bunecarera
-
Total Posts
:
1535
- Scores: 11
-
Reward points
:
744
-
Status: offline
|
Wie heeft er ervaring mee? en dan bedoel ik: 1: tijdens de bulk? goed, of ver weg van blijven? voordelen nadien tijdens de cut? 2: 2x per week? teveel of te weinig? 3: Nadelen voor benen training? Of vertel maar jouw ervaringen. Greetz
I hurt myself today, to see if I still feel. I focused on the pain, the only thing that's real.
|
|
|
|
calibre_
-
Total Posts
:
493
- Scores: 2
-
Reward points
:
0
-
|
Ik zat al aan puntje drie voor ik doorhad dat het over de sport ging en niet de diertjes. Ik steek het op al het leren voor de examens....
|
|
|
|
mariska
-
Total Posts
:
4215
- Scores: 1
-
Reward points
:
0
-
|
1.Ik heb zelf een spinningbike, omdat ik het handig vind om de mogelijkheid te hebben om er verschillende cardio-vormen op te kunnen doen (gewoon fietsen met weerstand/ HIIT of langere intervalsessies). Spinningklassen duren vaak wel lang en zijn op intervalbasis, dus voor de bulk wellicht iets teveel van het goede. 2. Hangt van je doel af? en of je er nog andere cardio-vormen naast doet. Tijdens het cutten kun je bijvoorbeeld je cardio opbouwen, dus beginnen met 2x per week en afhankelijk van het resultaat meerdere cardio-sessies toevoegen. 3. Ondervond er zelf geen nadelen van, als ik cardio doe op benendag doe ik het alleen in een rustige vorm (dus geen HIIT of interval). Gewoon beetje in je schema inbouwen waarbij je de dagen rond je benentraining niet gaat spinnen bijvoorbeeld.
-The one unchangeable certainty is that nothing is unchangeable or certain.- John F kennedy - I like long walks. Especially when they're taken by people who annoy me.
|
|
|
|