|
|
|
Bloempje
-
Total Posts
:
3829
-
Reward points