Change Page:
< 1234 | Showing page 4 of 4, messages 61 to 73 of 73
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
- Scores: 56
-
Reward points
:
1332
-
Status: offline
|
Re: RE: Tattoo?!
za 22-mei-10 11:40
( permalink)
Die ring blijf ik moeilijk vinden. Ben benieuwd hoe je daar een H doorheen gedacht had. Ik kan het anders wel aan iemand voorleggen?
Kala is en blijft een eigenaardig ding
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30871
- Scores: 616
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
za 22-mei-10 19:48
( permalink)
Hij is inmiddels wat grof van lijn geworden, die ring. Je zou ook bij een tattoo zaak kunnen informeren of ze een idee hebben voor een cover. Ik dacht even aan een sierlijk lijntje met bloemetjes maar dan wordt die wel groter over je vinger/hand waarschijnlijk en ik weet niet of dat de bedoeling is.
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
- Scores: 314
-
Reward points
:
1858
-
|
za 22-mei-10 21:24
( permalink)
tja die H ik weet t ook niet heel precies, maar er lijkt al een klein stukje van een H te zitten.. Zo'n sierlijk lijntje lijkt me wel erg leuk maar hij moet idd niet te groot worden, vind t wel erg gaaf hoor maar moet m kunnen bedekken met een ring (ik hoop nl nog steeds op een leuke baan als receptioniste en niet elk bedrijf zal zo'n tattoo goedkeuren) Trouwens die ring die erover moet is ook wel gaaf, misschien laat ik die wel tattoeëren..
|
|
|
|
sis
-
Total Posts
:
30871
- Scores: 616
-
Reward points
:
2073
-
Status: online
|
za 22-mei-10 21:55
( permalink)
Ja.. daar dacht ik al aan, je kunt niet overal met een tatoeage op je handen aan komen Die ring is mooi maar ook wel aan de maat. Stel dat je die over de tattoo doet om hem te bedekken en de ring zou een keer kapot gaan dan moet je maar net iets in die maat vinden om er weer over te doen. Als er dan een stukje tatoeage onderuit komt is dat denk ik minder fraai.
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1858
-
|
za 22-mei-10 21:56
( permalink)
tja, daar heb je ook weer een punt...
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
-
Reward points
:
1332
-
|
di 25-mei-10 17:02
( permalink)
Als je nou eens in het midden van de tattoo, dus op het hart, over de lengte gezien, boven en onder de kruising een rondje doet, gewoon open. Of 2 stippen, wat dikker dan de lijn. (2 stippen schuin boven elkaar, zowel aan onder als aan bovenkant) lekker simpel, maar toch anders.
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1858
-
|
di 25-mei-10 17:52
( permalink)
Hey Kala das inderdaad leuk! Isse simpel maar kom er maar eens op! Dan lijkt me t leukst de twee open rondjes, kan ik ze eventueel nog laten inkleuren later.. Thanks voor het meedenken!
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
-
Reward points
:
1332
-
|
di 25-mei-10 18:55
( permalink)
Of alleen 1 druppelvormige. Aan de vingertop kant zeg maar.
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1858
-
|
wo 26-mei-10 01:46
( permalink)
ook leuk, die druppel.. maar vind die open rondjes errug leuk gevonden heur!  Denk dat dat 't wordt!
|
|
|
|
kalajengkin
-
Total Posts
:
8825
-
Reward points
:
1332
-
|
wo 26-mei-10 07:23
( permalink)
We zien de foto wel verschijnen
|
|
|
|
n00rdsid3
-
Total Posts
:
2
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
|
heey ik heb een vraag stel je hebt een tatoo en je krijgt er een wondje op wat gebeurt er dan of wat moet je dan doen?
|
|
|
|
India
-
Total Posts
:
3148
-
Reward points
:
1858
-
|
@ n00rdsid3 Ik denk dat als de wond niet erg diep is, een schaafwond of zo, dat je m gewoon behandelen kunt met calendulan oid en dat t niets uitmaakt voor je tattoo. Als t een diepe wond is zal t waarschijnlijk wel effect op de tattoo hebben (een diepe wond zal waarschijnlijk ook gehecht moeten worden) Maar goed, geen ervaring mee..
|
|
|
|
n00rdsid3
-
Total Posts
:
2
- Scores: 0
-
Reward points
:
0
-
|
okee okee want ja ik werk in de bouw en heb nogal vaak goeie wonden op me armen vooral in de zomer xD maaar ik moet het wel even zeker weten wat er gebeurt dan en of het echt veel invloed op je tattoo kan hebben
|
|
|
|