AnsweredTintelingen in arm en enorm krachtverlies

Author
sinistral
Feather Weight
2014/12/01 17:14:30 (permalink)
0

Tintelingen in arm en enorm krachtverlies

Hallo,
Heb sinds een maand last van tintelingen in m'n arm en heb nu ook last van krachtverlies. Het wordt steeds erger. Heb een afspraak gemaakt bij de manuele therapeut maar die heeft pas een gaatje vrij over een week.

Oefeningen waar ik krachtverlies bij ondervind:
BP was 140x8 > 140x1
MP was 110x10 > 110x5
Alle andere oefeningen ondervind ik overigens ook krachtverlies, maar minder extreem. Is er iets wat ik in de tussentijd kan doen, ik begin me echt down hiervan te voelen.

Thnx
sinistral
Feather Weight
Re: Tintelingen in arm en enorm krachtverlies 2014/12/01 17:37:33 (permalink)
0
Oh ja ter extra info:
leun ik op m'n hand komen gelijk tintelingen
doe ik mijn hoofd naar achter en draai ik naar links krijg ik pijn in m'n zijkantborst en arm
sis
NO Sissy !!
☼ Best Answerby sinistral 2014/12/01 19:52:59
Re: Tintelingen in arm en enorm krachtverlies 2014/12/01 19:49:37 (permalink)
+1 (1)
Dat klinkt alsof er een zenuw of bloedvat onder druk staat, ergens in je nek/schouder gebied. Het zou ook een triggerpoint kunnen zijn. Wat mij het beste lijkt is rust, sowieso voor je bovenlichaam. Wel bewegen maar niet belasten. Beterschap in ieder geval. 
sinistral
Feather Weight
Re: Tintelingen in arm en enorm krachtverlies 2014/12/01 19:58:00 (permalink)
+1 (1)
Bedankt voor je reactie. Het gekke is dat ik totaal geen pijn of tintelingen heb tijdens het trainen of op het werk(tenzij ik 1 van de bovenstaande bewegingen uitvoer).
Ben vandaag tijdens m'n training maar gewoon gekapt en heb tevens de acupunctuur gebeld. Of dat gaat helpen weet ik niet, maar we proberen het maar.
sis
NO Sissy !!
Re: Tintelingen in arm en enorm krachtverlies 2014/12/01 20:15:19 (permalink)
+1 (1)
Dat klinkt wel gunstig. Dan staat er kennelijk iets onder druk tijdens belasting en niet in rust. Het zou vervelender zijn als je nonstop pijn hebt lijkt me blij hopelijk helpt de behandeling. 
sinistral
Feather Weight
Re: Tintelingen in arm en enorm krachtverlies 2014/12/02 10:45:08 (permalink)
0
Ja klopt, maar het blijft wel lastig natuurlijk. Ben benieuwd wat straks de acupunctuur gaat doen.
Jump to:
© 2018 APG vNext Commercial Version 5.0