Synthol in kuiten

Author
Marathonman
Heavy Weight
2014/06/04 16:57:01 (permalink)
0

Synthol in kuiten

Ondanks mijn vele trainingen en wedstrijdkms heb ik niet die gespierde kuiten die de meeste lange afstandslopers wel hebben. Denk dat dit genetisch bepaald is en weinig aan te doen.

Nu met op dit forum nog eens in te loggen dacht ik aan synthol. Zijn er hier nogk mensen aanwezig die daar ervaring mee hebben?

3 Replies Related Threads

sis
    NO Sissy !!
    Re: Synthol in kuiten 2014/06/04 18:19:37 (permalink)
    0
    Geen ervaring mee maar ik zou het niet doen. Is maar extra gewicht zonder functionele kracht. Als je ze gespierd wilt hebben zou ik eerder aan krachttraining denken dan aan duursport.
    3XL
    Senior Moderator
    Re: Synthol in kuiten 2014/06/05 20:24:29 (permalink)
    0
    Uhhh, lange afstandslopers gespierde kuiten?? Deel van de kuit dat bij lange afstanden voornaamlijk wordt gebruikt is de soleus en die staat nu  niet echt bekend om z'n groeipotentie.

Denk trouwens niet dat synthol in combi met duursport een goede keuze is voor extra massa. Synthol wordt in de loop der tijd door je lichaam opgenomen. Denk dat je dan beter voor iets als Articol of Silikon kan gaan (vloeibare siliconen)
    Marcus
    Natural born chiller
    Re: Synthol in kuiten 2014/06/08 11:44:23 (permalink)
    0
    Gespierde kuiten is niet zo'n goed idee bij lange afstanden lopen zoals sis ook al aangeeft.
    Sterker nog 1 van de (deel)verklaringen waarom Kenianen langere afstanden domineren is omdat ze kleine kuiten hebben.
    Is makkelijk te vinden met google, maar onderstaand artikel wilde ik je niet onthouden, omdat er ook nog andere nuttige tips in staan om een goeie duurloper worden super blij

http://www.npr.org/blogs/...he-worlds-best-runners
    Jump to:
    © 2017 APG vNext Commercial Version 5.0