Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 24
|
Author |
aine87
-
Total Posts
:
8
- Scores: 3
-
Reward points
:
32
-
Status: offline
|
Train ik goed? doel: afvallen!
di 12-okt-10 09:35
( permalink)
Hallo allemaal Ik ben Aine, 23 jaar en studeer voor diëtist  Ik had een vraag en ik hoop dat er mensen zijn die me willen helpen. Ik ben nou al een aantal weken fanatiek aan het fitnessen geslagen omdat ik graag 7 kilo wil afvallen. (dankzij half jaar in Spanje gheghe) ik heb al veel info gelezen over wat een beetje de beste manieren zijn om te trainen. En ik ben compleet in de war! Ik ben 1.62 en op dit moment 65 kilo (te zwaar dus ja..) Ik fitness 4 x per week. Ik begin met een half uur krachttraining.. 4 sets á 10 bewegingen per spiergroep. (ik doe dan de legg pull, chestpress, en apparaten voor mijn buik, en nog apparaat voor mijn armen, die je omhoog moet drukken.. ik ben een leek met krachttraining, weet allemaal niet hoe het heet  haha) Daarna doe ik een uurtje cardio.. dit doe ik rustig aan, (had uitgerekend wat mijn hartslag moest zijn...)Had het verhaal van stresshormoon cortisol gelezen en dat wil ik natuurlijk niet. om mijn voeding hoef ik me niet druk te maken, eet 6x per dag en dan kleine maaltijden met allen genoeg macro-en micronutrienten.. het gaat mij erom of ik mijn training goed doe. Ik neem om de 2 dagen een rustdag. mijn vraag is: Doe ik het goed? Alvast onwijs bedankt voor de reacties  !!
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
11021
- Scores: 1135
-
Reward points
:
2079
-
Status: online
|
Re:Train ik goed? doel: afvallen!
di 12-okt-10 10:50
( permalink)