Trainen in tanktop
|
|
Waarom niet, draag het zelf ook
|
|
|
Kan echt niet, te patserig!
|
|
|
Alleen magere ecto's dragen een tanktop
|
|
|
Maakt me niks uit wat anderen dragen
|
|
|
Echte helden trainen naakt!
|
|
Total Votes:
11
|
Change Page: 12 > | Showing page 1 of 2, messages 1 to 20 of 40
|
Author |
wednesday
-
Total Posts
:
352
- Scores: 11
-
Reward points
:
868
-
Status: offline
|
Trainen in tanktop
wo 25-jan-12 23:51
( permalink)
Ik train altijd in een shirt met korte mouwen maar dit zit eigenlijk erg in de weg bij rugtraining (zit constant verkeerd) Nu heb ik nog wel een paar tanktops liggen hier maar ik heb het idee dat het nogal patserig overkomt om hier in te gaan sporten. Ik ben benieuwd wat jullie mening hierover is.
Toen ik zo oud was als jou, was ik veel jonger
|
|
|
|
SheRu
-
Total Posts
:
10351
- Scores: 460
-
Reward points
:
1785
-
|
Re:Trainen in tanktop
do 26-jan-12 06:36
( permalink)
Ik draag dus bijna altijd een tanktop.
You 's So high 'n mighty with all your muscle. Go ahead boy, pick up that barbell and show me what you can do. http://canonnengoed.wordpress.com/ "SheRu easy. SheRu doet waar SheRu zin in heeft."
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2309
- Scores: 59
-
Reward points
:
943
-
|
do 26-jan-12 09:15
( permalink)
Gewoon aantrekken wat anderen denken pis aan hebben. Ik zelf hou het altijd wel bij t-shirts maar die scheuren inmiddels wel af bij de okesels.
WIE HET KLEINE NIET EERT IS HET GROTE NIET WEERD
|
|
|
|
Lai
-
Total Posts
:
2304
- Scores: 334
-
Reward points
:
1119
-
|
do 26-jan-12 10:08
( permalink)
Als ik naar sportschool ga doe ik aan wat functioneel is en niet te aanstootgevend (BH/bikini). Tanktops moeten gewoon kunnen vind ik.
' Expect Nothing, Receive Everything'
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2309
-
Reward points
:
943
-
|
do 26-jan-12 10:22
( permalink)
Een BH hoord er toch ook bij aan een sport BH we te verstaan ghehe ?
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10432
- Scores: 966
-
Reward points
:
1805
-
|
do 26-jan-12 10:36
( permalink)
Dan maar de ouwe zeikerd, op een sportschool vind ik het gewoon echt niet kunnen, bij mannen dan, vrouwen hebben altijd teveel aan, maar dat terzijde. Ik vind het smerig en patserig. Een kerel waar het zweet onder zijn behaarde oksel vandaan gutst, nee dank je. En nou mag ik toch gerust stellen dat ik best wel een klein beetje massa heb en euh redelijk zwaar train. Ik heb bij geen enkele oefening last van een shirt, sterker ik draag soms zelf sweaters met lange mouwen. Ik word er serieus onpasselijk van, de hemdjes en tanktops en meestal ook nog de sissy handschoendjes er bij. Het zou voor mij een reden zijn om bij iemand een dumbell op zijn poten te laten vallen of rechtsomkeer te maken. Zie op diverse filmpjes op de fora maar ook in de sportschool dat de meeste gasten in een tanktop of hemdje toch vooral met de spiegel bezig zijn. Dat leidt je toch alleen maar af van het doel waarvoor je naar de sportschool gaat lijkt me, train nou maar gewoon en hard en het lijkt me dan sterk dat het echt boeit wat je aan hebt. Bij hele hoge uitzondering als het echt knoepwarm zou zijn, draag ik wel eens een tanktop, maar ik voel mij er nooit echt gelukkig bij.
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
Barbie
-
Total Posts
:
56
- Scores: 7
-
Reward points
:
166
-
|
do 26-jan-12 10:43
( permalink)
Ik draag een tanktop en een lange broek. Als mannen een tanktop willen dragen zit ik daar totaal niet mee. Als ik ga spinnen doe ik trouwens een korte broek aan. Ik ben trouwens wel op zoek naar sissy handschoentjes, want ik krijg eelt op m'n handen, en daar word ik nou juist onpasselijk van.
----------------- Run don't hide
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2309
-
Reward points
:
943
-
|
do 26-jan-12 10:57
( permalink)
Ik wil mij nog een keer een lekkere losse sweater. Een xletje. Volgens mij zweet je dan ok wat minder als het minder strak zit alemaal ?
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10432
-
Reward points
:
1805
-
|
do 26-jan-12 11:22
( permalink)
@ Barbie MANNEN die met handschoentjes aan trainen slaan in mijn ogen compleet de plank mis en eigenlijk ook vrouwen, buiten dat ik het nogal sissy over vind komen. Zijn andere aspecten in mijn ogen veel belangrijker om geen handschoenen te dragen. Namelijk het juist aanleren dan wel uitvoeren van een oefening, het juiste gevoel hebben bij een stang of dumbell, de handschoentjes veroorzaken in mijn ogen een onjuist gevoel van veiligheid waardoor de kans op blessures gaat toe nemen. Ik kan mij eneigsinds voorstellen dat vrouwen niet echt op eelthanden zitten te wachten, aan de andere kant lijkt het mij dat de andere voordelen van KT veel zwaarwegender zijn dan het hebben van een paar eeltplekken aan de binnenkant van de handen
Testiculos habet et bene pendentes Why train heavy? Why stack plates? Why bend bars? Why train insane? Because I f**king can
|
|
|
|
wednesday
-
Total Posts
:
352
- Scores: 11
-
Reward points
:
868
-
|
do 26-jan-12 11:25
( permalink)
Ik zie altijd vooral veel beginners met handschoentjes lopen. En vervolgens alleen beetje biceps en schouder trainen met 3 kg ofzo  Ik snap dat niet...
Toen ik zo oud was als jou, was ik veel jonger
|
|
|
|
Barbie
-
Total Posts
:
56
-
Reward points
:
166
-
|
do 26-jan-12 11:43
( permalink)
Ik ben eerlijk gezegd ook een beetje bang dat ik zo'n kettlebell uit m'n handen laat glippen als het zweterig wordt. Vinden jullie het ook niet wat hygienischer? Enne, ik ben ook beginner dus wat dat betreft pas ik wel mooi in het plaatje! btw ik ben ook de enige in de hele sportschool die rondloopt met een opschrijfboekje! Kennelijk weet iedereen precies uit z'n hoofd hoe zwaar 'ie moet trainen, maar ik hou dat liever bij op papier.
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10432
-
Reward points
:
1805
-
|
do 26-jan-12 11:45
( permalink)
Weet je, ik sta er om bekend dat ik mij soms lomp uitdruk en dat komt deels ook voort uit het te vaak hebben verteld van de zelfde dingen. Het gaat er niet om in deze dat je per defenitie een watje bent als je handschoenen gebruikt, ik heb altijd een stukje schuimrubber in mijn eigen trainingsruimte en sporttas liggen/ zitten omdat eens in de zoveel tijd het eelt kapot gaat en dat is vervelend tijdens het trainen. Maar leer nou gewoon eens trainen zoals het hoort en leer vooral voelen wat je moet voelen en met veel van die hulpmiddelen leer je in mijn ogen een verkeerde techniek aan waardoor je juist de plank mis slaat door de vehoogde kans op blessures. Het zelfde geld voor die foamrollen bij het squaten, leer nou gewoon waar die stang moet liggen en hoe want dan leer je ook goed squaten.
|
|
|
|
Barbie
-
Total Posts
:
56
-
Reward points
:
166
-
|
do 26-jan-12 11:52
( permalink)
Hermanus Weet je, ik sta er om bekend dat ik mij soms lomp uitdruk en dat komt deels ook voort uit het te vaak hebben verteld van de zelfde dingen. Snap ik, en het kwam niet lomp over, het is alleen nogal onmogelijk om eerst de hele forumgeschiedenis door te nemen voordat je wat post. Bij deze alvast excuus voor alle keren dat ik overbodige vragen/opmerkingen zal plaatsen die al honderd keer beantwoord zijn! Je kan niet altijd alles vinden als je een search doet. --> ik zal nog 'ns nadenken over die handschoenen. Ik heb er trouwens nog nul gevonden die lekker zitten.
|
|
|
|
Luppie
-
Total Posts
:
2309
-
Reward points
:
943
-
|
do 26-jan-12 11:56
( permalink)
Wat ik heb met handschoenen is dat ik veel minder grip heb. Ik heb al kleine handjes en dan nog met een handschoen aan trainen, nee want dan pak ik voor mijn gevoel minder stang beet.
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10432
-
Reward points
:
1805
-
|
do 26-jan-12 12:36
( permalink)
@ Barbie, als je het mij rechtstreks vraagt wat je wilt weten en ik kan je antwoord geven dan zal ik dat altijd met plezier doen, als is het de 1000ste keer dat ik die vraag gesteld krijg. Van losse kreten of in elk geval mensen die dingen als een absolute waarheid verkondigen gaan mijn nekharen overeind staan en daar bedoel ik jou niet mee hoor Barbie, maar dat is voor mij dan wel vaak een reden om er lomp in te knallen.
|
|
|
|
teddybeerke
-
Total Posts
:
4678
- Scores: 63
-
Reward points
:
1435
-
|
do 26-jan-12 13:38
( permalink)
ik draag alleen maar een tanktop als het heel warm is anders steeds in t-shirt en liefst niet strak.
|
|
|
|
nails
-
Total Posts
:
508
- Scores: 65
-
Reward points
:
1086
-
|
do 26-jan-12 15:51
( permalink)
Mannen zie ik meestal in shirt sporten. Maar je moet lekker doen wat jij wil Ik train zelf in tanktop en lange broek, dat zit gewoon lekker. En ja ook met handschoentjes, dat komt omdat ik heel snel zweethanden krijg en dan minder grip heb. Maar dat heb ik ook als ik mijn instrument wil bespelen....heeft niets met perse willen sporten/trainen met handschoenen aan.
Live your dreams!
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10432
-
Reward points
:
1805
-
|
do 26-jan-12 16:08
( permalink)
Ik zweet mij kapot altijd en toch heb ik vrijwel nooit last van zweethanden en anders f een keer droog maken met de handdoek en ik kan toch een leuk deadliftje maken bijvoorbeeld. Ik snap het niet zeg maar.
|
|
|
|
nails
-
Total Posts
:
508
- Scores: 65
-
Reward points
:
1086
-
|
do 26-jan-12 16:22
( permalink)
Dat is dan mijn handicap hahahaha Mij kun je uitwringen aan het einde van mijn 'sessie'.
Live your dreams!
|
|
|
|
Hermanus
-
Total Posts
:
10432
-
Reward points
:
1805
-
|
do 26-jan-12 16:26
( permalink)
Mij ook, wissel zelfs wel eens van shirt.
|
|
|
|
Online Bookmarks Sharing:
|