Change Page:
12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 23
melinda87
-
Total Posts
:
426
- Scores: 0
-
Reward points
:
348
-
Status: offline
|
Hallo! Ik heb al een beetje zitten rondzoeken over dit onderwerp, maar er waren nog niet erg veel topics over zag ik... En ik heb er nog wat vraagjes over. Ik ben nu dus al een tijdje bezig met trainen, maar die heupen willen maar niet weg gaan! Ik weet wel dat er nog genoeg kan veranderen aan mijn trainingen, dus ik sta open voor suggesties. Ik zou graag verhalen/foto's, ervaringen willen van vrouwen die zelf een aantal cm. zijn kwijtgeraakt op hun heupen! Ik denk dat dit wel goed is om mij te motiveren, want dit is eigenlijk al zo lang een probleem. Ik ben verder helemaal niet dik ofzo, heb een klein buikje, maar het ergste vind ik die heupen. Begrijp me niet verkeerd, ik wil er niet van af, maar ik wil gewoon dat ze wat minder uisteken en dat ze strakker zijn! Dus alle tips zijn welkom!!
|
|
|
|
Miepie
-
Total Posts
:
903
- Scores: 14
-
Reward points
:
678
-
|
RE: Slanke heupen
vr 12-jun-09 16:30
( permalink)
Tja. die heupen! Je krijgt zeer waarschijnlijk het zelfde verhaal te horen als mensen die een vet buikje hebben: vet wegwerken Terwijl de vrouwen hier in Nederland er liever vanaf willen, worden brede heupen en dikke billen in bijv. Suriname als aantrekkelijk gezien. Maar goed, daar ben je niet mee geholpen natuurlijk. Wie heeft het verlossende antwoord?
|
|
|
|
melinda87
-
Total Posts
:
426
-
Reward points
:
348
-
|
vr 12-jun-09 16:32
( permalink)
Haha nee ik weet ook wel dat het mooi kan zijn! Maargoed er is natuurlijk een verschil tussen lelijke zadeltassen en sexy ronde vormen :p En ja dat vet omlaag daar ben ik mee bezig!!
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
|
vr 12-jun-09 19:22
( permalink)
Dan komt het vanzelf goed. gewoon wat meer geduld hebben
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
twirre
-
Total Posts
:
1661
- Scores: 32
-
Reward points
:
737
-
|
vr 12-jun-09 20:19
( permalink)
Toen ik een jaar of 18 was heb ik me laten slenderen? ik weet niet meer precies hoe het heet. Je krijgt dan van die kussentjes met electroden op je huid en daardoor worden stroomstootjes gegeven waardoor je spieren flink aanspannen. Ik heb dat toen 10 keer gedaan en ik ben echt centimeters kwijt geraakt , hoeveel precies weet ik niet meer maar sowieso 5cm van mn boven benen(per been) en ook flink wat van mn heupen en taille. Helaas kwam er door mn zwangerschappen weer een aantal cm's bij. Maar dat werkt dus echt.
|
|
|
|
melinda87
-
Total Posts
:
426
-
Reward points
:
348
-
|
vr 12-jun-09 21:28
( permalink)
Tsjaa geduld is een schone zaak haha Twirre ik zal daar eens naar kijken als het echt niet lukt met sporten, of als het me toch te lang duurt. Bedankt voor de tip!
|
|
|
|
MOONIKA
-
Total Posts
:
38
-
Reward points
:
0
-
|
ma 15-jun-09 17:12
( permalink)
Maar het was toch zo dat je niet plaatselijk vet kan verbranden? Heel vervelende opmerking, sorry.
|
|
|
|
melinda87
-
Total Posts
:
426
-
Reward points
:
348
-
|
ma 15-jun-09 19:47
( permalink)
Ijskoninging dat wist ik wel hoor Maar het gaat er gewoon om dat het een beetje in vorm komt zegmaar, en ik weet dat als ik vet kwijtraak dat het idd ook op andere plaatsen zal zijn, helaas maar waar
|
|
|
|
Dzjoel
-
Total Posts
:
151
-
Reward points
:
0
-
|
ma 15-jun-09 20:27
( permalink)
Ik las volgens mij slank-en-sterk.nl dat je borsten niet onwijs afvallen omdat het "vet" tussen de melkklieren blijft bestaan. En dat zou goed kunnen als ik naar mezelf kijk. Toen ik nog slank en gespierd was, nou ja soort van, waren ze ook al groot en vol ( leuk middelbare school  ) Ze zijn met het verhogen van mijn gewicht niet extreem groter geworden..... Ik kijk even voor de link. http://slank-en-sterk.nl/training.php?go=krachttraining#bv Tenminste ik neem aan dat dit is waar je je zorgen over maakt?
|
|
|
|
melinda87
-
Total Posts
:
426
-
Reward points
:
348
-
|
ma 15-jun-09 22:55
( permalink)
Uhh nee eigenlijk niet, ik reageerde gewoon op ijskoninging
|
|
|
|
Dzjoel
-
Total Posts
:
151
-
Reward points
:
0
-
|
di 16-jun-09 08:23
( permalink)
Ok. Ik kruip terug in mijn hoekje
|
|
|
|
melinda87
-
Total Posts
:
426
-
Reward points
:
348
-
|
di 16-jun-09 09:14
( permalink)
Nouja alle info is welkom hoor!
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
- Scores: 147
-
Reward points
:
1819
-
|
di 16-jun-09 10:27
( permalink)
Voorzover ik heb begrepen reageert heupvet anders dan al het andere vet in het lichaam.. triceps zijn bij vrouwen nog iets te vergelijken. Er zijn daar andere receptoren en kort door de bocht verlies je het beste heupvet als je borstvoeding geeft.. precies daar kom je dan ook weer het meeste aan als je zwanger wordt. Er zijn wel methodieken om het specifiek daar kwijt te raken, maar dan zou je Lyle McDonald's Stubborn Fat Loss maar eens moeten gaan lezen.. een van de veelgebruikte methoden is om op nuchtere maag rustige cardio te doen. Ook een ketodieet helpt.. eventueel (maar dat goedje is in NL illegaal), in combinatie met yohimb(in)e als supplement In ieder geval iets om pas in de laatste fase van je cut te gaan doen...
|
|
|
|
heanne
-
Total Posts
:
83
-
Reward points
:
0
-
|
di 16-jun-09 18:17
( permalink)
@ espi..ik dacht altijd dat als je cardio op een nuchtere maag gaat doen dat het dan juist je eiwitten uit de spieren gebruikt om energie te krijgen? Of heb ik het mis en verbruik je dan juist alleen je lichaams vet??
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
-
Reward points
:
1819
-
|
di 16-jun-09 18:52
( permalink)
Doe je hoge intensiteits cardio a la HIIT of spinning dan verbrand je glycogeen en als dat op is, eiwitten.. niet zo handig nee. Als je gewoon lage-intensiteitscardio doet, dan verbrand je voornamelijk vet en volgens kenners zou je dan specifiek iets beter het 'koppige vet' van de heupen of triceps verbranden...
|
|
|
|
melinda87
-
Total Posts
:
426
-
Reward points
:
348
-
|
di 16-jun-09 20:49
( permalink)
Hmm ik kan het een keer proberen, maar het eerste waar ik aan denk als ik wakker word is eten
|
|
|
|
natalia
-
Total Posts
:
132
-
Reward points
:
692
-
|
di 16-jun-09 22:23
( permalink)
zou 20 a 30 min dan voldoende zijn?
|
|
|
|
Espi
-
Total Posts
:
21401
-
Reward points
:
1819
-
|
di 16-jun-09 22:45
( permalink)
Zo leuk vinden de meesten het inderdaad niet , maar 20-30 minuten is meestal voldoende. Een alternatief is om dit na je training te doen en dan even een heel korte maar felle interval training te doen (bijv 2-5 minuten) en dan 20-45 minuten trage cardio.. dus idd echt wandeltempo.
|
|
|
|
heanne
-
Total Posts
:
83
-
Reward points
:
0
-
|
do 18-jun-09 14:00
( permalink)
Nou vanmorgen op een nuchtere maag cardio gedaan.Moet eerlijk zeggen het viel niet mee..ben echt gewend om meteen te ontbijten zodra ik me bed uit kom. Maar na 20 minuten was de honger weg...hoop dus op deze manier wat vet te verbranden.Ga het proberen 2 x in de week op nuchtere maag cardio te gaan doen.
|
|
|
|
Woppie
-
Total Posts
:
436
- Scores: 2
-
Reward points
:
662
-
|
ma 29-jun-09 17:34
( permalink)
ORIGINAL: Dzjoel Ik las volgens mij slank-en-sterk.nl dat je borsten niet onwijs afvallen omdat het "vet" tussen de melkklieren blijft bestaan. En dat zou goed kunnen als ik naar mezelf kijk. Toen ik nog slank en gespierd was, nou ja soort van, waren ze ook al groot en vol ( leuk middelbare school ) Ze zijn met het verhogen van mijn gewicht niet extreem groter geworden..... Ik kijk even voor de link. http://slank-en-sterk.nl/training.php?go=krachttraining#bv Tenminste ik neem aan dat dit is waar je je zorgen over maakt? nou open ik net een ander topic omdat ik wel degelijk plaatselijk vet kwijt raak! Ik ben toch echt niet blonT! hmm. Meten is weten?!
<message edited by Woppie on ma 29-jun-09 17:50>
everyday a new challenge
|
|
|
|