Strak worden?
Change Page: < 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 25 of 25
Author Message
sis

• Total Posts : 30869
  • Scores: 616
  • Reward points : 2070
  • Status: offline
RE: Strak worden? ma 09-mrt-09 17:40 (permalink)
0

ORIGINAL: navana
oja, Wreckless.... met gezond eten bedoel ik dus ook geeeeeeen vet!!!!

ORIGINAL: Espi
en dat is dus een misvatting, want dat klopt voor geen meter!

ORIGINAL: navana
noou, ik weet niet of het klopt, maar ik eet op het moment zo min mogelijk vet.

Gratis tip, en je mag hem in de wind slaan hoor: als je af wilt vallen en/of meer vorm in je lichaam wilt brengen, dan zijn de juiste vetten noodzakelijk in je voeding.

Als je je complete voeding van een gemiddelde dag eens noteert, dan kunnen we daar wellicht verbeteringen in aanbrengen want wat je noemde is nog erg beperkt.

~ Limits are for people who have them ~

Bezoek Body & Fitness Forum Hyve!

Remco

• Total Posts : 2686
    • Scores: 0
    • Reward points : 921
    RE: Strak worden? ma 09-mrt-09 18:11 (permalink)
    0
    @ navana. Waar je waarschijnlijk tegenaan loopt is een hoog ons-kent-ons gehalte in dit draadje. Dus gegein van bekenden onder elkaar, wat voor een nieuweling (jou) niets zegt en dus het forum minder toegankelijk maakt.

Dit kost wat tijd, en na wat meer lezen en rondhangen op het forum begin je de meeste mensen ook wel te 'kennen'. Dan lees je ook de minder serieuze posts wat makkelijker mee en pik je voor jou de goede info eruit. We kunnen niet allemaal continu serieus zijn, zeker niet op internet.
    Forza!

navana

• Total Posts : 6
      • Reward points : 0
      RE: Strak worden? di 10-mrt-09 07:31 (permalink)
      0
      Neem me niet kwalijk dat ik het idee kreeg in de maling genomen te worden, daar leek het nl sterk op.
      En een libelle-dieet, ? hoezo, ik eet ook vetten, heb een eetstijl aangenomen en daar ook het nodige over gelezen hier, die goed bij mij past. ik val nu zo´n kg in de week af. Vindt ik prima, want ik hoef juist niet al die libelle en margriet shit waar je van gaat jojo-en.
      Ik wil naar de sportschool, al is het in het begin maar 1 keer in de week, (beter dan niks) juist om wat begeleiding te krijgen en wat meer te leren over spiergroepen ed.
      Ik loop en fiets nu veel vaker en ben niet vsn plan met mijn kinderen te gaan zwaaien. (ieder zijn ding)
      Ik heb ook gewichtjes thuis, maar heb niet de kennis van hoe wel en niet. dus ga ik liever van iemand leren in een sportschool die me beetje kan begeleiden.
      Sorry als ik iemand  voor het hoofd heb gestoten, dat was niet de bedoeling, maar kreeg naar mijn idee geen antwoorden waar ik wat aan had.
      Nu lees ik wel meer nuttige dingen waar ik iets aan kan hebben.

Ik zie het wel, tijd zal het leren.
      in iedr geval bedank voor jullie tijd.

Hermanus

• Total Posts : 11021
        • Scores: 1135
        • Reward points : 2076
        RE: Strak worden? di 10-mrt-09 11:19 (permalink)
        0
        Iedere nieuweling word hier even serieus behandeld en wij proberen dan ook iedereen op zijn/ haar niveau te helpen, ooit zijn wij allemaal beginners geweest en hadden ook hulp nodig.

Echter de bedoeling van een forum als het onze is toch vooral dat je leert, wij kunnen het jou letterlijk uitleggen hoe het allemaal moet, maar dan heb je niks geleerd en zul je altijd met vragen blijven zitten.

Wij hebben genoeg stickies in de betreffende secties waar je veel informatie uit kunt halen, je moet ook begrijpen dat wij wekelijks met nieuwelingen geconftonteerd worden en wij onmogelijk voor iedereen een op maat gemaakt voedings en trainingsschema kunnen gaan maken. Toch heeft een groot deel van onze leden deze kennis wel en meer dan dat en ik denk dat een gemiddeld lid van ons forum meer kennis in huis heeft dan menig instructeur van een sportschool die je afschepen met standaard schemaatjes.

Probeer je eerst een beetje in te lezen en stel je vragen gerichter en ik heb toch al echt wel wat zinvolle tips voorbij zien komen, het zijn ook niet allemaal jonge goden die hier zitten, we hebben ook een flink aantal ouwe lullen zoals mij zelf hier dus daar hoef je ook niet bang voor te zijn voor de rest wens ik je veel succes, je bent begonnen en dat is al heel wat en 1 keer per week is niet veel, maar iets is beter dan niets.

Testiculos habet et bene pendentes  
        Why train heavy?
        Why stack plates?
        Why bend bars?
        Why train insane?

Because
        I f**king can

anoekke

• Total Posts : 50
          • Reward points : 0
          RE: Strak worden? di 10-mrt-09 11:40 (permalink)
          0

ORIGINAL: Espi

Veel jongeren beginnen ook bijv met thuis opdrukken.. de helft van de vrouwen kan niet eens 1x normaal opdrukken.

Dat klopt als een bus!Lijkt wel alsof vrouwen sowieso meer moeite hebben met opdrukken en zichzelf optrekken.
          Vandaar dat vrouwen bij sporttesten etc. het vaak op de knieen mogen doen maf!.

Online Bookmarks Sharing: Share/Bookmark
            Change Page: < 12 | Showing page 2 of 2, messages 21 to 25 of 25

Jump to:

Current active users

There are 0 members and 1 guests.

Icon Legend and Permission

• New Messages
            • No New Messages
            • Hot Topic w/ New Messages
            • Hot Topic w/o New Messages
            • Locked w/ New Messages
            • Locked w/o New Messages