Platte buik, Dikke billen..
Author Message
D.

• Total Posts : 7
  • Scores: 0
  • Reward points : 4
  • Status: offline
Platte buik, Dikke billen.. wo 07-sep-11 04:10 (permalink)
0
Zou iemand me misschien kunnen helpen?? Ik zou graag een mooi plat buikje hebben, want heb namelijk zo een typisch rond onderbuikje... Vind ik niet mooi!! Klein beetje vind ik totaal niet zo erg, maar het gaat er een beetje over! Maar ik heb ook dikke billen en een nogal dikke poep.. Waar ik dan weer wel trots op ben!! Ze mogen alleen wat strakker. Nu mijn vraag.. Is er een manier om men billen te houden zoals ze zijn, maar strakker, en dan een platte buik erbij?? Want ik ga ervan uit dat je moet afvallen voor een platte buik. Maar dan gaan men billen ook af vallen toch?? Alé geen idee.. Totaal geen ervaren persoon! Weet gewoon dat het bestaat. Maar vraag me af of dat aan je bouw ligt? Of misschien plastische chirurgie, of misschien kan je je lichaam wel zo danig trainen dat je dit kan bekomen.. Ik wou een foto toevoegen maar ik zie niet of dat hier mogelijk is.. Dus ik zet er een link bij zodat je een idee kan krijgen van wat ik bedoel, en of het mogelijk is. 
http://www.nikeblog.com/2010/07/26/new-nike-women-ad-my-butt-is-big/
Alvast bedankt!! 

sis

• Total Posts : 30869
    • Scores: 616
    • Reward points : 2070
    Re:Platte buik, Dikke billen.. wo 07-sep-11 09:08 (permalink)
    0
    Het staat er al een beetje bij, thousand lunges blij 

Als je gaat afvallen verlies je overal massa, niet alleen je buik maar waarschijnlijk ook op je billen. Dit kun je opvangen door krachttraining, squats, lunges e.d. en zoals je zegt is chirurgie ook een mogelijkheid en sommige dames hebben gewoon genetisch mazzel. 

Doe je momenteel aan sport? 

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

DjMark

• Total Posts : 11154
      • Scores: 95
      • Reward points : 2028
      Re:Platte buik, Dikke billen.. wo 07-sep-11 10:30 (permalink)
      0
      Inderdaad wat sis zegt.
      (Zware) krachttraining met de nadruk op squats/lunges/(stifflegged)deadlifts.

-= Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated =-

http://www.sparen-geld.nl
      http://www.beautyhome.nl

Lai

• Total Posts : 2365
        • Scores: 346
        • Reward points : 1269
        Re:Platte buik, Dikke billen.. wo 07-sep-11 11:20 (permalink)
        0
        Krachttraining voor je billen en je snelle-suikermomenten beperken (tot na inspanning/training/nacht slapen) Snelle suikers staan indirect in verband met buikvet.
        <message edited by Lai on wo 07-sep-11 22:08>

'Expect Nothing, Receive Everything'

D.

Re:Platte buik, Dikke billen.. wo 07-sep-11 18:17 (permalink)
          0
          Hey Sis.. Ja ik doe nu aan fitness.. Maar ben volop bezig met onderzoek! Het is de eerste keer in men leven dat ik echt aan sport doe.. Vroeger op school turnen, maar da zal het zo een beetje zijn.. Ben altijd tamelijk tevreden geweest over men lichaam, maar men buik blijft zwellen.. Precies 4maand zwanger, zo ineens! Maar ik ben niet zwanger hoor!! Hehehe.. En ja, ben begonnen met fitness, en nu dat ik toch bezig ben zou ik graag ineens men lichaam trainen naar wat mijn beeld van mooi is. Dus als ik het goed begrijp, moet ik zien dat ik vet verbrand zodat men buikje weggaat, en dan voor men billen krachtraining doen? Ik doe ook wel buikspier oefeningen. Ik heb gehoord dat je je buik wel elke dag mag trainen in tegenstelling tot andere spieren, maar heb ook gelezen dat da totaal niet zo is.. Wat kan ik het best doen voor sneller resultaat? Ik zou het allemaal in de fitness vragen, maar ben nogal het verlegen typen.. Dus vraag ik het liever hier blij Zou je me misschien wat raad kunnen geven over hoe ik het best kan trainen? Ik wou om de dag men spieren trainen, en dan om de dag aan cardio of vetverbranding willen doen.. Is dat een goed idee? Of.... Swat moest je me kunnen helpen, zou het heel erg aprecieren. Alvast bedankt!! 

D.

Re:Platte buik, Dikke billen.. wo 07-sep-11 18:20 (permalink)
            0
            Lai

Krachttraining voor je billen en je snelle-suikermomenten beperken (tot na inspanning/training/nacht slapen. Snelle suikers staan in direct verband met buikvet, als je die energie niet gebruikt.

Wat zijn snelle suikers?? Frisdrank enzo? Of energie dranken, druivensuiker?? Hehehe ja sorry geen idee, ik en voedsel... Wij zijn geen dikke vrienden. :p 

SheRu

• Total Posts : 11216
              • Scores: 580
              • Reward points : 2058
              Re:Platte buik, Dikke billen.. wo 07-sep-11 19:27 (permalink)
              0
              WEet je zeker dat je buikje door vet komt, en niet door bijv. houding? OF na het eten. knipoog 
              You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do.

http://canonnengoed.wordpress.com/

"SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."

D.

Re:Platte buik, Dikke billen.. wo 07-sep-11 21:06 (permalink)
                0
                SheRu

WEet je zeker dat je buikje door vet komt, en niet door bijv. houding? OF na het eten. knipoog 

Na het eten sowieso!!! Houding?? Hmm nee da denk ik ni.. Eten en maandstonden maken het het ergste.. 

Lai

Re:Platte buik, Dikke billen.. wo 07-sep-11 21:46 (permalink)
                  0
                  Yep, snelle suikers  zijn enkelvoudige suikers zoals fructose en glucose, die worden toegevoegd aan frisdranken, energiedranken, snoep, gebak, koek, zuivel, jam, ook ontbijtkoek, liga's ed, cruesli, cornflakes en tal van andere industriële producten.

Na het eten hiervan stijgt je bloedsuikerspiegel en maakt je lichaam insuline aan om dit weer te stabiliseren. Insuline is een hormoon dat vetopslag bevordert in taille en bovenarmen.
                  Heb je ook nog het stresshormoon cortisol. Een disbalans in de Cortisolspiegel zorgt met name voor vetopslag op de buik en bovenarmen. Heb je veel stress? slaap je slecht?

D.

Re:Platte buik, Dikke billen.. wo 07-sep-11 22:18 (permalink)
                    0
                    Lai

Yep, snelle suikers  zijn enkelvoudige suikers zoals fructose en glucose, die worden toegevoegd aan frisdranken, energiedranken, snoep, gebak, koek, zuivel, jam, ook ontbijtkoek, liga's ed, cruesli, cornflakes en tal van andere industriële producten.

Na het eten hiervan stijgt je bloedsuikerspiegel en maakt je lichaam insuline aan om dit weer te stabiliseren. Insuline is een hormoon dat vetopslag bevordert in taille en bovenarmen.
                    Heb je ook nog het stresshormoon cortisol. Een disbalans in de Cortisolspiegel zorgt met name voor vetopslag op de buik en bovenarmen. Heb je veel stress? slaap je slecht?

Ik ben onder stress geboren!! Dus ja.. Veel stress! Ik neem ook anti depressieva, en normaal moest ik ook medicatie tegen angsten nemen, maar daar ben ik ni aan begonnen.. En slecht slapen, ik slaap wel goed, maar laat! Ik moet echt uitgeput zijn om in slaap te kunnen vallen. En als ik ergens vroeg moet zijn, slaap ik ofwel niet, ofwel neem ik dan een slaappil.. Heb al van kleins afaan slaapproblemen. Maar ik ken nog meisjes met slaapproblemen en die hebben da totaaaal ni.. Weer mijn chance zeker?? Plus ik ben verslaafd aan ice tea.. Ik probeer het zo weinig mogelijk te drinken, en andere dingen in de plaats, maar er zit wel overal suiker in.. Dus maw ik heb alles om een dikker buikje van te krijgen.. Tof! ... ja ja

D.

Re:Platte buik, Dikke billen.. wo 07-sep-11 22:30 (permalink)
                      0
                      Amai de moed zakt ineens in men schoenen.. Kga nooit een platte buik bekomen verdrietig 

Lai

Re:Platte buik, Dikke billen.. wo 07-sep-11 22:34 (permalink)
                        0
                        Maaaarr het goede nieuws is dat je er nu beter iets aan/tegen kan doen. Ik denk idd dat je hormonaal wat uit balans zal zijn ook vanwege je medicatie. Maar je kan met een optimaal eetpatroon en stressbeheersing echt een hoop doen. En ook krachttraining bevordert de goede hormonen (voor lichaam en geest)

Lai

Re:Platte buik, Dikke billen.. wo 07-sep-11 22:44 (permalink)
                          0
                          D.

Amai de moed zakt ineens in men schoenen.. Kga nooit een platte buik bekomen verdrietig 

Nee joh, niet zo negatief blij
                          Probeer eens goed naar je voeding te kijken (of laten kijken) want dat is het allerbelangrijkste.
                          Daar valt vaak veel winst te halen.

<message edited by Lai on wo 07-sep-11 23:09>

D.

Re:Platte buik, Dikke billen.. wo 07-sep-11 23:26 (permalink)
                            0
                            Lai

Maaaarr het goede nieuws is dat je er nu beter iets aan/tegen kan doen. Ik denk idd dat je hormonaal wat uit balans zal zijn ook vanwege je medicatie. Maar je kan met een optimaal eetpatroon en stressbeheersing echt een hoop doen. En ook krachttraining bevordert de goede hormonen (voor lichaam en geest)

Ik eet wel tamelijk gezond ze! Soms durf ik eens te zondigen, maar dat is niet echt vaak.. Het is de drank dat hem de das omdoet denk ik.. Echt verslaaft aan gesuikerde dranken. Eten helemaal niet. Ja af en toe eens een stukje chocolade ofzo, maar ook niet vaak. Ja karakter kweken en proberen verslaafd te geraken aan water hé! knipoog 

Nevertoolate

• Total Posts : 706
                              • Scores: 6
                              • Reward points : 655
                              Re:Platte buik, Dikke billen.. ma 12-sep-11 20:14 (permalink)
                              0
                              Hoi,

Als over je billen gaat dan kan je deze oefening proberen...

<message edited by sis on ma 12-sep-11 22:47>
                              Louise Beard BA (Hons)

There is nothing like giving a muscular man a blow job....with a hair drier.

No well behaved woman ever made history

'Numquam magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit'
                              (Seneca Philosophus, De tranquillitate ani

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
                                • No New Messages
                                • Hot Topic w/ New Messages
                                • Hot Topic w/o New Messages
                                • Locked w/ New Messages
                                • Locked w/o New Messages