Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !!

Page: << < ..11 Showing page 11 of 11
Author
Karma79
Middle Weight
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2012/09/16 15:12:46 (permalink)
0
ooooow,wacht maar als je naar het toilet moet knipoog
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2012/09/19 09:52:02 (permalink)
0
Ontbijtje uit de blender:

kokoswater
ananas
maca
bijenpollen
wortel
bleekselderij
venkel
vitamineral greens
klamath algen
dadels
cacao nibs

Appel vergeten die eet ik vandaag wel ergens op dan. 
Karma79
Middle Weight
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2012/09/20 06:50:20 (permalink)
0
Klinkt lekker! Ik had vandaag:

spinazie
peterselie
banaan
kiwi
cacao
chia
maca
rozenbottelpoeder
kaneel
water
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2012/09/20 11:20:48 (permalink)
0
Kaneel! Het staat er gewoon in ruime hoeveelheden en toch niet pakken he. 

Straks: 

kokoswater
aardbeien
acaibes poeder
goji bessen
eiwitpoeder
maca
lucuma
bijenpollen
kaneel
chia zaadjes 
cacao nibs of poeder 
vanille
kokosrasp
vitamine C

Dat wordt een heerlijke dikkige roze massa. Handig ook voor onderweg. 
Karma79
Middle Weight
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2012/09/20 14:02:46 (permalink)
0
Lekker!

Aangezien ik net ziek thuis ben gekomen snel een doosje AH zomerfruit uit de vriezer getrokken, die ga ik straks blenderen met:
ananas
kiwi
kaneel
lucuma
acaipoeder
kokosrasp
honing
Ondanks dat ik bijenpollen heb staan, gooi ik er toch een flinke scheut honing in, zo'n pijn in het strotje boos

Albert82
Light Weight
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2012/09/20 16:47:36 (permalink)
0
Oei! Beterschap blij
Je smoothie maakt mij in ieder geval weer nieuwsgierig naar de smaak hihi
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2012/09/20 21:20:12 (permalink)
0
Die lijkt wat op de mijne. Door kaneel en bijenpollen was het meer een bruinige massa geworden maar wel erg lekker. 

Karma79
Middle Weight
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2012/09/21 10:01:24 (permalink)
0
Ja en geeft het toch een ietwat zoetige smaak..
Net een boerenkool smoothie geblenderd, kan niet zeggen dat ik vreselijk uit mijn dak ga ofzo..wellicht ook omdat mijn hele smaak overhoop ligt haha

Boerenkool
ananas
granaatappel
acaipoeder (niet doen!boert er enorm van haha) hennepzaadjes,chia,spirulina,bijenpollen,kaneel
sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2012/09/21 10:31:31 (permalink)
0
Hihi, en dat opboeren kan gerust nog doorgaan tot uren later

Ik gooi de acaibessen meestal door smoothies met rood fruit, met boerenkool lijkt het me inderdaad niet zo'n dikke hit. Kom je alleen maar achter door het te proberen he. Tomaat kan ook zo leuk andere smaken opheffen, dan is het niet meer te pruimen.
Karma79
Middle Weight
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2012/09/21 13:15:06 (permalink)
0
Tomaten gebruik ik eigenlijk nooit in een smoothie  ik ben meer van een berg tomaten in een pan gooien, aantal tenen knoflook erbij, scheut water en er dan soep van te trekken haha. 

sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2012/09/21 22:16:49 (permalink)
0
Ik maak er ook wel eens een soepie van. Rauwe tomaten en rauwe bleekselderij, evt beetje peterselie ofzo, en dan ook wat gekookte tomaten en gekookte bleekselderij bij elkaar in de blender. Desgewenst beetje bouillonpoeder zonder E-toevoegingen en dan is 't best lekker. Wortel kan er ook nog door trouwens. 
Karma79
Middle Weight
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2012/09/22 09:40:49 (permalink)
0
Smoothie van vandaag:

100 gram andijvie (zakje uit de supermarkt,al voorgesneden)
150 gram rode kool (idem!)
1/2 ananas
1 peertje
hennepzaadjes,maca en wat cacao...vind em erg lekker!

sis
NO Sissy !!
Re:Post hier je veggie/fruit/superfood shakes !! 2012/11/09 15:11:59 (permalink)
0
Ontbijtsmoothie:

peer
kiwi
wortel
venkel
muntblaadjes
brandnetels
komkommer
vit C
vit D
lucuma