Change Page:
< 1234 | Showing page 4 of 4, messages 61 to 63 of 63
PeterE
-
Total Posts
:
1404
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
Status: offline
|
RE: Six reasons why aerobic work is counterproductive
vr 08-feb-08 19:00
( permalink)
De meting verandert niets aan hoe je eruit ziet en wat je kan. Als-ie vervolgens ook nog met volstrekt onmogelijke uitslagen komt, dan heb je gewoon je geld weggegooid. Nooit meer doen en gewoon de buikriemmethode toepassen, dat is tot nu toe de betrouwbaarste methode gebleken.
|
|
|
|
JoJo
-
Total Posts
:
20
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
|
vr 08-feb-08 19:32
( permalink)
Onmogelijke uitslagen? Wat is er onmogelijk aan en waar baseer je dat op? Met een buikriemmethode kan ik niet in de gaten houden hoeveel vet of spier en bij of af gaat en wat er met mijn bmr gebeurt. En daar gaat het mij nou om en niet hoe ik er uit zie. Heb jaren lang in een maatje 34 gepast maar was volstrekt verkeerd bezig.
|
|
|
|
P. Tsatsouline
-
Total Posts
:
1784
- Scores: 45
-
Reward points
:
1287
-
|
di 25-nov-08 19:00
( permalink)
ORIGINAL: JoJo Meting is niet bij de sportschool; ik doe dat stofwisselingsdieet onder begeleiding. De meting bestaat uit vetmeting (body compositie eigenlijk dus geeft een volledig beeld van wat er in je zit), bloedsuiker, cholesterol en bloeddruk. Daarnaast het adviesgedeelte. Neemt in totaal een uur in beslag, vandaar die 65 euro. Op de sportschool kan ik 'gratis' laten meten (betaal echter 60 euro per maand en dat vind ik vrij fors). De meting daar gaat via een weegschaal en meet daardoor alleen het onderlichaam. Voor mij betekent dat 7% verschil in mijn nadeel (deprimerend dus). Je word flink afgezet, die metingen zijn gratis bij de dokter. Maar om even de BUMP te rechtvaardigen, ik heb mensen zien afvallen op de gekste methoden. Honderden kilometers hardlopen bijvoorbeeld. Iemand die twaalf uur per dag om de hometrainer zat te gamen. Anderen op een dieet met minder dan 20% eiwit zonder grote verlies van spiermassa. Ik kan alleen de conclusie trekken dat het helpt om gewoon iets te doen dat je lang kunt volhouden. De resultaten komen wel, maar hoe snel is weer een andere kwestie.
get comfortable being uncomfortable” because that’s were the results happen…
|
|
|
|