Hot!Schouders laatste tijd geen pomp meer.

Author
Jesse388
Feather Weight
2016/06/18 01:21:26 (permalink)
0

Schouders laatste tijd geen pomp meer.

Hallo allemaal,

Ik heb de laatste tijd geen pomp of brandend gevoel in me zijkant schouders tijdens de training wat ik eerst heel erg had maar nu niet meer.

Schema (alleen zijkant schouders)
Front raise&side raise (combinatie van die 2 oefeningen) 5 sets high reps.
cable upright row 4 sets tot failure 

Is er een mogelijkheid dat mijn lichaam aan deze routine gewend is en ik een andere moet volgen?

of zijn er dingen bij schouders trainen waar ik op moet letten kwa techniek enz.

Alle tips/hints zijn welkom.

Alvast bedankt.

Jesse.

5 Replies Related Threads

3XL
    Senior Moderator
    Re: Schouders laatste tijd geen pomp meer. 2016/06/18 15:15:01 (permalink)
    0
    Pomp is geen indicatie voor groei of een "must" om te groeien, dus wat is je doel? Pomp of groei?

Als je doel groei is en je ondervind dit nog van je huidige schema dan kan je doorgaan (alhoewel ik geen fan ben van uitmelken) Als je doel pomp is dan zou ik iid "iets" anders doen 
    _Junior
    Heavy Weight
    Re: Schouders laatste tijd geen pomp meer. 2016/06/19 10:07:48 (permalink)
    0
    Combineer eens side raises met seated dumbell press. Burns everytime 
    3XL
    Senior Moderator
    Re: Schouders laatste tijd geen pomp meer. 2016/06/20 20:04:35 (permalink)
    0
    Superset elke press met een raise en het "brand" maar de vraag is heeft het effect?
    Jesse388
    Feather Weight
    Re: Schouders laatste tijd geen pomp meer. 2016/06/21 23:34:06 (permalink)
    0
    3XL
    Pomp is geen indicatie voor groei of een "must" om te groeien, dus wat is je doel? Pomp of groei?

Als je doel groei is en je ondervind dit nog van je huidige schema dan kan je doorgaan (alhoewel ik geen fan ben van uitmelken) Als je doel pomp is dan zou ik iid "iets" anders doen 

doel is natuurlijk groeien maar wat betekent uitmelken?
    3XL
    Senior Moderator
    Re: Schouders laatste tijd geen pomp meer. 2016/06/23 19:40:04 (permalink)
    0
    Uitmelken betekend net zolang met ""iets"" doorgaan tot het totaal geen effect meer heeft.

Ik ben zelf er zelf een voorstander van om regelmatig te veranderen ik ben van mening dat zodra de resultaten starten terug te gaan lopen moet je wat anders gaan doen maar er zijn mensen die liever maanden doorgaan met iets omdat ze er nog steeds menen vooruitgang te boeken.

Kort gezegd ik zeg verander zodra de winst minder wordt, uitmelken is doorgaan tot de winst stopt.

Wat dat doel betreft, zolang je spiermassa wint zegt de pomp niets. Let dus op de spiegel,weegschaal enz en niet op pomp. En als je toch met alle geweld een pomp wil doe dan gewoon 1 high rep setje aan het eind in dropset stijl.
    Jump to:
    © 2017 APG vNext Commercial Version 5.0