beste Brear,ik heb jaren lang voor de NPB getild en weet waarom juist de top van de NPB lifters op een NK door het ijs zakken gezien hun prestaties.
ik weet dat mark capabel genoeg is 1000 kg kan draaien ,en dat lukt dan ook alleen in een competitie wedstrijd , bv met 400kg buigen 260 bank en 340 deadlift ,zoals hij enkele weken geleden keihard 380 boog,ik schrok er van zo hard hij hem boog ,maar dat was enkele weken geleden helaas afgekeurt ,wel gebogen, maar onder het strenge beleid wat de npb met diepe beurten bedoelt zal hij nooit een 400kg kunnen buigen bij deze bond op een Nederlands Kampioenschap.
Daarbij kan ik je vertellen dat er maar één grote rol speelt hier,wat dat is laat ik me niet meer over uit en zal je zelf moeten uitzoeken.
Een goede raad wil ik je meegeven voor Mark,en dat hij eens een keer moet leren dat hij een man is die al een tijd de 1000kg grens kan behalen ,hij moet alleen zorgen dat hij niet meer topt in de trainingen.
80% in de training is genoeg de rest komt op de wedstrijd er uit en ik praat maar een heel klein beetje uit ervaring, Ik zou hem graag willen leren hoe hij de rust in zijn trainingen kan krijgen ,en zijn kunnen te doen beheersen ,zodat hij in de trainingen niet overtraint raakt juist door zijn wedstrijden in al in die trainingen niet te doen ,want dat is wat hij fout doet ,toppen in je training no way men ,hij moet nog een hoop leren en is in mijn ogen nog steeds op dit gebied een beginner als hij zo blijft tillen,moet ie lekker blijven doen ,komt ie er dus nooit.910 kg is een blunder voor hem en dat weet ie zelf maar al te goed .Ik heb het beste met hem voor en kraak hem niet af als persoon,respect voor zijn inzet maar disrespect voor zijn eigenwijsheid.
Wat jij zegt over de ploeg van wamsteker ,de enige die juist goed presteerde was Wim Wamsteker zelf ,gezien ik zijn visie ken en weet heb ik respect voor het geen wat hij daar op zijn manier van tillen heeft neer kunnen zetten.
Daar integen wat de rest van zijn ploeg deed had veel en veel beter gekunt uitgegeaan van het feit op de manier waarop zijn team voor heen wel presteerde,mischien kan hij je uitleggen waarom het nu alle maal zo moeizaam ging,ik weet het antwoordt al
Pjotter is een vechter maar heeft ook hier moeten inleveren .
en Wat Floris2 betreft ,hij heeft gelijk The Strongest blufdt nooit ,maar tilt wat hij zegt ,dank je floris