Ik doe het puur om mijn lichaam te ontwikkelen en om
dat Ik het leuk vind om te doen (het trainen zelf met gewichten)
Als ik zolees naar de reacties dandenk ik dat ik toch wel redelijk bezig ben. KWa voeding gaat het lekker en ook kwa training want ik heb er plezier in en mijn lichaam gaat er beter uit zien
vind ik zelf.
Ik hou zins kort ook bij op de pc hoe mijn lichaam reageerd op voeding van wat ik nu eet en het trainen wat ik er bij toe pas.
Ik schrijf dus op wat er veranderd en wat mischien beter kan om het nog optimaler te afstellen.
Als ik bvb ga cutten eind dit jaar en erna weer wil eten voor massa
weet ik nu dat ik kan beginnen met het schema wat ik nu ook toepas. Het is namelijk goed vol te houden en ik weet bijna zeker dat dit mijn onderhoud ongeveer is en dan reken ik alle aktiviteiten mee zoals cardio/conditie en krachtraining.
Ik wee het nog niet 100% zeker maar nu verbrand ik iig heel langzaam wat vet en geloof dat ik ook heel langzaam vvm pak.
Het liefst heb ik de boel zo voor elkaar dat mijn vet niet stijgt maar mijn vvm wel. En ik denk nu zo te eten dat dit langzaam gebeurd.
Maar nu ben ik daar wel een aantal maanden mee bezig geweest om dit uit te pluizen hoe ik er op reageer. Helaas
kan ik dat net sneller vaststellenwat er lichaamelijk gebeurd bij het veranderen van voeding of trianing.
Bedankt voor jullie reacties. Ik ga gewoon zo fijn door want zel hebik er baat bij.