Joyce
-
Total Posts
:
740
- Scores: 0
-
Reward points
:
110
-
Status: offline
|
Hallo allemaal, Aanstaande vrijdag komt onze spinfiets binnen. We gaan de keuze maken tussen de Star Trac Pro en de Schwinn bike. Is er iemand die me er een kan aanraden met een reden erbij? Als tweede vraag heb ik dat ik zelf een spinningles in elkaar wil zetten. Op internet zijn er allerlei cd's te vinden van les mills, dus de muziek is in principe het probleem niet. Het gaat me er meer om, wanneer moet je gaan staan, wanneer de knop zwaarder zetten etc. Ik hoop dat iemand me een eindje op weg zou kunnen helpen. Joyce
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30869
- Scores: 616
-
Reward points
:
2070
-
|
Re:Spinnen hulp
za 13-mrt-10 20:35
( permalink)
We zijn er in je andere topic al op ingegaan Heb je de spinningfiets, en is het al gelukt om wat in elkaar te zetten en te trainen?
|
|
|
|
Joyce
-
Total Posts
:
740
-
Reward points
:
110
-
|
ma 15-mrt-10 14:28
( permalink)
Afgelopen woensdag binnen gekregen. Heb inmiddels al gefietst. 2x! Moet wel zeggen dat het erg tegenvalt...mijn conditie!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30869
-
Reward points
:
2070
-
|
ma 15-mrt-10 18:31
( permalink)
Haha, herkenbaar. En ook de verzuring in je benen ga je nog wel voelen. Maar je bouwt wel vrij snel conditie op met spinning vind ik
|
|
|
|
Joyce
-
Total Posts
:
740
-
Reward points
:
110
-
|
di 16-mrt-10 08:54
( permalink)
De eerste keer heb ik meegedaan aan zo een dvd van les mills. Dat was echt zwaar! De tweede keer ben ik zelf gaan fietsen...Je merkt wel dat het fijn is dat je het zelf kunt bepalen, maar heb wel het idee dat het dan langer duurt. Wat raad je aan?
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30869
-
Reward points
:
2070
-
|
di 16-mrt-10 18:50
( permalink)
Wat je het leukst vindt want dat hou je het langst vol. Les Mills is een uitgedacht concept en vrij safe qua opbouw. Je zou daarmee ervaring kunnen opdoen, en je weerstand bepaal je natuurlijk altijd zelf, je hoeft niet tot het uiterste te gaan. Als je de verschillende mogelijke posities onder de knie hebt dan kun je die op eigen muziek toepassen, ik denk dat die volgorde handig kan zijn.
|
|
|
|