Sportschool in Arnhem

Author
Mzalga
Light Weight
2006/09/03 22:00:11 (permalink)
0

Sportschool in Arnhem

Hallo mensen,

over twee maanden ga ik naar Arnhem verhuizen en ik wil daar graag natuurlijk verder trainen, en wil graag weten of er mensen zijn die weten welke sportschool het best is dus voordelig, zware gewichten, en niet teveel van dat lichtdruk apparatuur.

Ik hoor graag suggesties

5 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    RE: Sportschool in Arnhem 2006/09/03 22:09:46 (permalink)
    0
    In dit topic staan er alvast 3. hopelijk zijn er nog wat Arnhemmenaren die je verder kunnen helpen.
    Mzalga
    Light Weight
    RE: Sportschool in Arnhem 2006/09/03 22:34:04 (permalink)
    0
    thanks ik hoop ook dat er nog wat Arnhemmers zijn die me kunnen helpen
    Mzalga
    Light Weight
    RE: Sportschool in Arnhem 2006/09/04 07:01:57 (permalink)
    0
    weet iemand nog iets?
    siegler
    Hart op de tong, goed van hart.
    RE: Sportschool in Arnhem 2006/09/04 08:27:59 (permalink)
    0
    Als geboren Arnhemmer kan je op basis van die criteria maar een aanbevelen.

MultiSport - Arnhem Zuid. - Malburgen Oost.

Grondelstraat 44 - 026 321 4195

Doen zover ik het laatst daar geweest ben en dat is een jaar geleden niet aan je moet tekenen voor een jaar of driemaanden contract. Kosten voor onbeperkt redelijk laag. Publiek voornamelijk bouncers uit het uitgaanscircuit en andere brede jongens en meisjes die hiervoor vallen.

Maar als je serieus wilt trainen, enigzins tegen het publiek kan dwz geen bezwaren hebt tegen haltertopjes, half-squatters en de enkele wannabee mr. Olympia ganger dan zit je daar prima.

Dumbbells gaan tot 75 kg, 1 squat kooi, 1 hypermobiele Smith Machine (de beste die ik ooit gezien hebt), 1 squat rack, 2 plate loaded leggpresses die beginnen vanaf 80 kg, T-bar row aanwezig, alle latpulley stations die je maar nodig kan hebben. Muziek muisstil of TMF via de TV.. dat heb ik altijd minder gevonden net als de Hack Squat Machines die echte ruggebrekers zijn vanwege het achterstallige onderhoud op deze machines. De rest is goede hardcore gym staat en doet niet onder voor het Haagse Mekka Kneets Gym. Maar begeleiding is nul dus je bent op je zelf aangewezen, maar gezien de kosten en aangeboden faciliteiten mag je denk ik je handen dichtknijpen.

Kijk ook even in de sportschool reviews.

Goodluck Mzalga
    Mzalga
    Light Weight
    RE: Sportschool in Arnhem 2006/09/04 16:49:02 (permalink)
    0
    Thanks Siegler
    Jump to:
    © 2014 APG vNext Commercial Version 5.0