Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 26
|
Author |
DennisW
-
Total Posts
:
2348
- Scores: 20
-
Reward points
:
589
-
Status: offline
|
Privacy van leden
ma 10-mei-10 15:46
( permalink)
Het lijkt mij een goed idee om de privacy van leden te vergroten tegen nieuwsgierige 1-dags vliegen die lid worden en na 1 post al in de prive sectie kunnen kijken? Of is dit al zo ingesteld???
|
|
|
|
John87
-
Total Posts
:
4577
- Scores: 25
-
Reward points
:
1302
-
|
Re:Privacy van leden
ma 10-mei-10 17:15
( permalink)
Welke privé sectie bedoel je?
|
|
|
|
3XL
-
Total Posts
:
6345
- Scores: 125
-
Reward points
:
1841
-
|
ma 10-mei-10 18:02
( permalink)
enige "prive"se tie is het modgedeelte
As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
-
Reward points
:
589
-
|
ma 10-mei-10 18:13
( permalink)
Ik ben niet helemaal duidelijk zie ik Ik bedoel de secties die alleen toegankelijk zijn voor leden; - Member foto's/resultaten - Bodyblog
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2076
-
|
ma 10-mei-10 18:45
( permalink)
We hebben al restricties aan nieuwe leden sinds kort wat betreft het plaatsen van links en uploaden van foto's. Ik weet ook niet of de nieuwe forumsoftware er verder nog in voorziet om bepaalde secties af te sluiten voor nieuwe leden. Echter zie ik er persoonlijk niet veel heil in de boel al te veel dicht te timmeren, nieuwe leden moeten ook juist gestimuleerd worden om hier te gaan posten en juist de logjes en resultaten kunnen leden extra stimuleren.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
-
Reward points
:
589
-
|
ma 10-mei-10 19:54
( permalink)
Maar nu is het zo nadat je lid bent direct al de besloten secties kunt doorlezen. Vindt ook niet dat er teveel restricties moeten komen maar het zou beter zijn als iemand bijvoorbeeld eerst 30-50 posts moet hebben geplaatst voordat zij toegang hebben tot de besloten secties.
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
ma 10-mei-10 20:01
( permalink)
Maar waarom eigenlijk? Van mij staan er geen geheimen op het forum heur. Hooguit heel ver terug, maar die vindt toch niemand.
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11216
- Scores: 580
-
Reward points
:
2058
-
|
ma 10-mei-10 20:16
( permalink)
Misschien dat memberfoto's afsschermen niet eens zo'n heel gek idee is..
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
DennisW
-
Total Posts
:
2348
-
Reward points
:
589
-
|
ma 10-mei-10 20:59
( permalink)
SheRu Misschien dat memberfoto's afsschermen niet eens zo'n heel gek idee is.. Dat vind ik ook....
|
|
|
|
John87
-
Total Posts
:
4577
-
Reward points
:
1302
-
|
ma 10-mei-10 21:34
( permalink)
Foto's kan ik inkomen, maar de logjes niet. Stel dat iemand zich aanmeld om in een logje mee te kunnen lezen en daar zijn stimulans uit kan halen, zou het zonde zijn dat hij/zij daar eerst 30-50 posts voor moet maken. Actieve posters zijn leuk, maar ik vind het geen vereiste.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30869
- Scores: 616
-
Reward points
:
2070
-
|
ma 10-mei-10 21:38
( permalink)
Bedankt voor de suggestie, we zullen het in de modgroep gooien. De enige manier om toegang te regelen is per persoon toekennen en dat vergt nogal wat onderhoud. We hebben inderdaad al een link-restrectie ingebouwd als anti-spam middel. Om een minimum aantal posts te verplichten daar ben ik geen voorstander van. We willen het forum toegankelijk houden voor een brede groep mensen en de ene is nou eenmaal spraakzamer dan de andere. Daarnaast lokt het uit dat er 30 onzinposts worden geplaatst, bijvoorbeeld alleen welkom heten, om dan alsnog toegang te krijgen tot die secties.
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
-
Reward points
:
2076
-
|
ma 10-mei-10 21:42
( permalink)
Actieve posters zijn leuk, maar ik vind het geen vereiste. Euh leg uit?? Zonder actieve posters hebben we geen forum lijkt mij, of wilde je altijd maar oude ttopics blijven lezen???
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
John87
-
Total Posts
:
4577
-
Reward points
:
1302
-
|
ma 10-mei-10 21:43
( permalink)
Zal het wat genuanceerder uitleggen...dat iedereen actief moet posten, vind ik geen vereiste Oftewel niets mis met 'meelezende leden'.
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
-
Reward points
:
2076
-
|
ma 10-mei-10 21:45
( permalink)
pffffffffffffff goed zo schatje, nou snap ik het, hou es op, iedereen posten, dan moet de ban knop ook een stuk toegankelijker worden
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
-
Reward points
:
2076
-
|
ma 10-mei-10 22:03
( permalink)
Beste leden, met alle respect voor jullie wensen en privacy, dingen afschermen is vrijwel onmogelijk en behelst gewoon teveel werk. Realiseer je dat dit gewoon een openbaar forum is en dus toegankelijk voor iedereeen, dus denk na voor je post over de dingen die je wilt posten. Door de jaren heen is er al van alles voorbij gekomen hier. Inclusief echtscheidingen, huwlijken, baby's en andere blijde en minder blijde gebeurtenissen, kortom het is bijna een afspiegeling van het echte leven. Het beste recept voor je privacy is jezelf realiseren of je het hier wel of niet kwijt wilt, want als we postrestricties aan moeten gaan brengen kan dit ook uitdraaien op een hoop onzin posts en dan is dus even zo goed alles toegankelijk. Denk dus na wat je kwijt wilt hier. Euh ErEf, mag mijn account hier weg, heb zoveel onzin uitgekraamd hier, word nu natuurlijk nooit meer serieus genomen en sta zelf in mijn blote reet op het forum. Oooooooooh wat heb ik spijt NOT
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
ma 10-mei-10 22:08
( permalink)
hermke you are
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
-
Reward points
:
2076
-
|
ma 10-mei-10 22:12
( permalink)
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
ma 10-mei-10 22:21
( permalink)
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
-
Reward points
:
2076
-
|
ma 10-mei-10 22:34
( permalink)
Ja heur. Geen zorgen
|
|
|
|
Marco
-
Total Posts
:
10504
- Scores: 160
-
Reward points
:
2022
-
|
ma 10-mei-10 22:49
( permalink)
Geen probleem hier. Enigste waar ik in het verleden wel last van gehad heb is, toen ik mijn foto's poste in de foto sectie van de members. Er waren toen een aantal jongens in een groepje die het leuk vonden om me in de sportschool daarmee te treiteren. Of ik zitten snuiven had? Want ik was gek dat ik foto's poste. En wat wil jij daarmee laten zien? Dat soort reacties kreeg ik. Ook express machines bezet houden om me te treiteren, heb er zelfs bijna ruzie mee gehad toen. Maar ik had er geen problemen mee hoor, hun hadden er toen waarschijnlijk meer problemen mee dat ik foto's poste. Maargoed ik had toen ook nooit moeten zeggen dat ik op dit forum zat, ik wist ook niet van te voren dat die mensen zo in elkaar zaten. Maargoed ik heb toen later gwn weer foto's gepost, o.a in mijn logje.
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|