DutchVince
-
Total Posts
:
144
- Scores: 0
-
Reward points
:
931
-
Status: offline
|
Staatsgreep Thailand
di 19-sep-06 22:23
( permalink)
Hoi Juliette, Ik lees hier verontrustende berichten over een staatsgreep bij jullie. Ik hoop ten eerste dat alles vredelievend wordt opgelost en ten tweede dat jullie er geen last (met name enge/bedreigende situaties) van ondervinden. Kun je iets vertellen over de situatie? Succes, Vincent
It's all about discipline.
|
|
|
|
Ms. Olympia
-
Total Posts
:
412
- Scores: 15
-
Reward points
:
832
-
|
RE: Staatsgreep Thailand
di 19-sep-06 23:09
( permalink)
Wat ik weet is dat wanneer het leger ingrijpt dan is het de Koning die ingrijpt. Ik heb de 3 weken dat ik daar was (ben zaterdag thuisgekomen) elke dag alles gezien op de TV over de Koning, zijn hele levensloop, en dat heeft mij vertrouwen, veel vertrouwen gegeven in hem. De PM Taksin maakt het de buitenlanders heel moeilijk en de buitenlanders zijn juist heel belangrijk voor Thailand. De Thaise bevolking zijn heel vredelievend en volgen de Koning en Boedha blindelings, ik ben geen boedhist maar wat ik heb geleerd over de Thaise Koning is voor mij genoeg om ook blindelings in hem te geloven. Jim was trouwens vanavond in Bangkok, heb hem een uur geleden nog gebeld ivm met dit, want ik heb geen zin om voor niets op het vliegveld te staan. Hij zat al in het vliegtuig op is nu op weg naar huis, en heeft van alle opschudding niets gemerkt.
|
|
|
|
DutchVince
-
Total Posts
:
144
-
Reward points
:
931
-
|
wo 20-sep-06 00:14
( permalink)
OK, gelukkig gebeuren er geen nare dingen! Hoop dat alles zodanig uitpakt dat jullie er geen last van hebben. Groetjes, Vincent ps vergeet de poster niet (haha je zal het wel druk hebben !  )
It's all about discipline.
|
|
|
|
Ms. Olympia
-
Total Posts
:
412
- Scores: 15
-
Reward points
:
832
-
|
wo 20-sep-06 01:20
( permalink)
druk, kun je wel stellen. Morgen Jim v/h vliegveld halen en dan donderdagmorgen naar Spanje voor de dames WK. Ik verwacht wel wat vd WK want we hebben een paar goede dames.
|
|
|
|
Aimee
-
Total Posts
:
1932
-
Reward points
:
110
-
|
wo 20-sep-06 09:40
( permalink)
Ik dacht ook al meteen aan Juliet toen ik van de Staatsgreep hoorde! Je word nu toch automatisch geassocieerd met Thailand! Veel plezier in Spanje straks, ben erg benieuwd hoe de meiden het er vanaf gaan brengen!
|
|
|
|