|
Author |
Sokev
-
Total Posts
:
75
- Scores: 0
-
Reward points
:
538
-
Status: offline
|
Mijn vriend en ik gaan nu regelmatig gaan spinnen en ik vroeg me af of je daar van afvalt en spieren krijgt? Sommigen zeggen van niet anderen van wel...bon Ik ga 3 à 4 maal spinnen nu per week en zet de lat hoog als ik deelneem, dus ik draai bij als ze het vragen en doe niet alsof. Ook ga ik nu nog gewoon gaan fitnessen de andere 2 dagen. Ik eet wel heel graag en heb niet veel zin om zo radicaal te dieten... Vandaar mijn vraagje
|
|
|
|
Wreckless
-
Total Posts
:
12570
- Scores: 32
-
Reward points
:
1321
-
|
Ik vind 4x per week spinnen en 2x fitness wel redelijk veel. Maar hoe je lichaam op de extra inspanning reageert is moelijk te voorspellen. Zal je afvallen? Hangt er van af hoeveel je eet. Ga je extra spieren krijgen? Iemand die al gespierde benen heeft zal waarschijnlijk door spinnen geen extra spieren krijgen. Iemand die begint vanaf nul waarschijnlijk wel. Radicaal dieten is niet nodig om gewicht te verliezen.
[]======[] []======[] I guess God wanted to make something ugly but in great shape []======[] []======[]
|
|
|
|
Diver2000
-
Total Posts
:
3149
-
Reward points
:
49
-
|
ik geef spinninglessen, ongeveer 6 tot 7 uur per week. Je benen worden er niet veel dikker van. Krijg wel meer lijnen te zien op bovenbenen en kuiten. Wanneer je de lessen goed volgt dan kun je zeker wel afvallen. Weet niet hoeveel je eet maar ik pak na ieder spinning uur een weightgainshake met ongeveer 600 cal om op gewicht te blijven. Ga er niet van uit dat je door die fitness je echt gespierder zal gaan worden.
Nobody is worth your tears, the one who is, will never make you cry! Face up to the fact that you are who you are And nothing can change that belief
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30869
- Scores: 616
-
Reward points
:
2070
-
|
Hey, ben je spinningjuf geworden Diver, leuk Ik kan me een artikeltje herinneren waarin werd gesteld dat de bovenbenen juist dikker worden van spinning omdat het lichaam het wel handig vindt om de energie (deels) daar op te slaan waar het makkelijk voor het grijpen ligt. Van de topicstarter vind ik het wel goed om de rest van het lichaam te blijven trainen naast het spinnen. Op de sportschool waar ik train, zie ik veel mensen die alleen spinning doen en dan is het bovenlichaam maar matig ontwikkeld, wat IMO zonde is en een beperking. Afvallen vind ik een combinatie van voeding en training waarbij ik zelf steeds meer geneigd ben om te denken dat voeding de grootste rol speelt.
|
|
|
|
Diver2000
-
Total Posts
:
3149
-
Reward points
:
49
-
|
kijk je benen worden wel voller maar niet zo dik als dat ze kunnen worden met bv krachttraining. Ik merk wel dat sinds ik het spinnen weer ben gaan oppakken de benen iets voller zijn en de billen weer ronder en de kuiten krijgen meer def. Ik heb natuurlijk wel een basis als wedstrijdwielrenner dus die benen hebben al de nodige km. Naast het spinnin doe ik ook nog Bodypump dus ben weer helemaal terug in de cardio haha
Nobody is worth your tears, the one who is, will never make you cry! Face up to the fact that you are who you are And nothing can change that belief
|
|
|
|
forceman
-
Total Posts
:
1017
- Scores: 32
-
Reward points
:
987
-
|
bij ons is eer een wedstrijdgast die uitlsuitend spinning doet als cardio
|
|
|
|
P. Tsatsouline
-
Total Posts
:
1784
- Scores: 45
-
Reward points
:
1287
-
|
Uiteindelijk gaat het erom wat je leuk vind.
get comfortable being uncomfortable” because that’s were the results happen…
|
|
|
|
Diver2000
-
Total Posts
:
3149
-
Reward points
:
49
-
|
Heb sinds deze week weer een eigen harslagmeter. Vandaag 2 uur spinning gegeven met de hartslagmeter om. Kwam uit op 1707 cal in die 2 uur. Berekend op mijn lengte, leeftijd, gewicht, geslacht en hs. Ik heb dan ook wel een zware les gemaakt om de kertskilo's er af te krijgen bij iedereen en zelf ga ik ook beide uren volle bak mee.
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
1707 cal of kcal ik neem aan kcal.. en dat is behoorlijk wat zeg in 2 uur.
|
|
|
|
ErEf
-
Total Posts
:
12432
- Scores: 108
-
Reward points
:
1431
-
|
ORIGINAL: Diver2000 Wanneer je de lessen goed volgt dan kun je zeker wel afvallen. Weet niet hoeveel je eet maar ik pak na ieder spinning uur een weightgainshake met ongeveer 600 cal om op gewicht te blijven. heheeh.. gooi je er nog steeds room door heen?
|
|
|
|
Diver2000
-
Total Posts
:
3149
-
Reward points
:
49
-
|
haha soms wel, als ik merk dat ik toch wat gewicht verlies gaat er weer slagroom doorheen.
|
|
|
|
Marcus
-
Total Posts
:
6808
- Scores: 354
-
Reward points
:
1857
-
|
Cool dat je spinning bent gaan geven idd Diver! De redenen die je dwongen te stoppen met wielrennen vormen verder geen belemmering voor het spinnen? Of is daar de hoeveelheid spinnen die je doet niet genoeg voor?
Nowhere to go, nothing to do, no one to be
|
|
|
|
Diver2000
-
Total Posts
:
3149
-
Reward points
:
49
-
|
geef ongeveer 8 uur en dat worden er straks 10. Ik let alleen zelf wel goed op en ga met spinnen niet tot het rood. Zou wel weer wedstrijden willen gaan rijden maar dat lijkt me niet heel verstandig. Dan ga je toch weer een grens over denk ik. Denk ook dat ik met bijna 90 kilo wel een zwaargewicht zou zijn haha
|
|
|
|
Fitness Fonnie
-
Total Posts
:
127
- Scores: 3
-
Reward points
:
162
-
|
gaaf diver dat je spinning geeft. let wel op jezelf met zoveel lessen, hartslag meter om is dan een must en bij eten ook. Dus dat doe je erg goed..
|
|
|
|
Dolsey
-
Total Posts
:
1193
- Scores: 43
-
Reward points
:
894
-
|
zou zelf wel eens een les mee willen doen nog nooit gedaan eigelijk maar als beginner lijkt het me toch wel redelijk pittig en wil niet veel gewicht verliezen
Every One Is Born a Nobody! Its Up To You If You Become A Somebody!
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30869
- Scores: 616
-
Reward points
:
2070
-
|
Van 1 uurtje proberen verlies je niet meteen massa hoor. En je hoeft niet alles voluit mee te doen. Mijn conditie is vooruit gegaan sinds ik spinning erbij ben gaan doen. (Naast KT en overige groepshuppelactiviteiten.)
|
|
|
|
ronvlonvlon
-
Total Posts
:
39
-
Reward points
:
0
-
|
respect voor de mensen die dat volhouden spinning ik niet zal wel aan de disepline ligge denk k dan maar bodypump is te gek tis ok egt letterlijk bodypump helemaal stuk derna heerlijk
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|