Change Page:
12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 23
Luppie
-
Total Posts
:
2332
- Scores: 59
-
Reward points
:
1036
-
Status: offline
|
Schouder issue
vr 22-apr-11 15:40
( permalink)
Ik wil dat mijn schouders wat groter worden. Ik hebliever dat ze gewoon wat uit proportie komen vergeleken met de rest. Kan ik dan beter mijn trainnig anders in gaan delen of andere schouder oefeningen doen of bij de borst training op maandag of dinsdag schouder oefeningen er bij pakken of genoegen er mee nemen want het is iets genetisch? Alle tips zijn welkom !! Mijn schouders train ik in ieder geval al na een rustdag. Dit is vaak op donder dagof op vrijdag.
WIE HET KLEINE NIET EERT IS HET GROTE NIET WEERD
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11216
- Scores: 580
-
Reward points
:
2058
-
|
Re:Schouder issue
vr 22-apr-11 15:52
( permalink)
Wil je van die bowlingballen als schouderkop? En post 's een fotootje?
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
vr 22-apr-11 15:59
( permalink)
Ik zal wel wa fototjes maken. Ik vind dat wel mooi eingelijk dat de schouders wat groter zijn en opvallen, nu vallen de schouders niet echt op. Het hoeft ook niet overdreven groter maar wel dat de schouders wat sneller te zien zijn. Ik vind het mijn schouders namelijk niet voldoende als ik mezelf zo in de spiegel zie.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11216
-
Reward points
:
2058
-
|
vr 22-apr-11 16:03
( permalink)
zou ook nog even je huidige schema posten, zodat anderen kunnen zien wat je nu voor je schouders doet.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
vr 22-apr-11 16:08
( permalink)
Dag 1 borst en biceps Dag 2 benen en onderarmen Dag 3 rust Dag 4 Schouders en triceps Dag 5 Rug en buik De schouder training ziet er zo uit. Seated OH dumbel press 3-4x4-10 Seated OH press smith 3-4x4-10 Dumbel sideraisses 3x8-12 Bentover dumbel sideraisses 3x8-12
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
vr 22-apr-11 16:21
( permalink)
Hier even een fototje voor nood. Jah ik weet het ik moet scheren en droger worden maar met droger worden ben ik bezig !! Verder verwijder ik hem wel weer op den duur om gekloot te voorkomen.
<message edited by Luppie on vr 22-apr-11 17:41>
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11216
-
Reward points
:
2058
-
|
vr 22-apr-11 16:36
( permalink)
en de rest van je schema?
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
vr 22-apr-11 16:46
( permalink)
Je wil het hele schema zien dat kan. Dag 1 borst en biceps Flat benchpress Incline dumbel press Incline dumbel flyes Pecdec Standing barbel curl Seated dumbel curl Dag 2 benen en onderarmen Squat Legpress Legcurl Legextention Hacksquat voeten smal Wirst curl Reverse wirst curl Dag 3 rust Dag 4 schouders en triceps Seated OH db schoulderpress Seated OH smithpress Dumbel sideraisses Bentover dumbel sideraisses Small grip benchpress Dippen Pushdown Dag 5 rug en buik BOR Machine row smal Latpully breed Latpully smal Deadlift Legraisses Crunches. Dag 6 en 7 rust Dit is mijn schema qua gewicht training
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11216
-
Reward points
:
2058
-
|
vr 22-apr-11 16:53
( permalink)
Naja, dat lijkt me voor de volledigheid wel zo handig. Toch? HEb je al 's nieuwe oefeningen geprobeerd? Volgens mij was onze Dennis heel tevreden over bijv. Cuban PResses.
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
vr 22-apr-11 16:58
( permalink)
Oefeningen die ik een lange tijd heb gedaan zijn. Standing MP en upright rows en oefeningen die er al in staan. Zoals nekpress heb ik al heel langn iet meer gedaan en cuban press maar heel weing.
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11216
-
Reward points
:
2058
-
|
vr 22-apr-11 17:04
( permalink)
Ja, maar ik vraag: is 't een idee om 't eens om te gooien?
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
vr 22-apr-11 17:16
( permalink)
Jeps ik zou zeker eens een keer andere oefeningen kunnen gaan gebruiken en de schouders aan het begin van de week gaan trainen. Welke andere oefeningen zouden goed zijn en in welke volgorde Als ik het zelf anders zou doen zou ik het zelf zo doen. Barbel nekpress bentover dumbel sideraisses Cuban press Dumbel sideraisses
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11216
-
Reward points
:
2058
-
|
vr 22-apr-11 17:24
( permalink)
Cuban nadat je achterkant schouders al gedaan hebt? Lijkt mij niet fijn hoor.
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
vr 22-apr-11 17:32
( permalink)
Kan hem ook als eerst pakken.
|
|
|
|
3XL
-
Total Posts
:
6345
- Scores: 125
-
Reward points
:
1841
-
|
vr 22-apr-11 20:10
( permalink)
Als ik zo je schema zie dan is het eerste wat in me op komt veel te veel belasting voor de voorkant. Over welk deel van de schouders heb je het trouwens> Voor/achter/zijkant compleet? Cuban presses zijn trouwens meer een oefening voor de RC (laterale rotators) dan voor de schouders zelf. Gewicht wat je aan kan met het rotatie deel van de oefening is gewoon te licht om de schouder echt te belasten.
As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
vr 22-apr-11 20:11
( permalink)
Ik hebcuban press gedaan na een andere pressoefening maar is het normaal om bij deze oefeninh na 8 reps al mekzuur te krijgen ? Ik gebruikte ook maar een stang van 10 kg en als laatst nog 5kg er bij op en de voor en zijkant zaten vol met melkzuur. Ik deet hem op deze zelfde manier en snelheid
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11216
-
Reward points
:
2058
-
|
vr 22-apr-11 22:03
( permalink)
Ik zou 'm met dumbells pakken, maar ja, dat verzuurt als de tering.
|
|
|
|
Moob
-
Total Posts
:
14763
- Scores: 91
-
Reward points
:
1420
-
|
za 23-apr-11 08:02
( permalink)
Face pulls voor achterkant (dumbbell of cable), en de zijkant misschien ook met cable. Dan blijft er heel de beweging spanning op staan en kan je minder 'gooien'. En idd, voorkant schouder krijgt behoorlijk wat werk te verstouwen. Eens kritisch kijken of daar het probleem niet in zit. En ik vind het persoonlijk onzin om eerst een dumbbell press te doen en vervolgens een smith press. Belast beiden bijna op dezelfde manier de schouderspieren. En zeker omdat je al veel werk hebt voor je voorkant schouder.... Kies dan voor een periode met alleen dumbbell presses om daarna over te schakelen op de smith press. Om maar een voorbeeld te noemen. Zo hou je het voor jezelf ook fris.
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
za 23-apr-11 08:11
( permalink)
Het gekke is is dat ik altijd lange tijden heb getraind met 1 press en 1 sideraisses, de achterkant liet ik vaak achterwege. Met bumbels hebik nooit gegooit bij sideraisses, ik doe deze oegening altijd zeer strickt met bijna gestrekte armen maar ff vervangen door cables lijkt mij ook wel een goed plan !! 3xl De gehele schouders mogen wel wat extra massa vooral de achter kant want die heb ik nooit echt apart getraind. Zins een paar weken pak ik de achter kant met ligende bentover sideraisses mee. Dus toch maar weer laten bij 1 press dan maar. Dan hou ik het nog maar even op dumbel shoulder press en doe ik wel wat meer voor de achterkant en zijkant?
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2332
-
Reward points
:
1036
-
|
za 23-apr-11 08:35
( permalink)
Wat meer zijkant en achterkant koppenwerkt lijkt mij wel een goed idee? Ik hoor het wel ofdat niet zo is. Seated dumbel schoulder press Cable sideraisses Dumbel sideraisses Facepulls Cable raisses voor de achterkant. Mijn huidige schema duurt nog wel ff en kan erna wel eens de schouders gaan indelen bij borst rug en benen? Dit heb ik nog nooit voor lange tijd gedaan !!
|
|
|
|