|
Author |
SheRu
-
Total Posts
:
11216
- Scores: 580
-
Reward points
:
2058
-
Status: offline
|
Stilettoworkouts
ma 29-nov-10 15:40
( permalink)
Een tijdje geleden was het een soort van hype± de hogehakkenworkout! Iemand al eens geprobeerd= Ik ben nl nog aan ´t herstellen van een feestje en zag er ineens het nut van in. ±P
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
- Scores: 314
-
Reward points
:
1855
-
|
Re:Stilettoworkouts
ma 29-nov-10 16:13
( permalink)
Nee zie daar t nut niet zo van in, kan me aardig voortbewegen op hoge hakken.. In welk opzicht zie jij daar dan t nut van in? Workout is bedoeld voor t leren lopen op hoge hakken, begrijp nl niet wat je precies bedoelt met t herstellen.. zere voeten? Dan heeft zo'n workout geen zin natuurlijk.
"Never regret. If it's good, it's wonderfull. If it's bad, it's experience"
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11216
-
Reward points
:
2058
-
|
ma 29-nov-10 16:37
( permalink)
Nee, ik vond ´t ook onzin, maar heb ineens behoorlijke spierpijn te pakken, in billen en kuiten. En ben nieuwsgierig, he= Hoe ´t nu gaat met die revolutionaire les.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1855
-
|
ma 29-nov-10 18:01
( permalink)
Je zou natuurlijk met een stel vriendinnen kunnen gaan, misschien wel een leuk avondje uit
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11216
-
Reward points
:
2058
-
|
ma 29-nov-10 18:02
( permalink)
Ben je gek, die dragen ze niet. En ik draag ze al, dus ach.. Dan zou ik een burlesque workshop gaan doen.
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1855
-
|
ma 29-nov-10 18:05
( permalink)
 leren teasen.. ook leuk!
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11216
-
Reward points
:
2058
-
|
ma 29-nov-10 18:14
( permalink)
ZElf noem ik het ´grapjes maken in je onderbroek´, net iets minder spannend dan jij het verwoord, maar anders durf ik er denk ik nooit heen.
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30869
- Scores: 616
-
Reward points
:
2070
-
|
ma 29-nov-10 20:01
( permalink)
In je log ook al gepost: een dag op een iets hogere hak en ik heb de volgende dag spierpijn in mijn billen  dus dat is meer dan genoeg workout. Als dat burlesque je nog te tam is dan kun je altijd nog gaan paaldansen op hakken.
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1855
-
|
di 30-nov-10 00:00
( permalink)
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30869
- Scores: 616
-
Reward points
:
2070
-
|
di 30-nov-10 00:06
( permalink)
Het bestaat, van die workshops paaldansen en het schijnt nog tegen te vallen ook. Aan die paal zitten je hakken vast niet in de weg alleen als je eruit mietert kan het wel eens een nadeeltje zijn
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1855
-
|
di 30-nov-10 00:12
( permalink)
Ja ik weet dat die workshops bestaan.. lijkt me écht te gek.. En heb inderdaad gehoord dat t "hard werken" is.. tja t zou wel kunnen met hakken denk ik, alleen met blote voeten heb je meer houvast zeg maar..
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
11216
-
Reward points
:
2058
-
|
di 30-nov-10 08:06
( permalink)
BIj ons op de uni is paaldansen gewoon een van de vaste lessen.  De instructeurs die op open dag meededen waren er allemaal weg van.
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|