Change Page:
< 123 | Showing page 3 of 3, messages 41 to 42 of 42
Ryujin
-
Total Posts
:
1971
- Scores: 0
-
Reward points
:
392
-
Status: offline
|
RE: Record bankdrukken 16 jaar
vr 14-apr-06 17:15
( permalink)
@gerrie zoals tiomio zegt
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
|
|
|
|
PowerLiftBitch
-
Total Posts
:
7
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
RE: Record bankdrukken 16 jaar
za 22-jul-06 23:00
( permalink)
Ik wilde even reageren nog op het stukje dat als je zwaar sport dat je dan niet meer groeit, Want ik ben 16 jaar, 3 a 4 maanden bezig met powerliften, en ik hoor idd dat de meningen hierover zijn verdeeld. Wat ik zelf heb gehoord (van een bodybuilder) is dat als je in de groei bent en zwaar sport, dat je groei wel word aangetast als het ware, want jou lichaam is dan bezig met het herstellen van spieren en word daar het meest energie ingestoken. Als het lichaam zo'n klap krijgt van het sporten op lange termijn of een ongeluk waaraan je lang moet herstellen, steekt je lichaam daar het meeste energie in, dat is een automatisme. Dus als je lang en zwaar sport, gaat je groei niet meer zo hard als eerst. In de lengte dan. Ikzelf ben 1.59 en ik groei sowisow nog maar een paar cm volgens de GGD na een onderzoek. Maar het enige ''gevaar dat ik hierin zie is dat voornamelijk je botten nog niet helemaal volgroeid zijn en die zouden bij een zwaar gewicht kunnen gaan buigen. denk ik.. my stats: BP: 1 x 70kg SQ: 1 x 75kg DL: 1 x 85kg
The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something, you can do it, as long as you really believe 100 percent.
|
|
|
|